PDA

Bekijk de volledige versie : Clash of the Titans [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
18-08-2010, 07:09
Clash of the Titans

Remake van het verhaal rond Perseus en zijn strijd tegen de goden.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4270)

RobinB
18-08-2010, 09:07
Deze ga ik hale,maar dan op DVD!

GalO
18-08-2010, 17:29
overgeslagen in de bioscoop.
net toch maar gehuurt op blu ray.
viel heel erg mee, leuke actie film...
ik heb hem 2d gezien en zo is het de bedoeling ook dat je hem moet zien..
en dan is het een leuke film, ik denk dat deze film veel negatieve publiciteit kreeg omdat het de eerste echt grote film na Avatar was die 3D was maar dan upgraded... als je daar niet aan denkt en de film gewoon 2D kijkt is het een leuke film.

Michael Hamers
18-08-2010, 17:45
Heb em gisteren gekeken. Heb em in de UK gekocht. Leuke avonturen/aktie film, maar niet meer dan dat. Slecht acteerwerk, soms matige CGI en een zeer slecht verhaal. Maar voor waar deze film voor bedoeld is, is het allemaal goed genoeg.

Chris W
18-08-2010, 19:33
Origineel er bij gestoken was leuk geweest. Vond t overigens wel een aardige film. Maar niet voor de volle prijs in mijn collectie.

wayne
19-08-2010, 20:35
ik begrijp de kritiek niet dat zeus niet slecht en niet goed is. Zeus is altijd zowel slecht als goed geweest(hij neukt erop los,gaat vreemd,machtgeil en naait hades, bv maar ook genoeg positieve kanten te noemen

voor de rest goede recensie,popcorn vermaak

promat
21-08-2010, 08:26
het verhaal ging imho van de hak op de tak en doet absoluut geen recht aan het origineel.

Michael Hamers
21-08-2010, 10:08
het verhaal ging imho van de hak op de tak en doet absoluut geen recht aan het origineel.

Alsof het origineel zo'n geweldig script heeft...

RobinB
22-08-2010, 14:28
Verhaal was niet boeiend nee. Heb de film gezien, vond het wel vermakelijk, lekker mytisch en fantasy met een dosis actie..geheel in het genre waar ik van hou. Niet zo geweldig als films ala Legend..Willow etc. Waarop sloeg de uil scene in godsnaam op?

Wieba
22-08-2010, 16:07
Waarop sloeg de uil scene in godsnaam op?

Knipoog naar de 1981 versie. daar speelt een mechanische uil genaamd Bubo een belangrijke rol in het verhaal..

german
29-08-2010, 21:53
Ik vond de film qua verhaal en special effects nogal waardeloos.

Franklin1975
07-09-2011, 15:52
Net film op blu-ray gezien en de special effect waren verre van waardeloos over het algemeen. Ik vond het er zelfs erg goed uit zien. Al was het acteerwerk (zeker aan het begin) niet altijd even best.

Dat de film goed leentjebuur heeft gespeeld bij Lord Of The Rings en Harry Potter is ook overduidelijk (Ralph Fiennes die hier bijna een gelijkwaardige rol aan Voldemord neerzet bijv.).
Verder een meer dan vermakelijke en mooi vormgegeven popcorn-film.