PDA

Bekijk de volledige versie : Geen bebrande cd`s op Panasonic DVD speler?



libralion
20-09-2001, 18:40
Sinds kort heb ik een Panasonic DVD speler. Hij werkt prima, maar ik kwam er te laat achter, dat ik er geen gebrande cd`s op kan laten spelen. Is hier geen oplossing voor? Ik baal ervan, dat ik gebrande audio cd`s niet kan beluisteren.

Remco de Swart
20-09-2001, 22:19
Ik heb dezelfde ervaring met een Panasonic DVD-speler. Al zijn er wel types die wel zelfgebrande cd's kunnen lezen. Het probleem ben ik ook al een keer bij een Sony DVD-speler tegengekomen. Mijn Hiteker daarintegen slikt alles terwijl deze mij maar ƒ399,- gekost heeft.

Zover ik weet is dit probleem niet op te lossen. Zover ik heb begrepen ligt aan de laser.

Martink
21-09-2001, 23:09
Zal wel bij bijna alle dvd's zijn :(
wij hebben een samsung 511 maar die stotert bij gekopieerde cd's :(
Ik gebruik princo cd's die werken van de cd's die ik heb getest alleen hij stotert bij samsung maar dat typte ik al.
Mischien zijn er nog cd's die wel goed werken in de samsung 511.

B-Molson
23-09-2001, 23:05
steeds vaker blijkt bij zulke situaties (het afspelen van CDR of CDRW) dat je met de (voor de leek) onbekende merken beter uitbent..

Ik heb zelf een Mustek, van nog geen 450 gulden, en die speelt alles wat je hem voert.. cdr cdrw mp3 dvd vcd svcd gewoonweg ALLES... Surf eens rond, en zie wat je voor een paar honderd gulden voor voordeel kan vinden..

Succes,
B-Molson

www.filmbuster.nl

G.O.D.
24-09-2001, 01:24
Als de cd's haperen in je dvd speler, kun je ook eens proberen om de cd's op lagere snelheden (1x, 2x of 4x) te branden.

Ik kon mijn zelfgemaakte video-cd's (die ik op 10x brandde) niet afspelen, maar wel toen ik dat op 2x of 4x deed.

Alex van den Berg
24-09-2001, 02:37
Mijn Sony lust geen CD-R maar wel CD-RW