PDA

Bekijk de volledige versie : Training Day



alain nanlohy
28-08-2002, 14:52
Ik vond het een goeie film, is een keer een slechte Denzel, en dat speelde die goed, echt een manipulerende gluiperd die zijn eigen hachje probeert te redden en daarvoor over lijken gaat als het moet. En Ethan die het allemaal slikt tot op een zekere moment,
hij mag dan wel een groentje zijn maar hij heeft ook een overlevingsdrang. Crime does not pay is de boodschap. Een huisgenoot van mij zij dat de film een beetje voorspelbaar was maar wat was er dan voorspelbaar aan, ik wist dat Denzel het niet lang ging maken maar niet wie de trekker overhaalde. En de plot was erg goed. Maar ja dat is mijn mening.(y)

Johan van den D.
09-09-2002, 18:56
ben het wel eens met je mening
hele goede film
goed verhaal/goede actie:bier:

Martijn Veldhuizen
22-09-2002, 06:35
Alleen jammer van die Snapper:(

Johan van den D.
22-09-2002, 07:46
Alleen jammer van die Snapper:(
ja dat is zeker jammer maar ik let er niet meer op
als de film die ik wil in zo,n snapper zit tja......jammer dan,koop ik m toch
gaat uiteindelijk om de film en training day is een hele goede dus(y)

Mini-Me
22-09-2002, 09:21
Ik ben het helemaal eens met de opener van deze thread, deze film vind ikzelf ook zeer goed. Vandaar dat ik hem op DVD heb aangeschaft.

Martijn Veldhuizen
22-09-2002, 09:44
ja dat is zeker jammer maar ik let er niet meer op
als de film die ik wil in zo,n snapper zit tja......jammer dan,koop ik m toch
gaat uiteindelijk om de film en training day is een hele goede dus(y)

Ik koop ze ook gewoon in snapper, maar de tranen springen wel eens in mijn ogen als ik die dingen zie thuis in de kast.

Ad van Wijk_
22-09-2002, 09:46
Gisteravond de film zitten kijken, dwz, tot ongeveer een half uur
vond hem zeer saai, heb hem dus uitgezet, waardeloze film.
bay, bay.

Johan van den D.
22-09-2002, 09:53
Gisteravond de film zitten kijken, dwz, tot ongeveer een half uur
vond hem zeer saai, heb hem dus uitgezet, waardeloze film.
bay, bay.
kun je mijn inziens pas beoordelen wanneer je de gehele film heb gezien
eerste half uurtje kan je nooit te veel verwachten van een film,verhaal moet er dan nog inkomen

Mini-Me
22-09-2002, 09:55
kun je mijn inziens pas beoordelen wanneer je de gehele film heb gezien
eerste half uurtje kan je nooit te veel verwachten van een film,verhaal moet er dan nog inkomen

Ja, precies. Het verhaal in de film komt pas later in de film echt goed op gang. Je kan toch niet meteen al die aktie erin knallen, voor dat je weet waar het over gaat. Anders word het een zooitje.

ToolkiT
22-09-2002, 14:09
Zag ik nou spoken of is de vrouw in het busje naast denzel (vlak voor die vermoord werd) nou de vrouw van die rookie?

Rochan
22-09-2002, 15:52
Zag ik nou spoken of is de vrouw in het busje naast denzel (vlak voor die vermoord werd) nou de vrouw van die rookie?


Volgens mij niet, maar ik zal er de volgende keer opletten. Een goede film, en heel leuk om Denzel eens niet braaf te zien spelen.:D

Lex v/d Moolen
22-09-2002, 16:52
Ja, precies. Het verhaal in de film komt pas later in de film echt goed op gang. Je kan toch niet meteen al die aktie erin knallen, voor dat je weet waar het over gaat. Anders word het een zooitje. Ik vond het eerste halfuur ook al interessant, het inwerken van het groentje met de 'regels' van Denzel
(y)

JTXtreme
22-09-2002, 23:42
Laatste stuk is het vetst met die russen hehehehehe !!!!
vond de film redelijk maar zeker niet slecht.....(6)

Sander Dubbeldam
23-09-2002, 08:33
zitten ook hele leuke stukjes, waarna ik pas na de 2e keer kijken begreep waarom ze dienden. zoals sommige telefoongesprekken van alonso.

