PDA

Bekijk de volledige versie : Aanschaf Samsung HW-C700 met boxen



Drikus
02-09-2010, 18:16
Hoi allemaal,

Ik zit er over te denken om binnen nu en anderhalve een receiver en een aantal boxen aan te schaffen. Omdat ik hier verder weinig kaas van heb gegeten vraag ik daarom jullie hulp.

Op dit moment heb ik staan:
Televisie: Samsung LE32B651
BD-Speler: Samsung DBP-1500
Waartussen welgeteld 1 HDMI kabel loopt

De receiver die ik hierbij aan wil schaffen is de: Samsung HW-C700 om de set compleet te maken.

Nu ben ik zo eens aan het rondkijken op internet over deze receiver. De meesten reviews bestempelen hem als matig. Wat is jullie mening hierover? Wat raden jullie mee aan?

Ik zoek daarnaast een aantal boxen van samsung. Wat raden jullie mij hierover aan? Wat voor type boxen zijn handig bij deze tv en bd-speler?

Tevens de vraag (tot zover jullie dat voor mij kunnen beantwoorden).
Wat voor bekabeling raden jullie mij verder aan?

Alvast bedankt voor de hulp

Gerco Stuivenberg
04-09-2010, 14:40
De HW-C700 is een low-budget receiver die in ieder geval voorzien is van HD-audiodecoders. Waardoor deze zo laag geprijst is, heeft te maken met de mogelijkheden en de signaalverwerking. Zo heeft deze bvb geen volwaardige auto-setup zoals de Audyssey Multi-EQ, is deze ook niet echt discreet te noemen en heeft deze kleine reserves als je deze vergelijkt met modellen van de andere merken. Vandaar dat deze meestal als 'matig' bestempeld wordt.

Daarnaast is Samsung ook een merk wat weinig aandacht geeft aan weergave van geluid, omdat het meer bij de prijsvechters wil horen.

Zoek je een redelijke receiver met bijpassende luidsprekers, dan kun je beter in de winkels gaan luisteren naar wat er allemaal mogelijk is. ;)