PDA

Bekijk de volledige versie : Vraagje over snelheid menu en zappen



VincentVega
20-08-2010, 13:26
Hoi, ik wil graag digitale televisie (http://www.kpn.com/prive/tv.htm) nemen en omdat ik al kpn internet heb lijkt het handig om dus ook televisie van ze af te nemen. Maar ik heb nog een klein vraagje hierover. Een vriend van mij heeft upc digitale tv en ik vind het menu en het zappen best langzaam gaan daar en er zitten ook veel zenders tussen die geblokkeerd zijn omdat je er eerst voor moet betalen. Is dit bij kpn ook zo of niet? Heb natuurlijk vooronderzoek gedaan op verschillende sites maar daar staat verder niets over deze vragen. Alvast bedankt!

Pieter V
20-08-2010, 13:35
Wat wil je van de KPN afnemen, Digitenne of Interactieve TV? Ik heb zelf Interactieve TV van de KPN. Met Digitenne heb ik geen ervaringen.

Toevallig is de KPN nu bezig met de uitrol van nieuwe software voor de ontvangers: 1910 & 1960. Dankzij deze nieuwe software reageert de afstandsbediening beter/sneller en is het zappen veel sneller geworden. Dit zelfde geldt ook voor de menu's.

Heb sinds gisteren de nieuwe software. De vertraging is compleet verdwenen.

johanhoitink
21-08-2010, 05:34
even over jouw vriend z'n upc: die geblokkeerde zenders kun je door een favorieten lijstje weglaten
en dan zap je veel sneller alleen door de zenders die jij wil, maar de menus verdienen zeker geen snelheid prijs.
Denk aan de net nieuwe versie van de Guide (gids) mooie nieuwe layout en in potentie misschien sneller,
maar hebben ze nu doorzichtig gemaakt zodat je erg vertraagd wordt door de zender die je er doorheen ziet.