PDA

Bekijk de volledige versie : verwijderen?



lieshout84
24-08-2002, 17:48
Waarom kun je geen thread die je zelf hebt opgezet verwijderen?

Nathan Strik
24-08-2002, 19:02
Waarom kun je geen thread die je zelf hebt opgezet verwijderen? Omdat hiermee iemand een heel informatieve thread zou kunnen verwijderen waar veel mensen wat aan kunnen hebben.
En het is beter om dit dus alleen toe te staan aan crewleden, die het belang van het forum voorop hebben staan.

Donovan
24-08-2002, 19:05
Uit de zelfde serie: waarom kan je je eigen posts niet verwijderen?

Lex v/d Moolen
24-08-2002, 19:13
Uit de zelfde serie: waarom kan je je eigen posts niet verwijderen? Dat zou ook wel moeten kunnen is mijn mening, we plaatsen allemaal wel eens een verkeerde post

Martin de Goeij
25-08-2002, 00:30
Dat zou ook wel moeten kunnen is mijn mening, we plaatsen allemaal wel eens een verkeerde post Simpel editen volstaat: á la [edit]:D

Lex v/d Moolen
25-08-2002, 00:40
Simpel editen volstaat: á la [edit]:D Ja, dat is de enige optie, maar dan zet ik alleen maar een . ofzo

Martin de Goeij
25-08-2002, 00:45
Ja, dat is de enige optie, maar dan zet ik alleen maar een . ofzo dat, of een leuke smiley:D

Nathan Strik
25-08-2002, 13:42
Dat zou ook wel moeten kunnen is mijn mening, we plaatsen allemaal wel eens een verkeerde post In dat geval, gewoon de post vullen met een X ofzo... dan valt hij meestal wel op.

Zoals Jaded bijvoorbeeld heel mooi doet: X

Glenn Smits
25-08-2002, 22:24
Eerst moet dan iedereen die niet in deze thread komt weten dat een X dus staat voor een fout bericht. Goed idee trouwens gewoon een X.

Donovan
26-08-2002, 06:32
Hmm, ik denk dat ik voortaan "dit krijg je ervan als je je eigen berichten niet mag verwijderen" neer ga zetten (6)

Edit: maar dan zonder tikfouten natuurlijk.....:rolleyes:

Henk Heideveld
26-08-2002, 12:11
Ik kon vroeger mijn threads die achterhaald waren verwijderen of posts die geen actuele waarde meer hadden. Ook kon ik mijn eigen off-topics weer verwijderen, zodat anderen, later lezende, zich er niet aan hoefden te storen.
Als ik nu zie hoeveel nieuwe threads er per dag aangemaakt worden, dan denk ik dat nieuwelingen door de bomen het bos niet meer zien. Dubbele threads zijn niet uit te sluiten, bijna niemand kan de bestaande threads nog redelijkerwijs overzien.

Martin de Goeij
26-08-2002, 12:36
Ik kon vroeger mijn threads die achterhaald waren verwijderen of posts die geen actuele waarde meer hadden. Ook kon ik mijn eigen off-topics weer verwijderen, zodat anderen, later lezende, zich er niet aan hoefden te storen.
Als ik nu zie hoeveel nieuwe threads er per dag aangemaakt worden, dan denk ik dat nieuwelingen door de bomen het bos niet meer zien. Dubbele threads zijn niet uit te sluiten, bijna niemand kan de bestaande threads nog redelijkerwijs overzien. Laat staan het nut ervan:rolleyes:

Henk Heideveld
26-08-2002, 15:07
Laat staan het nut ervan:rolleyes:
Ja de enige die nog een beetje redelijk te volgen is, is de ouwehoerenthread(6) (6) (6)