PDA

Bekijk de volledige versie : Who's online? functie doet het niet meer



R. Schaap
21-08-2002, 11:51
Hallo,

Waarom is de 'Who's online' functie afgezet. Ik vond het altijd wel handig om te zien wie er allemaal online is en wat hij of zij dan doet.

Waarom mag dat niet meer?

groet Schaapie

Nathan Strik
21-08-2002, 13:38
De "who´s online" functie is uitgezet omdat het mogelijk was om met deze functie titels van threads uit het crewforum te zien (gelukkig was het openen hiervan niet mogelijk), vandaar dat de functie uitgezet is.
Je kunt nog steeds op de hoofdpagina van het forum zien wie er online zijn.

En wij kunnen weer veilig over jullie roddelen. ;) (6)

Anonymous
21-08-2002, 17:48
Nu is het wel gelijk duidelijk dat er een speciaal gedeelte is
voor de crew.... (kon ook niet anders) Maar toch knap dat
het om normale omstandigheden niet af te lezen is in het
forum zoals dat wel weer het geval is bij DVDForum.nl

Martin de Goeij
21-08-2002, 18:07
Als het erom gaat om zien wie er online is (vind ik zelf ook altijd wel leuk om te weten) kun je dat altijd nog zien via 'forums home';)

Isis
21-08-2002, 18:13
En wij kunnen weer veilig over jullie roddelen. ;) (6)

Als ik het niet dacht!!!:eek:
Dat zou een leuke thread worden; een roddeldraadje over de forumleden en dan een besloten discussie waar alleen de crew mag posten!!
En wij arme burgers maar lezen welk onheil er over ons heen wordt gestort!!!:D

Lex v/d Moolen
21-08-2002, 18:18
Als het erom gaat om zien wie er online is (vind ik zelf ook altijd wel leuk om te weten) kun je dat altijd nog zien via 'forums home';) Maar daar zie je niet wat iemand aan het lezen is, vond ik wel leuk soms(6)

Martin de Goeij
21-08-2002, 18:52
Maar daar zie je niet wat iemand aan het lezen is, vond ik wel leuk soms(6) dat klopt, en ik ben het ook met je eens, maar voorlopig is het niet anders..:)

R. Schaap
21-08-2002, 23:24
Vandaar dat hij is weggehaald, ik begreep het al niet. Maar ok, met een dergelijke reden heb ik wel vrede hoor.

Alleen wel jammer, want nuttig was het wel, je kon toch goed zien waar de meeste leden in aan het neuzen waren, oftewel, in welke threads hun interesse ligt.