PDA

Bekijk de volledige versie : Filmdiscussie: Jim Carey films (SPOILERS!!!)



M Balje
27-08-2002, 14:03
Discussie punten:

Moet Jim Carey weer komedie films maken of niet.
Of vind je dat ie het moet kombineren.
Moet er een deel 2 komen van The Mask en Dumb and Dumber.

Mijn mening:

Van mij mag hij het combineren,ik zou het ook wel leuk vinden als hij weer is in een komedie de hoofdrol gaat spelen.
Wat betreft een deel 2 van The Mask die mag er van mij wel komen.
Ik zit niet te wachten op nog een Dumb and dumber.

Sander Haarmans
27-08-2002, 14:15
Jim Carey moet zeker weer een komedie gaan maken a la Ace Ventura want dat vind ik toch wel een topper(y)
Persoonlijk vind ik dat hij niet serieuze rollen moet gaan spelen want als ik z'n kop al zie moet ik al lachen.
Dus ik ben benieuwd wanneer er weer een topper van hem uitkomt.:D

lieshout84
27-08-2002, 14:19
JIM CARREY is gewoon een held.
hij moet alleen maar comedy films maken want ik vond aan de majestic dus echt geen reet aan.
hij moet gewoon nog een dumb and dumber en nog 2 ace ventrura's maken.
(y) JIM CARREY (y)

Nathan Strik
27-08-2002, 14:19
Van mij mag hij het combineren. Ik vind hem in al zijn rollen tot nu toe geweldig, ook in serieuze rollen als in The Truman Show, en zelfs in The Cable Guy vond ik hem goed, maar dan op een duistere manier.
Dus Jim gaat hopelijk door met variatie aanbrengen in zijn rollen.

ttourist
27-08-2002, 20:48
Wat betreft een deel 2 van The Mask die mag er van mij wel komen.


Ik las laatst ergens dat er inderdaad een deel 2 op komst is, maar zonder Jim Carrey. Helaas kan ik er nu natuurlijk niets meer over terug vinden...

Hans

frankieboy
28-08-2002, 10:00
Carrey is gewoon TOP in comedy Ace Venture & Dumb and Dumber mogen van mij nog vele vervolgen krijgen.

Maar ik moet zeggen dat ik The Truman Show en The Cable Guy inderdaad ook best goed vond...

Maar Carrey's grote talent is en blijft Comedy.. kijk maar naar In living colour. dat was helemaal top..

Zou dat trouwens nog ooit eens herhaald worden?

Dave
28-08-2002, 10:14
Van mij mag hij het combineren, vind tot nu toe al zijn rollen goed gedaan!

En ben dan ook zeer groot fan van hem, heb bijna al zijn films op videoband maar wil ze toch op dvd gaan aanschaffen, Dumb & Dumber heb ik er al op :D

boudewijn
28-08-2002, 13:37
Jim Carey is een geweldig acteur en ik vond zijn acteerprestaties in bijvoorbeeld man on the moon erg simpelweg fantastisch. Hij combineert hier perfect zijn acteerkwaliteiten met zijn comedianskills. het zou zonde zijn als hij uitsluitend rollen als Ace Ventura zou spelen, hoe grappig die ook mogen zijn.
Hetzelfde geld voor het tegenovergestelde. Een serieuze Jim Carey zit denk ik niemand op te wachten.