PDA

Bekijk de volledige versie : Het is nooit 'af' zo'n forum...



Ruben J.
20-09-2001, 16:56
...vandaar dat jullie zo de komende tijd regelmatig kleine veranderingen aan het forum zullen waarnemen. Schrik niet, het ligt niet aan je browser maar aan mij :D.
Ik ben weer aan het spelen geslagen om het geheel nog wat meer te perfectioneren en optimaliseren zodat het forum een mooi geheel wordt wat ook de overzichtelijkheid ten goede zal komen.

Waarvan acte. ;)

Danny
20-09-2001, 17:19
Het ziet er allemaal al zo fraai uit Ruben !!!
Mijn complimenten hoor !

Martin van Tuijl
20-09-2001, 20:36
Schrik niet, het ligt niet aan je browser maar aan mij :D.



Ik dacht al... hoe komt het als ik bijvoorbeeld op edit klik ik ineens niet meer ingelogd ben... :D

Ruben J.
21-09-2001, 02:52
Martin, wijd daar eens over uit ajb, wat bedoel je precies? Heb ik met mijn verwarde kop ergens een foutje gemaakt oid...?
Danny bedankt voor je complimenten, ik doe mijn best. ;)

Martin van Tuijl
21-09-2001, 03:04
Martin, wijd daar eens over uit ajb, wat bedoel je precies?

Of ik ben gek, maar volgens mij zijn de 'reageer buttons' verplaatst naar boven? Ik was gewend om onder aan een bericht te klikken voor quote, edit, etc..
Als je dat nu doet, dan ga je bv editen in iemand anders bericht. en dat werkt dus niet... Macht der gewoonte om automatisch rechts onder te klikken..
Kan je me een beetje volgen? :)

Ruben J.
21-09-2001, 03:16
Ik volg je.

Alle personlijke alsmede de quote/edit buttons zijn naar de bovenkant van de post verhuist, uiteindelijk vinden we dat er toch wat rustiger uitzien, en het is ook een wat 'natuurlijker' opbouw van een post imho.

Verder heb ik het zo opgebouwd dat de message-cell precies datgene inhoudt wat het zou moeten inhouden: de message en de sig, verder niets.
Report this post to a moderator heb ik weggehaald, dat is een optie die in dit geval onnodig is, bovendien vond ik het er persoonlijk altijd wat wantrouwend uitzien. IP: Logged is verhuist in de cell met de persoonlijke info van de poster, en Location is verdwenen.

Dit alles om het zo netjes mogelijk te laten zijn, geen dingen op verkeerde plaatsen of dingen die toch nooit gebruikt werden.

Martin van Tuijl
21-09-2001, 03:34
Report this post to a moderator heb ik weggehaald, dat is een optie die in dit geval onnodig is, bovendien vond ik het er persoonlijk altijd wat wantrouwend uitzien.

Op de een of andere manier had ik dat gevoel ook :)
Verder doe je een 'hell of a job', en ik haat slijmen! :D

Ruben J.
21-09-2001, 03:58
:D LOL :D

R. Schaap
14-05-2002, 01:57
Hoe staat het tegenwoordig met het design? Blijft het voorlopig zo of verandert er weer eens een keer iets groots?