PDA

Bekijk de volledige versie : Sean Connery



DVD Watcher
27-08-2010, 05:24
Sean Connery kapt ermee

AMSTERDAM - Acteur Sean Connery gaat met pensioen.

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00610/sean_jpg_610636d.jpg

Sean geeft toe dat zijn carrière over is.

"Ik denk dat ik nooit meer zal acteren. Ik heb zo veel goede herinneringen, maar die dagen zijn voorbij", zegt de acteur tegen de Daily Record.

De Schot zegt dat From Russia With Love zijn favoriete James Bond-film was. "Het verhaal was fantastisch. Het was letterlijk een internationale film. Mijn favoriete rol was mijn rol als 'Professor Henry Jones Senior' in Indiana Jones and the Last Crusade."

Bron : Telegraaf.nl

Marcel v/d H.
27-08-2010, 07:48
Niet echt nieuws dit..... denk dat je een nieuwsbericht van een paar jaar geleden hebt gevonden.

Richard B.
27-08-2010, 11:12
Een paar dagen geleden was het al op enkele websites te lezen. Het komt uit een recent interview.

2 dagen geleden werd ie trouwens 80. De meeste mensen zijn met die leeftijd al 15 jaar met pensioen. Ik bekeek het trouwens op IMDB, maar z'n laatste niet voice-only acteerjob was The League of Extraordinary Gentlemen van 7 jaar geleden.

Marcel v/d H.
27-08-2010, 12:02
Ja klopt, toen gaf ie ook al aan te stoppen, maar dat heeft hij blijkbaar nu nogmaals geroepen. The League of Extraordinary Gentlemen is wel een treurig afscheid van een topacteur...

Bettina
28-08-2010, 20:32
Erg goed acteur zag hem graag spelen.
Maar het is logisch dat hij stopt.
Hij heeft een mooie stem.

Ik moet from Russia with love nog eens gaan bekijken.

Natasja26
12-11-2010, 13:03
Ik zie hem graag spelen.Hij was ook voor mij de beste Bond.

Maar ook logisch dat hij met pensioen gaat.