PDA

Bekijk de volledige versie : Training Day



Lourens
25-08-2002, 14:36
Veel mensen hebben deze film gekocht op DVD, of in ieder geval gezien, veel mensen waren positief over deze film.

Post hier jullie vragen en opmerkingen over deze film.

Ik heb al een opmerking: in de nieuwe video van Eve met Alicia Keys [Gangsta Lovin'] zit een acteur uit Training Day in, is die gast die aan het einde van de film Alonzo onder schot houd zodat Jake weg kan lopen met het geld.

Eddum
25-08-2002, 16:09
Ik heb hem ook gekocht.
Kan alleen maar zeggen dat ik het een barre film vond en ik ga hem zeker nog een keer kijken binnenkort (als mijn breedbeeldTV terug is van reparatie).

Lex v/d Moolen
25-08-2002, 16:24
Ik heb al een opmerking: in de nieuwe video van Eve met Alicia Keys [Gangsta Lovin'] zit een acteur uit Training Day in, is die gast die aan het einde van de film Alonzo onder schot houd zodat Jake weg kan lopen met het geld. Ik kan soms acteurs helemaal niet herkennen. Ik las in de aftiteling dat Tom Berrenger meedeet, de evil sergeant uit Platoon. Pas toen ik terug ging kijken herkende ik hem.

Geweldige acteerwerk overigens, vooral in het begin van de inwerk periode van Hawke. (y)

Rochan
25-08-2002, 17:14
Ik had allemaal negatieve berichten gehoord en vonden Denzle van mensen die de film hadden gezien, of de trailer van de film(vonden de film saai en vonden Denzel niet goed spelen) . Toen ik de film zelf had gezien, had ik een totaaal andere mening. Ik vond het een topfilm. Denzel speelt echt voortreffelijk evenals Ethan Hawke. Heb de film toen het op koop uitkwam ook gelijk aangeschaft.(y)

Lourens
25-08-2002, 17:27
Training Day vind ik persoonlijk een onderschatte film, maar dat is mijn mening....
Had best wel een oscar bijgemogen...:bier:

Philippe
25-08-2002, 18:13
Ik heb Training Day een paar weken terug gezien en was erg onder de indruk. Fenomenale performances van Washington en Hawke. Vond ook dit keer de muziek van Mark Mancina weer uitstekend, geeft de film de juiste drive mee.
Echt een gespierde en stijlvolle politiefilm, die ook wel bepaalde overeenkomsten met Colors vertoond, nog zo 'n indrukwekkende film.(y)

lieshout84
25-08-2002, 18:43
Ik heb hem gisteren voor de 1ste keer gezien maar het is opzich wel een goede film maar ik vind niet echt een film die je moet hebben of die je moet zien.....is wel leuk om gezien te hebben maar geen aanrader.

Buscemi
26-08-2002, 11:32
In mijn ogen is TRAINING DAY wél een echte aanrader. Op de eerste plaats omdat het script van David Ayer (U-572, The Fast and the Furious) goed in elkaar steekt. Maar ook omdat Denzel Washington en zeer zeker Ethan Hawke op een klasse manier hun hoofdrollen spelen. (dit is natuurlijk slechts mijn bescheiden mening)

djoeri
26-08-2002, 12:10
Ik heb de film vorige week gehuurd, maar ik kon niet echt zeggen dat ik hem super goed vond. Er zat wel wat leuke actie in, maar ik vond hem wat te doorzichtig. En ik vond die Densel Washington wat te overdreven acteren, Ethan Hawk was naar mijn mening beter.
Maar misschien komt het ook omdat ik de film op een gewone tv met stereo geluid heb gezien, waardoor je toch wat mist.

Henk Heideveld
26-08-2002, 12:31
Qua verhaal en qua plot niks nieuws, heel veel is al eerder vertoond. Niet echt actievol ook.
Maar deze film staat wel qua uitgelezen goed acteerwerk van allen.
't Kan dus vriezen of dooien. Een tien vind ik overdreven, een onvoldoende is ook ongepast. Film zou bij mij uitkomen op een waardering met een cijfer 7.

Nathan Strik
26-08-2002, 14:18
Ik vond de film wel iets bijzonders hebben. Ik weet niet hoeveel mensen hier beseffen hoe bijzonder het is dat de regisseur in "The Jungle" heeft mogen filmen, maar dat is dus héél bijzonder. Normaal kom je daar niet zo makkelijk met een camera.

Maar ook qua verhaallijn, acteerwerk en techniek is deze film geniaal. Ik ga hem ook zeker nog aanschaffen.

Mark de Jong
26-08-2002, 14:32
En ik vond die Densel Washington wat te overdreven acteren, Ethan Hawk was naar mijn mening beter.

Inderdaad, de film op zich vond ik zeker niet slecht, maar Denzel's acteerwerk vond ik iets te overdreven. Vond het niet echt een rol voor Denzel Washington.

rkrijger
19-12-2004, 19:07
Ik heb wel een paar keer met deze film in mijn handen gestaan. Maar nog niet gezien...