PDA

Bekijk de volledige versie : Onkyo TX-SR608 Zwart



stargazer
25-10-2010, 21:03
hoi ik zit er aan te denken op deze Onkyo TX-SR608 Zwart te gaan kopen

http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagemedium/1268131513.jpeg

http://mos.futurenet.com/techradar/Review%20images/Home%20Cinema%20Choice/HCC%20184/HCC184.onkyo.wood02-420-90.jpg


heeft iemand deze en wat zijn de ervaringen met Onkyo

en wat voorn boxen kan ik het beste erbij nemen

Marc99
25-10-2010, 21:17
Hoi Stargezer,

ik heb zelf een set met Onkyo apparatuur gecombineerd met Klipsch speakers.

Persoonlijk vind ik het een fijne combinatie. De Klipsch speakers werken met een hoorn, en de Onkyo weet daar prima mee om te gaan. Het geluid wordt niet te scherp, daar waar andere versterkers dit met Klipsch wel schijnen te hebben. Maar zoals zo vaak op dit forum gemeld, je zult het zelf moet gaan beluisteren.

Wat betreft kwaliteit van de apparatuur heb ik tot op heden geen noemenswaardige problemen gehad. Ik heb één keer meegemaakt dat de achterkanalen niet functioneerden, maar nadat ik de versterker van de spanning af had gehaald, functioneerde alles weer normaal.

In zijn algemeenheid kun je stellen dat Onkyo goede prijs/kwaliteit levert. Geen high-end apparatuur wellicht, maar zeer zeker stukken beter dan de massa elektronica.

langejan
25-10-2010, 21:40
Hoi stargazer,

ik heb sinds Juni 2010 deze Onkyo TX - SR 608 ZWART IN HUIS GECOMBINEERD MET KEF Reference Series boxen, en het geluid is formidabel. En op internet word zelfs aangegeven dat deze 608 de beste AV Receiver van de wereld is, qua prijs...dus: gewoon aanschaffen , je krijgt er geen spijt van. Succes ermee met jouw keuze....!!!

cycek
29-10-2010, 19:21
ik heb hem laten staan
voor surround vond ik hem wel vrij oke in stereo veel te schrel
maar dit is persoonlijke smaak natuurlijk
ik vond de marantz 5004 veel zachter klinken op dezelfde speakers heb een 4 tal paar beluisterd op beide
leuke aan de onkyo, is wel dat die up to date is met alles
maar wat ik heb gehoord van yamaha geniet dit merk toch mijn voorkeur
is lang anders geweest