PDA

Bekijk de volledige versie : Batman Vs Superman



Danielle Gerards
19-08-2002, 20:15
Ik heb gehoord dat ze van plan zijn deze twee superhelden in een film samen te laten komen; Wolfgang Peterson wil wel regisseren. Meer weet ik niet; en ik kan niets vinden op het net om het te bevestigen; het zou wel interessant kunnen worden; Super Boyscout Vs The Dark Avenger; wie weet meer?

Art
19-08-2002, 20:19
Het enige dat ik weet is dat de film in 2004 moet uitkomen. Jude Law heeft de rol van Superman geweigerd. Josh Hartnett wil graag Superman spelen maar wordt van alle kanten afgekraakt omdat hij niet voldoet aan het profiel van Superman. De critici zijn wel positief over Batman die zeer waarschijnlijk wordt gespeeld door Colin Farrell :)

Danielle Gerards
19-08-2002, 20:21
Het enige dat ik weet is dat de film in 2004 moet uitkomen. Jude Law heeft de rol van Superman geweigerd. Josh Hartnett wil graag Superman spelen maar wordt van alle kanten afgekraakt omdat hij niet voldoet aan het profiel van Superman. De critici zijn wel positief over Batman die zeer waarschijnlijk wordt gespeeld door Colin Farrell :)

Zeer interessant idd, maareh denk jij dat het zover komt? ik vrees van niet:(

Art
19-08-2002, 20:22
Zeer interessant idd, maareh denk jij dat het zover komt? ik vrees van niet:(
Ik weet het niet. Het project moet nog beginnen dus wie weet :)

Mark de Jong
19-08-2002, 20:23
Enkele sites:

Planet-X (http://www.x-human.net/worlds_finest_movie.shtml)

Countdown To Batman Vs Superman (http://www.countingdown.com/movies/batmansuperman/)

Geert Jan Alsem
19-08-2002, 20:24
Hm ze hebben al een regiseur en acteurs... lijkt mij dat dit wel een film is die ze serieus van plan zijn te maken binnenkort...

Edit: Ohja hier nog een link: http://www.superherohype.com/batmanvssuperman/

kaptein Pikaard
20-08-2002, 09:35
Ik ben hier wel enthousiast over want het kan wel iets worden een aktie film die echt vlamt en de special effect er van af springen stel je eens voor een directe confrontatia en een gevecht waarbij super man door 3 gebouwen worde gemept door batman man ik kan gewoon niet wachten:D

Geert Jan Alsem
20-08-2002, 10:37
Ik las gister trouwens nog een ander gerucht...

Het schijnt dat iemand een script heeft geschreven voor een Superman film (zonder Batman dus), wat ZO goed is, dat ze hebben besloten eerst deze Superman film te maken. Bovendien willen ze misschien een andere regiseur vinden omdat McG (die dus de Superman film zou doen) nog geen tijd heeft om er al aan te beginnen. Eén van de namen die genoemd werd als eventuele regiseur was David Fincher!!!

Als dat zou uitkomen ben ik echt BLIJ!! Een onwijs goed script en Fincher als regiseur! Waaaah!
Maarja die kans is dus niet echt groot ofzo...

netfox
20-08-2002, 10:49
Fincher is momenteel druk bezig met M:I 3, dus ik denk niet dat hij die film mag en kan maken.

Anonymous
20-08-2002, 19:13
Gerucht ging een maand geleden dat namen zoals
Brandon Fraser en Nicolas Cage worden genoemd
als de nieuwe superman.Volgens mij had ik de info
verkregen via www.joblo.com

Camille
21-08-2002, 13:19
Ik vind het maar een raar idee om 2 helden tegen elkaar te zetten in een film. Ze kunnen beter Batman ft. Superman maken ofzo.:nono:

En dan de acteurs; je laat Nicolas Cage toch niet Superman spelen. Misschien kan hij Lex Luther spelen ofzo.

Ik zou als Superman Dean Cain vragen, die vind ik wel ruig voor die rol.
En als Batman, ja Brandon Fraser zou dat wel kunnen denk ik.

Art
21-08-2002, 13:24
Het is voorlopig uitgesteld omdat Wolfgang Petersen eerst een film gaat maken over de Trojaanse oorlog :o

Geert Jan Alsem
22-08-2002, 00:47
Inderdaad voorlopig uitgesteld...
Ik vraag me af of het alleen komt door Petersen trouwens ik las ook dat er nog geen acteurs hadden toegezegd om mee te spelen, omdat acteur A wel mee wou doen, maar dan alleen als acteur B meedeed, maar acteur B deed alleen mee als acteur C meedeed enz. enz...

Anyway dat gerucht dat Nicholas Cage Superman zou spelen is al heel oud (echt al paar jaar ofzo) en dat gaat sowieso niet meer gebeuren...

kaptein Pikaard
22-08-2002, 17:50
he er komt ook een film van FREDDY VS JASON.
Een nieuwe trend in hollywood zeker.Juich het wel toe .(y)

Danielle Gerards
28-08-2002, 00:59
Ik vind het maar een raar idee om 2 helden tegen elkaar te zetten in een film. Ze kunnen beter Batman ft. Superman maken ofzo.:nono:

En dan de acteurs; je laat Nicolas Cage toch niet Superman spelen. Misschien kan hij Lex Luther spelen ofzo.

Ik zou als Superman Dean Cain vragen, die vind ik wel ruig voor die rol.
En als Batman, ja Brandon Fraser zou dat wel kunnen denk ik.

Superman-->Will Smith
Batman--->Keth Carradine

MvdS
28-08-2002, 07:28
Zie ook deze thread Comics als Film of TV-Serie (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8690) voor verdere info over films met superhelden.

geoffrey3001
30-08-2002, 09:37
Superman-->Will Smith
Batman--->Keth Carradine

Ehh, superman is blank? Dus tenzij Will Smith zijn huid niet laat bleken en in plaats van kroeshaar, golvend haar heeft, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij dit ooit zou kunnen spelen.

