PDA

Bekijk de volledige versie : noob vraagt om hulp



funky-fresh
14-12-2010, 11:52
nou deze noob, heeft wat informatie nodig betreft home cinema set.

ik heb een Sony Kld-40ex500 tv. deze bevalt erg goed, maar nu wil ik een leuke home cinema set erbij voor films en ps3, voor niet al teveel geld rond de 500 a 550 euro.
heb al een paar leuke setjes gezien van sony zelf, maar ik ben er niet erg tevreden over, past allemaal goed bij de tv zelf, maar juist waar ik opzoek naar ben bij sony is er gewoon niet. helaas kan je niet zelf samenstellen want sommige systemen van sony hebben een eigen identieke aansluiting, dus met andere woorden ik kan de boxen niet vervangen door bijvoorbeeld zuilen of extra boxen/zuilen aansluiten van een ander merk als ik dat zou willen.

nou ben ik niet alleen bij sony gebleven, heb nu deze op het oog
Pioneer BCS FS707 http://plattetvdiscounter.nl/media/productimage/665_BCSFS707_jpg_395x254_fit_q85.jpg
kan iemand mij vertellen of dit een goeie HCS is/ervaring?
design vindt ik zo ie zo mooi ook omdat er geen merkje op de zuilen zit, of ben ik erg blind:oops:.
tot nu toe alleen nog maar op internet gezien, winkel moet ik nog bezoeken voor geluid. toch kan ik mij op 1 of andere manier niet helemaal voorstellen hoe het bij mij thuis zal klinken, is hier een tip voor? misschien dat ik daarom nog geen keuze kan maken.

eventueel een goed alternatief voor het budget dat ik heb is ook welkom hoor, misschien heb je zelf een setje wat erg bevalt.

sorry dat ik zelf niet zo handy ben op dit gebied anders had ik deze forum niet ingeschakeld, graag hoor ik het van de beste mensen met de ervaringen die ik later ook kan delen met derden.

groetjes van de niet al te frisse funky-noob

DVDProfilersFilmgek
15-12-2010, 19:19
Sorry hoor, maar mensen die voor alles in 1x weggooien gaan verdienen in mijn ogen geen hulp.:cry:

Er wordt hier op het forum tot in den treure verteld om het niet te doen.....

Maar het design is zo mooi, ja geweldig:mrgreen: voor zo'n berg plastic, met plastic geluid:rolleyes:

Nu nog even een beetje serieus op het forum wat gaan lezen SVP(y)

Ga voor los, doe eens wat moeite8-)

Dreves
16-12-2010, 21:12
Ik ben zelf ook vers op dit forum maar als ik je als nieuwkomer één tip kan geven: koop losse apparatuur. Dit biedt zoveel meer flexibiliteit en kwaliteit, daar ga je blij van worden. (y)

Wat je ook besluit, het is jouw geld, hoe veel of hoe weinig je ook bereid bent te spenderen. En hé, misschien voldoet een HTiB wel prima aan jouw verwachtingen. Daar is niets mis mee maar het hangt allemaal af van je eigen ervaring.

Hoe alles in je eigen woonkamer gaat klinken kan je volgens mij het beste inschatten... in je eigen woonkamer. Als je de mogelijkheid hebt om apparatuur in huis te halen om te beluisteren lijkt me dat ideaal. Misschien dat anderen het niet met me eens zijn maar mijn boerenverstand zegt me dat er altijd een verschil zal zijn in geluidservaring tussen de thuissituatie en de luisterruimte bij de dealer.

Ik heb geen ervaring met de setup die je voor ogen hebt dus daar kan ik geen zinnig woord over zeggen.

Succes met je zoektocht en keuze.