PDA

Bekijk de volledige versie : Regio 0 dvd's vraagje



wolsinkpower
25-08-2002, 09:57
Zijn Regio 0 DVD's echt op ELKE dvd speler af te spelen? (dus ook in pc? en ofcourse alle losstaande ) ivm aankoop Austin Powers3, spiderman en resident evil

Greetz
Spawn

Lesley
25-08-2002, 10:14
als het goed is wel...
hoezo, is resident evil regio 0?

wolsinkpower
25-08-2002, 10:40
Hmmmmmmmmm mjah geen bootlegs zegt hij, dts en 5.1 bij sommige :D

Greetz
Spawn

Mike Philippens
25-08-2002, 10:49
als het goed is wel...
Dat is altijd waar...

Spawn: R0 is inderdaad op alles af te spelen. Technisch gezien bestaat R0 helemaal niet, maar men heeft gewoon met het bakken van de DVD aangegeven dat ie op elke regio afgespeeld mag worden. Ze hebben zeg maar alle regio's aangevinkd.
By the way...officiële films op R0...klinkt wel erg bootleggerig to me... MuziekDVD's en een enkele (obscure) film zijn R0. Zo heb ik Ring die R0 is - officieel gekocht bij Devoted. Het lijken mij bootlegs, maar dat moet je zelf maar zien. Het kan schelen in kwaliteit, dus kijk uit voor je rommel in je handen gedrukt krijgt. Info: bootleg-DVD's kosten niet meer dan $12-13 en als je ze zelf gaat halen in Bangkok nog geen €5...

wolsinkpower
25-08-2002, 10:51
Ik ga eerst 1 proberne en daarna zie ik wel verder :)

Greetz
Spawn

Anonymous
25-08-2002, 11:22
Ik ben heel eerlijk dat ik zo'n gebakken DVD zou aanschaffen
als ik een film echt even een paar keer wil zien voordat hij
echt als officiele dvd release komt.Tot nu toe is het echter
nog niet gebeurd en denk ook niet dat het zal gebeuren
in de toekomst.Door dat gekloot met kopieren van DVD's
blijven vaak de prijzen daardoor verschrikkelijk hoog !
Tenminste, het speelt wel mee :)

boudewijn
25-08-2002, 15:58
ik heb wel een aantal regio 0 dvd's aangeschaft in het verleden. in principe prima spul als je alleen de film gezien wilt hebben. kwaliteit is meestal zo'n 95% van het origineel (ik zeg ook maar wat...is gewoon goed ;)) alleen mis je enkele extra's omdat er plaats gemaakt is voor chinese subs en dubs ;)

voor de serieuze collecter kan ik ze niet aanraden.

Tom van den Hout
25-08-2002, 16:48
Spawn, waar kan je die r0 ergens bestellen?


Ow ja Resident Evil isook op 'echte' dvd r1

wolsinkpower
25-08-2002, 16:58
Het is een persoon en ik zeg liever NOG niet wie aangezien ik zelf eerst wil kijken wat ik haal ;)

Greetz
Spawn

boudewijn
25-08-2002, 17:19
wees zowiezo voorzichtig met dat soort adresjes, het is tenslotte gewoon illegaal. ga het dus niet op dit forum posten ofzow.