PDA

Bekijk de volledige versie : Iron Man 2 [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
19-11-2010, 08:48
Iron Man 2

Tony Stark krijgt het weer druk als superheld Iron Man.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4338)

johnsmeets
19-11-2010, 11:04
Beeld en geluid perfect als film vond ik hem aardig tegenvallen wegeleken met de eerste

Nyarlathotep
19-11-2010, 17:29
Ik vond het nog steeds een erg vermakelijke film. Nu was de eerste ook moeilijk te overtreffen, en is de nieuwigheid eraf.
Hoop ook dat ze geen derde deel maken, en gelijk met The Avengers komen.

Beeld en geluid van deze film zijn inderdaad subliem ;)

John Tak
21-11-2010, 23:53
Vond het in de bios al een amusante film, wellicht voor in de collectie; de lovende recensie heeft me verder over de streep gehaald om de Blu-ray vanmiddag aan te schaffen :)

Roy Langeveld
03-01-2011, 15:08
Een leuk vervolg dat wel weer een beetje leidt aan een typische eigentijdse sequelziekte: ze willen teveel.

Naast Gwyneth Paltrow, Mickey Rourke en Sam Rockwell eisen ook Samuel L. Jackson, Don Cheadle en Scarlett Johanssen een portie aandacht op. Zo krijg je de 2 uur makkelijk vol, zonder dat je het idee krijgt dat alles ook echt de aandacht krijgt wat het verdiend. Vooral Mickey Rourke is het slachtoffer in nogal ondankbaar bijrolletje, die man zou een hele film als schurk kunnen vullen als het moet. Vooral het laatste gevecht tegen hem viel me nogal tegen.

Ook de hoeveelheid actie stelt dit keer wat teleur. Kwalitatief is het prima, maar de tijd ertussen duurt wat te lang. Toch is het te prijzen dat deze film met zijn zwaardere onderwerpen niet onder zijn eigen zwaarmoedigheid bezwijkt, en desondanks een luchtige toon blijft aanhouden. En met Robert Downey Jr. als leading man zijn de minpunten best voor lief te nemen.

7,5/10