PDA

Bekijk de volledige versie : Samsung binnenkort RIP??



lollie-be
23-11-2010, 17:15
De laatste tijd gebeurd het veel dat mijn samsung 37 inch het beeld instukken zaagt en de stukken overlappen elkaar.
Voorbeeld het scherm wordt verdeeld in 3 stukken en het onderste stuk komt boven het bovenste stuk.

Na een tijdje komt het beeld weer in orde.

Dus ik vrees dat het einde nabij is (hij is pas 5 jaar oud)

Mocht het zijn dat ik een nieuwe ga moeten kopen, dan zal ik goed uitkijken voor een héél goeie tv.
En nu komt het: man man man, welke verschillende toestellen dat er bestaan.
één ding wil ik al niet dat is 3D tv.

Maar verder vind ik het heel moeilijk om een goede tv te zoeken.
Hebben jullie tips??

Pieter R.
23-11-2010, 17:58
De laatste tijd gebeurd het veel dat mijn samsung 37 inch het beeld instukken zaagt en de stukken overlappen elkaar.
Voorbeeld het scherm wordt verdeeld in 3 stukken en het onderste stuk komt boven het bovenste stuk.

Na een tijdje komt het beeld weer in orde.

Dus ik vrees dat het einde nabij is (hij is pas 5 jaar oud)

Mocht het zijn dat ik een nieuwe ga moeten kopen, dan zal ik goed uitkijken voor een héél goeie tv.
En nu komt het: man man man, welke verschillende toestellen dat er bestaan.
één ding wil ik al niet dat is 3D tv.

Maar verder vind ik het heel moeilijk om een goede tv te zoeken.
Hebben jullie tips??
Sorry, maar zou je niet eerst denken over een reparatie? En dan een prijsopgaaf vragen, zodat je kunt bepalen of je hem nog laat repareren of dat je een nieuwe tv koopt?

DVDProfilersFilmgek
24-11-2010, 05:34
Repareren is vaak duur en de resultaten kunnen tegenvallen. Als de TV een LCD van 5 jaar terug was, dan is een nieuwe vanwege de huidige verbeteringen een goede overweging, zeker als je ook nog een maatje groter wil.

Een goede TV hoeft niet duur te zijn, beter een iets minder dure, kun je er over 5 jaar weer 1 halen;)

Tips:

Maak voor jezelf uit welk formaat je wil.
Kies dan welk systeem je wilt, plasma of LCD
Kies dan bij bijvoorbeeld LCD voor een LED of CCFL toestel, de laatste is stukken goedkoper en je kan er heel lang naar kijken voordat het iets hogere stroomverbruik een nadeel is.

Hier 3 goede TV's van rond de 600 euro met een 40inch scherm:

http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product%5B%5D=D8AB485C3B5F4664B6A FAE9E0EDFD3C5&product%5B%5D=0E8E432A8A33436AB5695C688087E56A&product%5B%5D=950E2EB491D47AC9C125757F004E1C5A

Je zult toch voor jezelf wel wat moeten beslissen om een goed gericht advies te kunnen krijgen, doch 1 van bovenstaande 3 durf ik een ieder wel aan te raden, mooie TV's voor een nette prijs(y)