Ik zou eerder aan Jesse Bradford denken met zijn gelikte glimlach (doet me sterk denken aan Christopher Reeve, die ook zo kon glimlachen). Alleen mag ie wel eerst even wat aan bodybuilding gaan doen.

Hmm, maar wie zou dan Lois Lane mogen spelen....Angelina Jolie? :p

lieshout84
30-08-2002, 10:04
Als will smith dat gaat spelen heb je superblackman vs batman.(6)

geoffrey3001
30-08-2002, 11:29
Michael Jackson zou anders de enige black man kunnen zijn die superman zou kunnen spelen

EdBikkel
30-08-2002, 11:35
Will Smith ???

Wordt het dan niet --> Superman-in-black ?

Yi-Long
31-08-2002, 19:48
Wat my betreft zou Will Smith best kunnen als Superman...gewoon het verhaal een beetje aanpassen dat er een zwarte alien-baby neerstort ipv een witte....
Voor my persoonlyk maakt de huidskleur van de hoofdpersoon niets uit in het verhaal.

Aangezien ze dat toch niet gaan doen in Hollywood lykt Brendan Fraser me wel een goede keus voor de rol van Superman....
Joaquin Phoenix zou een fantastische Bruce Wayne/Batman zyn...

Als ze besluiten Dark Knight te verfilmen (Oudere Buce Wayne/Batman) zou Ray Liotta een goede keus zyn, met die mooie ogen en dat verbeten hoofd....

wolsinkpower
31-08-2002, 20:13
weet je wat mij wreed lijkt? Batman vs The Darkness :) zijn al strips van en is zeeeeeer cool ook Witchblade vs The Darkness en Spawn vs Witchblade :)

Greetz
Spawn

lieshout84
31-08-2002, 21:29
ik kon het gewoon niet laten :Dhttp://www.smilies.nl/groot/batman.gif

Danielle Gerards
07-09-2002, 19:45
ik word echt ziek van deze geruchten, komt ie wel of niet, of net als Aliens Vs Predator vervaagt het???

UnderAttack
28-03-2006, 20:31
Batman Vs. Superman in aantocht?


Na het grote succes van Batman Begins en met een nieuwe Superman op komst beginnen ook de oude verhalen rond een mogelijke Batman vs Superman film weer op te duiken.


Als het aan regisseur Wolfgang Petersen ligt komt de film er zeker. Petersen werkte al enige tijd aan Batman vs. Superman toen hij er in 2004 toch voor koos om de regie van Troy met Brad Pitt en Eric Bana te verzorgen. Daarna begon hij aan de remake van The Poseidon Adventure die vanaf 13 juli in de Nederlandse bioscopen te zien is onder de naam Poseidon. En toch blijft het Batman vs Superman verhaal hem bezig houden. Petersen heeft laten weten dat hij dolgraag de regie wil verzorgen als het er van komt. Die beslissing zal ook voor een groot deel afhangen van het succes van Superman Returns, die vanaf 3 augustus in de Nederlandse bioscopen te zien is.

Als de film doorgaat dan komt het scenario waarschijnlijk van Andrew Kevin Walker (Se7en), die enige tijd geelden al een puik werkje schreef. Dat scenario heeft enige elementen van Frank Miller’s geweldige graphic novel The Dark Knight Returns. In het scenario van Walker is Bruce Wayne een dagje ouder en heeft zijn Batman pak aan de wilgen gehangen om te rentenieren met zijn aanstaande vrouw Elizabeth. Zijn hulpje Robin is enige jaren daarvoor al omgekomen. Maar de oude vijanden van Batman zijn nog zeker niet met pensioen en als The Joker verantwoordelijk is voor de moord op Elizabeth keert Bruce Wayne verbitterd terug naar zijn Batman dagen. Alleen deze keer is hij niet van plan om de schurken in leven te laten. Hij wil voor eens en voor altijd afrekenen met het gespuis van Gotham. Superman vreest daarop dat Batman wordt tot een koelbloedige moordenaar en gaat de confrontatie aan met Batman. Op de achtergrond doet ook Lex Luthor nog een duit in het zakje want hij is verantwoordelijk voor de terugkeer van The Joker. In de comic van The Dark Knight Returns komt in ieder geval een ware titanenslag voor tussen Batman en Superman waarin Batman een speciaal pak heeft ontwikkeld waarmee hij Superman ook flink te grazen neemt.

Het is afwachten of de film ooit nog van de grond komt maar als Superman Returns een succes is wordt die kans aanzienlijk groter

VincentBroccoli
28-03-2006, 21:06
Vooral dit stuk is een beetje ongeloofwaardig: "Superman vreest daarop dat Batman wordt tot een koelbloedige moordenaar en gaat de confrontatie aan met Batman".

Maar ja, van mij hoeft deze ongein sowieso niet :D .

Cor H.
28-03-2006, 21:43
Op zich klinkt het me als muziek in de oren, maar ik denk niet dat deze film ooit gaat komen.

Gi1337
29-03-2006, 09:25
Ik ben voor Batman :twisted:

Spider-Steve
29-03-2006, 15:40
En ik voor Superman!

Als ze deze film maken, dan wil ik Brandon Routh en Christian Bale!

Steve

Darko
29-03-2006, 21:49
En ik voor Superman!

Als ze deze film maken, dan wil ik Brandon Routh en Christian Bale!

Steve

Mee eens!

Hier trouwens een coole fanmade poster:

http://img64.imageshack.us/img64/3347/batmansuperman10pk.jpg