Jeroen Groot
25-09-2002, 14:13
Zeer knap acteerwerk van Denzel en Ethan. Prachtig hoe Denzel's personage om een gegeven moment duidelijk maakt dat ie dat hele 'rookie-training'-gedoe al de hele week aan het plannen is. En een schitterend verhaal over pindakaas natuurlijk (deed me denken aan Luther :rolleyes: )

Alex T
08-11-2002, 10:15
Zag ik nou spoken of is de vrouw in het busje naast denzel (vlak voor die vermoord werd) nou de vrouw van die rookie?


Zij is dus niet de vrouw van de rookie, maar hoort zij nou wel of niet bij de Russen?:confused:

Joost v.d. Ham
10-11-2002, 18:49
ik vond het wel een aardige film, in mijn ogen zeker geen topper.

BLACKENED
10-11-2002, 19:21
Ik heb hem nog niet gezien, ga hem morgen eens kijken denk ik.... k had niet verwacht dat hij goed zou zijn (maar na dit alles te lezen lijkt hij me toch wel cool)

Menno Hagendoorn
11-11-2002, 18:01
Zij is dus niet de vrouw van de rookie, maar hoort zij nou wel of niet bij de Russen?:confused:

Ja, na de film nu 4 keer gezien te hebben ben ik er eigenlijk wel zeker van dat zij bij de russen hoort (dacht in eerste instantie trouwens ook dat het de vrouw van Hoyt was)
Ik vindt dit trouwens (om meteen mijn mening maar even te ventileren) echt een absolute topflim!!!
Goed acteerwerk (zowel van Denzel Washington als Ethan Hawke), een aantal scenes die je absoluut bijblijven en een zeeeeeer bevredigend einde!:D

Niels Simons
11-11-2002, 18:08
dit is echt een van mijn favoriete aktiefilms van t jaar.
gewoon een cop die voor de centen gaat,corrupte bastard.

allemaal kopen,voor 10 euro bij Total!!

mazzel,niels

Bart
15-11-2002, 19:43
....die scene bij de mexicanen in de keuken...ff 'n potje kaarten...the stakes are high!
Ik vond/vind dit een absolute topper. Zowel Denzel als Ethan een vette pluim voor hun acteerwerk.

greetzzz:bier:

Laurens-Jan
15-11-2002, 20:16
Ben het met de meeste hier eens.
Zeker een van de betere films die ik dit jaar gezien heb.

Philippe
16-11-2002, 15:44
Topfilm. Vond het de beste film van dit jaar. Muziek van Mark Mancina is ook uitstekend.

Danny Frolich
22-11-2002, 02:16
Dit is zeker een topper,heb zelfs ingelijste poster aan de muur . Training day mag zeker tot de betere actie film gerekend worden
ik zou hem plaatsen in het rijtje :Heat,Resevoir dogs & scareface
wat ook klassiekers zijn in het (bloedige) genre toch?

The Scratcher
22-11-2002, 12:40
Zeer zeker een top film met dito acteerprestaties!
Kijk, Denzel heeft niet voor niets een oscar voor beste acteur gekregen hiervoor dus dat zegt al genoeg. Kijken dus!

rkrijger
28-12-2004, 18:43
Deze nog niet gezien. Ligt wel al voor weinig in de grabbelbak. Zal hem toch eens kijken. Huur of koop...

Patrick van den Hul
28-12-2004, 19:26
Deze nog niet gezien. Ligt wel al voor weinig in de grabbelbak. Zal hem toch eens kijken. Huur of koop...

:x

rkrijger
28-12-2004, 19:32
:x

Oh, je bedoelt deze thread. Nou ik zal het uitleggen: ik zag vanmiddag deze film voor heeeeeeel weinig bij De Blokker. Ik wilde op dit forum eens kijken hoe en wat, en ja, dan moet je geen nieuwe thread openen. Want daarmee vervuil je het forum te zeer...

