PDA

Bekijk de volledige versie : dvd labels?



Lev
22-08-2002, 20:58
zijn er naast "the criterion collection" en "hong kong legends" nog meer labels die garant staan voor kwaliteit en de moeite waard zijn om te verzamelen?
wat voor soort films ze releasen maakt verder niet uit..

ik kwam "anchor bay" tegen en zou best een horror collectie willen beginnen... ben echter wel keuskeurig als het om kwaliteit gaat..

Rochan
22-08-2002, 21:26
Heb zelf 2 dvds van The Vista Series. (Unbreakable en The Sixt Sense). Heb ze nog niet bekeken (Unbreakable zit nog zelfs in het seal). The Sixth Sense heb ik maar een klein stukje van gekeken en het geluid is goed (DTS) en beeld is ook goed. Verder zijn op dit lable (is van Buena Vista) Tombstone en Pearl Harbour 4 disc versie verschenen. En de eerstvolgende Vista film die gaat uitkomen is Who's framed of Roger Rabbit. De films zijn R1, uitgezonderd Pearl Harbour, die is ook R2 Nl uitgekomen. :rolleyes: (y)

Nathan Strik
22-08-2002, 22:44
De hierboven genoemde "Vista series" van Buena Vista (Disney) is inderdaad geweldig.
En vergeet ook niet dat de 2-disc S.E.´s van Disney´s animatiefilms in Amerika ook altijd van zeer hoge kwaliteit zijn.

Marco
22-08-2002, 22:48
En vergeet ook niet dat de 2-disc S.E.´s van Disney´s animatiefilms in Amerika ook altijd van zeer hoge kwaliteit zijn. Die heten trouwens Collector's Edition (ach als het beesie maar een naampje heeft ;) )

Marco
22-08-2002, 22:57
De films zijn R1, uitgezonderd Pearl Harbour, die is ook R2 Nl uitgekomen. :rolleyes: (y) The Sixth Sense (de Vista series versie met DTS) wordt binnenkort in NL verwacht (oktober als ik me niet vergis).

Verder is Unbreakable Vista Series ook verkrijgbaar in het R2 gebied. O.a. in de U.K. onder de naam Collector's Edition, of in Frankrijk onder de naam Incassable Edition Collector. De DTS track is echter gesneuveld.

Raymond Vonk
23-08-2002, 22:27
ik geloof dat de new line cinema platinum colletions ook wel in orde zijn ik heb daar Rush hour 1 en Blade van maar die zijn prima in orde. Echt een Shitload aan extra features (y)

Marco
24-08-2002, 09:43
Naast de New Line Platinum Series heb je de New Line Infinifilm (http://www.infinifilm.com/intro.html) DVD's Onder deze 'label' valt o.a. Rush Hour 2, 15 Minutes en John Q.

Sony/Columbia TriStar heeft ook een label, als je het een label mag noemen. Onder het motto meer (beeld/geluids)kwaliteit, geen extra's kwam CTHV met 'Superbit' op de markt. Voor diegene die (beeld/geluids)kwaliteit en extra's willen hebben heeft ook nog Superbit deluxe 2 disc DVD's in de Superbit collectie gepropt. Superbit collecties zijn verschillend in diverse landen/regio's, dat heeft uiteraard te maken met rechten.

Rochan
24-08-2002, 15:32
En in Nl doet Fox brengt Fox ook leuke/goede S.E. uit.
Moulin Rouge S.E.
Die Hard 1 en 2 S.E.
Speed S.E.
Predator S.E.
Planet of the Apes S.E.
zijn toch allemaal leuke S.E. met een hoop extra's en DTS geluid
Verder zijn de MGM S.E. van Silence of the Lambs en The Usual Suspects ook leuke uitgaves in NL(y) :rolleyes: (y)