PDA

Bekijk de volledige versie : Denon avr1610 icm LG bd370 bluray



martijnvy
27-12-2010, 11:15
Ik heb al enige tijd problemen met mijn Denon avr1610 icm de LG bluray bd370. De HD audio tracks worden wel degelijk herkend door de versterker, alleen het geluid wordt niet weergegeven. Na een tijd alle audio sporen te selecteren wordt de HD Track uiteindelijk wel weergegeven en werkt het prima, het is alleen best vervelend als je niet direct het gewenste audiospoor krijgt.. :)

Ik weet dat er problemen zijn met deze combinatie speler/versterker en dat hier ook firmware updates voor te krijgen zijn.

Nou is de vraag, waar kan ik deze updates krijgen en wordt dit gezien als service of zijn hier kosten aan verbonden?

alvast bedankt!

Dreves
27-12-2010, 17:27
http://www.lg.com/nl/support/product/support-product-profile.jsp?customerModelCode=BD370&matchedModelCode=5100001202&searchEngineModelCode=BD370&initialTab=documents&targetPage=support-product-profile

Voor de Denon zag ik geen downloadpagina maar een beetje zoeken op de website van de fabrikant doet wonderen.

Firmware updates horen grateloos te zijn. Tot nu toe heb ik nooit iets hoeven betalen voor een update.

Gerco Stuivenberg
27-12-2010, 21:49
De vraag is ook door welk toestel het probleem wordt veroorzaakt. Voor een speler wordt meestal vaker een 'update' gemaakt dan voor een AV-receiver.

Vaak zorgen dit soort probelemen er voor dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik hoop dan ook dat jij daarvoor snel een oplossing zal krijgen. :|

martijnvy
29-12-2010, 09:28
De LG is al op de laatste firmware level, maar helaas zonder resultaat.
Heb de vraag even bij look en listen neergelegd.
Ik kan met de receiver naar de technische dienst in Geldermalsen. Daar gaan ze hem upgraden aangezien het niet mogelijk is deze zelf uit te voeren..(y)