PDA

Bekijk de volledige versie : bose 3 2 1 met sony tv



Gilbert
12-09-2010, 19:01
Had een bose 321 op een sony kdl-32d3000 aangesloten. Alles o k . Na 14 dagen tv op andere plaats , bose enkele dagen later ook terug aangekoppeld .Via hdmi lukt het niet meer . Met kabel s video wel beeld en audio . Volgens bose zou het probleem bij de sony zijn . Heb alles al geprobeerd , denk ik , weet niet meer wat te doen . Iemand een idee ?
Groetjes ,
Gilbert

Frenkel
12-09-2010, 22:06
Heb je ook al een andere HDMI kabel geprobeerd, zo te lezen lijkt dit op een probleem met de HDMI aansluiting.
Dit kan dus aan de kabel liggen of aan de HDMI connectoren van je apparatuur.
Ik ga er vanuit dat je ook al een van de andere HDMI ingangen van je TV hebt geprobeerd.

Als een andere HDMI kabel het probleem niet oplost zul je je Bose op een nader TV toestel moeten uitproberen om er achter te komen of het probleem daadwerkelijk bij de Sony ligt zoals Bose beweerd.
het is uberhaubt al vreemd dat Bose dit beweerd, want zij kunnen natuurlijk op afstand ook niet zien waar het probleem zich voordoet (er vanuit gaande dat je Bose telefoonisch hebt geraadpleegd)

Gilbert
13-09-2010, 17:31
Frenkel , Bedankt voor de info , heb al een andere HDMI kabel geprobeerd , hetzelfde probleem .Wat betreft Bose , heb ze al 2 maal gecontacteerd .De eerste maal hebben ze mij een software-update cd-rom opgestuurd , hielp niet , software was up to date .De 2 maal dachten ze aan een instelling van de tv omdat , volgens hun , Bose toestellen problemen zouden kunnen hebben met Sony en Philips tv's . Bose liet ook de mogelijkheid open dat het de HDMI uitgang zou kunnen zijn . Ga wel proberen met een andere tv . Groetjes . Gilbert

peptalk
13-09-2010, 17:34
Laatst had iemand hier ook een HDMI probleem met een Bose set, ik zou zeggen zoek het forum eens door.