PDA

Bekijk de volledige versie : Authenticatie na elke opstart



spock
12-09-2010, 19:54
Ik heb kort geleden een LCD tv van Samsung gekocht de C650,alles zenders geinstalleerd hij herkende ze allemaal tot zo ver ging alles goed .
alleen als ik de T.V uit zet en weer aan doe begint hij zichzelf weer te Authenticatie dat gaat goed,maar dan staat er het bericht gecodeerd signaal en daar na kan je pas kijken.
Dit is na elke start zo,is dit normaal dat hij zichzelf Authenticatie en het bericht geeft gecodeerd signaal of niet.

Edgar Smit
12-09-2010, 21:37
Kijk je digitale TV en zet je de decoder ook uit?

spock
12-09-2010, 22:20
ja ik kijk digitaal.sorry maar was ff vergeten te zeggen dan mijn decoder in mijn t.v zit dus kan hem niet uit zetten.

scorpius
12-09-2010, 22:35
Ik kijk digitale tv via Ziggo en heb mijn kaart in mijn Sony tv zitten (CI+). Bij mij doet hij ook iedere keer als ik de tv aanzet (met schakelaar of met AB vanuit stand-by) een Authenticatie.
Waar dit aanligt weet ik niet maar het lijkt wel willekeur want een vriend van me heeft dezelfde tv (maatje kleiner) en ook met CI+ via Ziggo en die heeft dit probleem niet. Allebei dezelfde firmware...

Edgar Smit
12-09-2010, 22:46
Ik lees hier (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1363597/102)dat het een firmwareupdate van ziggo betreft die dat eruit zou moeten halen :

Ziggo werkte al prima met die modellen. Ze hebben toen met 1013, de eerste firmware welke ziggo goedkeurde, een rare bug geïntroduceerd (authentication kwam bij elke maal dat je de tv aan deed naar voren en ging soms mis) welke er nu gelukkig weer uit is.
Je firmware zou dus hoger moeten zijn dat 1013.

scorpius
18-09-2010, 11:48
Mijn Sony (KLD46W5500) heeft na de laatste firmware nog steeds de authenticatie bij het aanzetten van de tv.