PDA

Bekijk de volledige versie : Gezocht: drie 2-disk blu ray hoesjes



Dan G.
07-12-2010, 14:05
Beste mensen.

Onlangs heb ik Prison Break seizoen 1 via een ruildeal bemachtigd. Nu waren helaas de hoesjes nogal beschadigd en aangezien ik nogal een hoesjes freak ben wil ik die natuurlijk vervangen. Ik heb er drie nodig.

Nu zag ik dat je ze via de dvd.nl shop kunt kopen maar mijn bank ondersteunt helaas nog geen Ideal. Dus hierbij:

Heb je drie 2-disc hoesjes liggen die er tip top uit zien of heb je een tip waar ik van die hoesjes kan kopen dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

Werner
07-12-2010, 23:09
In Mediamarkten kan je die gewoon bestellen, ze hebben ze niet standaard op stock maar als je ernaar vraagt schrijven ze IMHO met alle plezier een bonnetje.

Pieter R.
07-12-2010, 23:25
bigdennis.com alle soorten van betaling. Leve google!

freaky
08-12-2010, 00:19
Vandaag 24 seizoen 8 ontvangen en het zelfde probleem gehad,2 van de 3 keepcases totaal vernield.
Heb nu jammer genoeg 1 disc bluray hoesjes gekocht in de mediamarkt en de 2de disc erbij gestopt want ik kan nog nergens 2 disc blurayhoesjes vinden.

Michael Hamers
08-12-2010, 06:17
Onze DVD.nl shop staan ze ook op.

freaky
08-12-2010, 12:38
Onze DVD.nl shop staan ze ook op.

Inderdaad en lang getwijfeld maar met de verzendingskosten die erbij komen zijn het al erg dure hoesjes.

Dan G.
08-12-2010, 14:27
Onze DVD.nl shop staan ze ook op.

Check de beginpost;)

Bedankt voor de tips. Ik zal eens gaan zoeken.

raymonddeniet
08-12-2010, 15:03
Ik ben zo'n stomme simpele ziel die ze besteld heeft bij Big Dennis voor veels teveel. Ik had een doos van 15 stuks gekocht. Terwijl ik er maar 1 nodig had en geen zin had om te zoeken. Erg stom, maar toch.

Nu kan ik dan toch misschien jou helpen.
PM me maar. Dan komen we er wel uit. Ik hoef de hoofdprijs niet.
Alleen wel verzendkosten komen er dan bij indien je niet uit mijn buurt komt....