He, beloofd is beloofd: ik zal geen threads meer omhoogschoppen in de trant van "die-en-die DVD is verkrijgbaar", maar filmdiscussies kunnen we beter in 1 thread houden, vind je niet...

Patrick van den Hul
28-12-2004, 19:41
:x

Oh, je bedoelt deze thread. Nou ik zal het uitleggen: ik zag vanmiddag deze film voor heeeeeeel weinig bij De Blokker. Ik wilde op dit forum eens kijken hoe en wat, en ja, dan moet je geen nieuwe thread openen. Want daarmee vervuil je het forum te zeer...

He, beloofd is beloofd: ik zal geen threads meer omhoogschoppen in de trant van "die-en-die DVD is verkrijgbaar", maar filmdiscussies kunnen we beter in 1 thread houden, vind je niet...

Dat vindt ik inderdaad. Maar ben ik nu de enigste die het irritant vindt dat de eerste pagina van het deelforum filmdiscussie voor 3/4 bestaat uit films van 2 jaar oud?

rkrijger
28-12-2004, 19:42
Dat vindt ik inderdaad. Maar ben ik nu de enigste die het irritant vindt dat de eerste pagina van het deelforum filmdiscussie voor 3/4 bestaat uit films van 2 jaar oud?

Nou, overdrijven is ook een vak hoor...

En het moet zijn "ben ik nou de ENIGE" :)

Patrick van den Hul
28-12-2004, 20:07
Dat vindt ik inderdaad. Maar ben ik nu de enigste die het irritant vindt dat de eerste pagina van het deelforum filmdiscussie voor 3/4 bestaat uit films van 2 jaar oud?

Nou, overdrijven is ook een vak hoor...

En het moet zijn "ben ik nou de ENIGE" :)

Nog even en ik ben weg hier... :evil:

rkrijger
28-12-2004, 20:09
Nog even en ik ben weg hier... :evil:

Nee, das niet de bedoeling. :cry: :cry: :cry:

Even terug on topic: ken je de film?!? Zou je die mij aanraden?!?

Hankster
28-12-2004, 20:25
Nee, das niet de bedoeling. :cry: :cry: :cry:

:roll:
gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe oud ben je?

netfox
28-12-2004, 20:54
Dat vindt ik inderdaad. Maar ben ik nu de enigste die het irritant vindt dat de eerste pagina van het deelforum filmdiscussie voor 3/4 bestaat uit films van 2 jaar oud?Misschien... ik vind het in ieder geval niet irritant. De beste films die ik ken zijn 10, 40 of zelfs 70 jaar oud! Mij maakt niet uit hoe oud een film is!

En om ontopic te blijven: Training Day komt morgen op BBC1.

Daan de G.
28-12-2004, 21:04
Deze nog niet gezien. Ligt wel al voor weinig in de grabbelbak. Zal hem toch eens kijken. Huur of koop...

Er staan toch al genoeg reacties hierboven over hoe de film is? Waarom moet je dan nog in godsnaam 2 jaar na dato reageren hierop, totaal onnodig en voor mij ( en ik denk velen met mij ) irritant. Blijkbaar haal je dit "geintje" vaker uit...

Philippe
29-12-2004, 10:10
Deze nog niet gezien. Ligt wel al voor weinig in de grabbelbak. Zal hem toch eens kijken. Huur of koop...

Er staan toch al genoeg reacties hierboven over hoe de film is? Waarom moet je dan nog in godsnaam 2 jaar na dato reageren hierop, totaal onnodig en voor mij ( en ik denk velen met mij ) irritant. Blijkbaar haal je dit "geintje" vaker uit...

Is mij ook al opgevallen dat er een overvloed aan oude(re) threads omhoog geschopt worden door rkrijger. Een enkele keer is dat natuurlijk niet erg en zelfs wel leuk, maar dit "geintje" met de regelmaat van de klok uithalen wordt wel erg irritant.