PDA

Bekijk de volledige versie : The tempest



RobinB
06-10-2010, 21:54
A power grab finds Prospera (Mirren), the rightful Duchess of Milan, exiled to a remote island with her young daughter, Miranda (Jones). Asserting influence over the island, Prospera develops a new enemy: the slave Caliban (Hounsou), who looks to raise a rebellion against his foe.

Trailer trok me gelijk. Lekker bizazar, dromerig en misschien een aanrader: http://www.imdb.com/video/imdb/vi264505625/

Esteban
06-10-2010, 22:41
Alleen de cast op zich deed me al uitkijken naar 'The Tempest'. Oude rotten als Helen Mirren, david straithairn, Geoffrey Rush, Jeremy Irons, Alfred Molina en (relatief) nieuw talent als Ben Wishaw (oa. schitterend in 'Perfume'). Ik volg dit project dan ook al van in het begin, vooral met het geruststellende idee dat Julie Taymor er op z'n minst iets opwindends zou van maken.

Helaas, het is net de trailer die me niet kon bekoren. Pure kitsch kán werken ('Across the Universe') maar de povere CGI is behoorlijk lachwekkend. Ik vrees er eerlijk gezegd wat voor.


http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/8909e6e.jpg

Marcel v/d H.
07-10-2010, 19:39
Kijk hier toch wel naar uit, Across the Universe vond ik echt een toppertje. Visueel ziet dit er ook weer prachtig uit en verder een sterke cast, al heb ik wel een hekel aan Russel Brand.

Esteban
11-10-2010, 09:08
Russel Brand vond ik matig grappig oa. 'Forgetting Sarah Marshall', ik stel me dan ook de vraag of hij hier weer 't zelfde truukje zal doen.

'n Beetje off-topic. 'k Heb wel de (voorlopige) indruk dat het filmgedeelte hier een pak minder draait dan de rest van het forum. En dat hier weinig belangstelling is voor niet-blockbusters. Ietwat jammer.

SKnapen
11-10-2010, 13:32
Er draait de laatste tijd ook ontzettend weinig in de bioscoop. Veel foute komedies en romcoms maar weinig spannends.

Esteban
12-10-2010, 08:47
Daar kan ik me niet in vinden. Kort door de bocht valt er elke week wel iets in de bioscoop te bekijken dat op z'n minst interessant kan genoemd worden. Wie enkel grote titels aandacht geeft is al snel rond natuurlijk. (waarbij ik niet verwijs naar jou, SKnapen, cause I wouldn't know) Bovendien gaat het hier toch ook over de talloze upcoming projects, zeker nu award-season eraan komt, maar die topics blijven blijkbaar wat uit. 't Draait in 't algemeen ook niet echt op volle toeren in vergelijking met andere forumafdelingen. Enfin, 'k vind het wat jammer, that's all. ;)