PDA

Bekijk de volledige versie : Makro pasje



Barries
19-08-2002, 22:24
Als eerste bedankt voor het lezen van deze post :D, nu hoop ik ook dat ik dit op de juiste plek heb neer gezet.

Ik heb hier al een aantal keer gelezen dat er een aanbieding bij de makro was/is, maar ik dacht altijd dat je bij de makro in het bezit van een pasje oid moest zijn. Mijn vraag is dus moet je om bij de makro iets te kunnen kopen nu WEL of GEEN pasje hebben.

Groeten
Barries

Rochan
19-08-2002, 22:27
Je hebt wel een Makro pas nodig. Deze kan je krijgen als je een eigen bedrij/winkle heb en ingeschreven staat bij K.v.K. Je kan ook een pasje van iemand lenen. En als je daar wat gaat kopen, dan moet je ook een legitimatiebewijs bij je hebben:rolleyes:

R. Schaap
19-08-2002, 22:27
WEL, en om een pasje te krijgen moet je een bedrijf bezitten en dus een kvk nummer kunnen tonen.

Jammer voor de meeste van ons

(ik heb een lukas klamer pasje, is soms ook lucratief)

Barries
19-08-2002, 22:29
Hmmm das wel heel snel gereplyed.

Ik bezit geen eigen bedrijf dus das jammer, misschien kan ik mijn baas eens heel lief aankijken :D.

Bedankt voor de replies in elk geval

Mycroft
20-08-2002, 08:08
Wat je ook kunt doen, en ik vaker doe, is een pasje lenen van iemand. Deze persoon moet jouw dan machtigen, maar dat gaat eenvoudig:

Stel een brief op in de trant van "Hierbij machtig ik XXX om op xx-xx-xx inkopen te doen voor mij bij de makro xxxx." Maak hem een beetje officieel, laat hem ondertekenen.

Neem pasje, machtiging en eigen ID mee en je komt er zo in. Vraag of ze de machtiging even bewaren als je ook nog in het Food-gedeelte wil.

lieshout84
20-08-2002, 08:58
Of je moet aan iemand vragen die zo'n pasje heeft wanneer die er naar toe gaat en dan meegaan. en dan moet je hem die dvd's laten kopen;)

Beloved
20-08-2002, 20:04
mijn ouders hadden 'ooit' een eigen winkel. maar t pasje is nog steeds geldig, zo'n lekkere ouderwetse met een veel te korte code die nog met de hand ingetikt moet worden op de kassa. en aangezien bijna iedereen in dit huis dezelfde voorletter heeft kan iedereen er met dat pasje in. het wordt natuurlijk wel raar als iemand n pasje laat zien dat ouder is dan zijzelf....

Johan van den D.
20-08-2002, 21:26
er is altijd wel iemand bij wie je zo,n pasje kunt lenen
en voor degene met kleine kinderen:die mogen dus niet mee naar binnen
:confused: