PDA

Bekijk de volledige versie : Bose Livestyle 28 mediaplayer alleen grijze kleur



thatdutchfellow
21-12-2010, 15:14
Hallo iedereen,

Thuis hebben wij een bose Livestyle 28 mediaplayer. Maar we hebben een grijze kleur wanneer we onze dvds afspelen. Heeft een van jullie de oplossing??

Gerco Stuivenberg
21-12-2010, 22:33
Welkom op dit forum thatdutchfellow.

Daar hebben wij ook last van, vooral wanneer de TV een LCD is en nog meer als deze niet optimaal ingesteld is. :D

Of bedoel je wat anders? :?

DVDProfilersFilmgek
22-12-2010, 19:24
Beetje wazige vraag..... kan dat niet wat uitgebreider uitgelegd worden.... grijs is nu eenmaal ook geen kleur in de wereld van KTV:???:

Gaarne meer info, zoals oa hoe dat Bose hok is aangesloten en waarop, kan al enig licht in de duisternis geven8-)

caroden
22-12-2010, 21:39
Beetje wazige vraag..... kan dat niet wat uitgebreider uitgelegd worden.... grijs is nu eenmaal ook geen kleur in de wereld van KTV:???:

Gaarne meer info, zoals oa hoe dat Bose hok is aangesloten en waarop, kan al enig licht in de duisternis geven8-)

Bose hok? Waarom iemands spullen zo afkraken? Het kan je keuze niet zijn maar je kunt wel een beetje respect opbrengen voor iemands anders keuze. En dus normaal vragen wat iemand bedoelt....

peptalk
23-12-2010, 00:58
Bose hok? Waarom iemands spullen zo afkraken? Het kan je keuze niet zijn maar je kunt wel een beetje respect opbrengen voor iemands anders keuze. En dus normaal vragen wat iemand bedoelt....

Kalm blijven, je bent net pop het forum hier.
DVDPFG reageert vaker zo, maar het is niet kwaad bedoelt. Ik moest er ook aan wennen, maar hij is echt iemand die wil helpen(y)

DVDProfilersFilmgek
23-12-2010, 08:15
Bose hok? Waarom iemands spullen zo afkraken? Het kan je keuze niet zijn maar je kunt wel een beetje respect opbrengen voor iemands anders keuze. En dus normaal vragen wat iemand bedoelt....

Iemand met zijn volle verstand kiest voor een hoeveelheid kwaliteit voor zijn geld.8-)

Een gemakzuchtig iemand met teveel geld koopt een all in one(heb ik geen respect voor). Als men er weinig verstand van heeft koopt men vaak een Bose, dit omdat het merk erin gedreund wordt door de bergen reclame die ze voor zichzelf maken, op TV langs de weg, en vooral veel in die vrouwenblaadjes. Nu maakt Bose geen slecht spul, maar voor je geld kun je veel beter spul krijgen, bij Bose betaal je gewoon heel vet mee aan de reclame die ze voor zichzelf maken. Nu is Bose over het algemeen erg zuinig geweest met de aansluitmogelijkheden van hun apparaten en is daarmee dan niet erg veelzijdig..... zoiets noem ik een hok.:twisted:

Vaak hebben die Bose kopertjes ook nog eens zo'n air..... van ik heb een Bose(duur en zogenaamd zo goed bekent) , zelf zie ik alleen de domoor erachter, teveel betaald, er was meer waarde voor je geld geweest als je er wat meer moeite voor had gedaan. Als het stuk gaat komen ze hier janken:-P

Quote:
>>Hallo iedereen,

Thuis hebben wij een bose Livestyle 28 mediaplayer. Maar we hebben een grijze kleur wanneer we onze dvds afspelen. Heeft een van jullie de oplossing?? <<

Als je je probleem als bovenstaand omschrijft.......

Need I say more:roll:

Kan alleen hopen dat ik vreselijk op de eksterogen heb gestaan en men wakker wordt en bij een volgende koop ook het verstand inschakeld, het is toch zoveel mooier om iets zelf samen te stellen van losse onderdelen, daar tijd en moeite in te stoppen, daar eventueel hulp bij te vragen, maar dan heb je wel getoond iets moois te willen voor je zuurverdiende centen.(y)

Niet 1 2 3 de winkel in en met een 3 2 1 er weer uitgetrapt te worden, respect moet je verdienen.:grin:

caroden
23-12-2010, 16:05
Kalm blijven, je bent net pop het forum hier.
DVDPFG reageert vaker zo, maar het is niet kwaad bedoelt. Ik moest er ook aan wennen, maar hij is echt iemand die wil helpen(y)

Ik ben uiterst kalm;). En inderdaad net op het forum maar dat heeft er niets mee te maken, toch?


@DVDProfilersFilmgek:
Ik vind Bose ook niets en ik heb er niet eens veel verstand van. Ik blijf erbij dat je iemands keuze niet moet aanvallen. Sommige mensen willen juist een compact alles-in-1 apparaat. En niet iedereen heeft 1001 aansluitingen nodig om van muziek en film te genieten. Dus voor de kopers van Bose is het blijkbaar een goede keuze, ook al is het erg duur, maar dat vindt men blijkbaar geen probleem, anders had men het niet gekocht.

Op een forum moet (volgens mij) iedereen een vraag kunnen stellen en daar een normaal antwoord op krijgen.

Ik ben met je eens, topicstarter zou iets uitgebreider kunnen zijn in z'n vraagstelling...(y)

DVDProfilersFilmgek
23-12-2010, 17:23
Ik ben uiterst kalm;). En inderdaad net op het forum maar dat heeft er niets mee te maken, toch?


@DVDProfilersFilmgek:
Ik vind Bose ook niets en ik heb er niet eens veel verstand van. Ik blijf erbij dat je iemands keuze niet moet aanvallen. Sommige mensen willen juist een compact alles-in-1 apparaat. En niet iedereen heeft 1001 aansluitingen nodig om van muziek en film te genieten. Dus voor de kopers van Bose is het blijkbaar een goede keuze, ook al is het erg duur, maar dat vindt men blijkbaar geen probleem, anders had men het niet gekocht.

Op een forum moet (volgens mij) iedereen een vraag kunnen stellen en daar een normaal antwoord op krijgen.

Ik ben met je eens, topicstarter zou iets uitgebreider kunnen zijn in z'n vraagstelling...(y)

Oke, begrijp je standpunt, maar niet alle keuzes zijn even verstandig, juist door mensen wat te irriteren probeer ik ze te prikkelen voor het "echte" spul, alles los, meer mogelijkheden, makkelijker tussentijds te upgraden zonder alles in 1x te hoeven vervangen. (moet je ze meemaken als dat alles in 1 barrel stuk gaat en er niets bruikbaars overblijft en alles in 1x weggegooid kan worden:rolleyes: )

Een normaal antwoord...... ondanks dat ik wel eens graag op de teentjes mag trappen heb ik al heel veel mensen tot inkeer gebracht;) en ze op het juiste HTpad gezet8-) , alle gekheid op een stokje, maar ik help heus wel, maar geef daarbij wel mijn mening. Overigens hoeft niemand het daarmee eens te zijn, het is de prijs die je betaald voor de hulp:mrgreen:

Helemaal mooi is het, als mensen die eerst beledigt waren, toch gaan nadenken en dan wel moeite steken in hun volgende aankoop, het is daar waarop ik opuit ben, dat mensen een fijne installatie krijgen/nemen die echt naar hun zin is, waar ze wat moeite voor hebben gedaan.(y)

Een fijne set koop je niet door even een winkel binnen te lopen en even wat te luisteren, een fijne set aanschaffen kan weken duren, zelfs maanden als je voor je geld een paar fijne speakertjes wilt en geen plastic;) (ook alles van 1 merk is echt niet nodig, soms is het zelfs heel slim om bepaalde onderdelen van een merk links te laten liggen, zo was/is het bekent dat H&K wel heel beroerde dvd-spelertjes leverde. Kan nog wel een paar dingen noemen, maar zelf googlen kan ook tot een hoop kennis leiden;) )

Gerco Stuivenberg
23-12-2010, 20:52
Een normaal antwoord...... ondanks dat ik wel eens graag op de teentjes mag trappen heb ik al heel veel mensen tot inkeer gebracht;) en ze op het juiste HTpad gezet8-)

Helemaal mooi is het, als mensen die eerst beledigt waren, toch gaan nadenken en dan wel moeite steken in hun volgende aankoop, het is daar waarop ik opuit ben, dat mensen een fijne installatie krijgen/nemen die echt naar hun zin is, waar ze wat moeite voor hebben gedaan.(y)
Sommige mensen maken het voor ons wel erg makkelijk om op de tenen getrapt te worden. (6)

Vaak zijn dit mensen die alles al gehoord denken te hebben of denken dat in losse delen dezelfde troep zit als in alles-in-één systemen. Met het laatste ben ik het wel eens. Elektronca blijft gewoon troep, maar bij losse delen is het vaak wel zo dat die troep beter kan functioneren en presteren en daarnaast ook een langere levensduur heeft, dan bij de meeste alles-in-één systemen het geval kan zijn. Door deze langere levensduur en het plezier wat je dan hebt, verdienen losse delen zichzelf terug en een alles-in-één systeem niet. ;)


Een fijne set koop je niet door even een winkel binnen te lopen en even wat te luisteren, een fijne set aanschaffen kan weken duren, zelfs maanden als je voor je geld een paar fijne speakertjes wilt en geen plastic;) (ook alles van 1 merk is echt niet nodig)
Een set met losse delen kun je idd niet even beluisteren, daarvoor moet je nl. vergelijken en dat gaat nog steeds het beste in een echte winkel.

Je kunt dus beter geen "grijze" set kopen, maar één die je zelf een "kleur" kunt geven. :cool:

Was grijs niet de kleur waar het in dit topic over ging? :roll: