PDA

Bekijk de volledige versie : dvd.nl rules!!



kaptein
22-08-2002, 20:11
Hallo,

Ik wil even zeggen dat ik DVD.nl een zeer goede site vind. Goede recensies, veel informatie, op het forum altijd aardige/goede hulp bij problemen/vragen, enz. Als "bewijs": een paar maandjes geleden ging ik op vakantie en ik kocht op Schiphol het blad DVDReport. Dit blad stond vol met spelfouten en de belangrijkste informatie lieten ze vaak achterwegen. DVD.nl is professioneler, beter, leuker én gratis. Dankjulliewel en keep on the good work!! :D:D

Jan.

andrebin
08-09-2002, 10:17
Eens ..de site DVD.NL is heel erg goed, altijd juiste info, leuke threads.

Ik heb alleen een aanmerking cq opmerking, zonder nu namen te gaan noemen (wie de schoen past ....) ik denk dat een of twee Crew-members regelmatig overdrijven met reactie's op bv off-topic berichten.

Die willen later als ze groot zijn vast bij de politie :D

Verder niets dan lof ..ga zo door

Andre

Johan van den D.
08-09-2002, 10:24
Originally posted by andrebin
[B
Die willen later als ze groot zijn vast bij de politie :D
:D LOL:D LOL:D LOL:D

Eric van Ballegoie
08-09-2002, 10:32
ik denk dat een of twee Crew-members regelmatig overdrijven met reactie's op bv off-topic berichten.

Die willen later als ze groot zijn vast bij de politie :D



Off-topics zijn een plaag voor elk serieus forum en daarom zijn we er zo streng op. Dat lijkt vervelend, maar het komt de leesbaarheid enorm ten goede. Forum waarbij niet gemodereerd wordt op off-topic berichten lopen vaak 'vast', ik heb dit zelf meerdere keren mogen mee maken. Het resultaat is dat niemand gewenste info kan terugvinden en dat het niveau van de discussies daalt. Wij proberen dat zoveel mogelijk tegen te gaan.

PS: Onze moderator zijn al 'groot' en willen zeker geen politieagent worden.

andrebin
08-09-2002, 10:55
Eric - Ik begrjip dat best ....tis alleen de manier waarop het gebracht wordt. En dat is soms op een manier van, ga jij maar eens in de hoek staan ....met van die ezelsoren.

Iets meer uitleg en begrip voor elkaar ..en er is niets aan het handje

Dank

Andre

ToolkiT
13-09-2002, 03:22
Eric - Ik begrjip dat best ....tis alleen de manier waarop het gebracht wordt. En dat is soms op een manier van, ga jij maar eens in de hoek staan ....met van die ezelsoren.

Iets meer uitleg en begrip voor elkaar ..en er is niets aan het handje

Dank

Andre

idd, soms komt het een beetje geirriteerd over en soms lijkt het of mods zich dingen te persoonlijk aangesproken voelen. Daar heb ik al eens een discussie over gevoerd en gelukkig word het langzaam maar zeker beter...

Over off-topic, er moet een juiste balans zijn. Off topic helpt het 'community-gevoel' maar te veel off topic maakt verwarrend en dwaalt af van origineel topic. Hier zie ik vaak dat bijna elke off topic dewist word, wat soms erg jammer is.
Met de juiste mensen is een forum redelijk goed zelf regulerend te draaien en hoeft een mod maar zelden in te grijpen. Probeer de sfeer goed op te zetten, laat soms wat off topic staan maar wijs mensen op het offtopic forum en geef mensen iets meer voordeel van de twijvel.

Kritiek is niet altijd negatief en off topic ook niet...

Misschien een idee om een off topic filter te maken net zoals de spoiler filter. Dan blijft de rode draad overzichtelijk maar kunnen mensen af en toe gerelateerd aan het hoofd topic een stapje off topic maken..

dENDen
08-10-2002, 15:59
Hallo allemaal,

Heb mij sinds kort maar even officieel geregistreerd, ben nl. erg tevreden over de algemene inhoud van dit forum.
Veel nuttige tips zijn hier te vinden voor de aanschaf van nieuwe DvD's en meer...

Weer een leuke en handige locatie op het net om regelmatig rond te neuzen!

Adios, dENDen. (y)