PDA

Bekijk de volledige versie : Sorcerer’s Apprentice, The [Blu-ray Disc]



Marcel den Haan
11-01-2011, 08:18
Sorcerer’s Apprentice, The

Jonge knul wordt tegen zijn zin in een conflict tussen tovenaars betrokken.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4368)

Albert Kostwinder
11-01-2011, 13:33
Totaal niet met je negativisme eens Marcel. Dit vond ik een van de leukste verrassingen van de laatste tijd. Top beeld, top geluid, geinige film voor een meer dan leuke avond...:)

peptalk
11-01-2011, 13:43
Hier wel een medestander Marcel, ik ben gewoon aan de PC gaan zitten tijdens deze film, zo weinig boeide het me.

Albert Kostwinder
11-01-2011, 13:55
Dit zegt meer over jou dan dat de film slecht zou zijn hoor.....:mrgreen:

Ludo Keeris
11-01-2011, 15:33
Dit zegt meer over jou dan dat de film slecht zou zijn hoor.....:mrgreen:

Niet alleen over Peptalk hoor. Ik vond 'm ook niet zo bijzonder. Leuk om een keer gezien te hebben, maar daar houd het voor mij dan wel mee op.

Albert Kostwinder
11-01-2011, 16:02
Saaie pieten zijn jullie zeg....haha :)

Frank
11-01-2011, 16:12
Ik vond het een aardige film, mijn vader vond 'm echter geweldig.

bart22
11-01-2011, 20:04
Totaal niet met je negativisme eens Marcel. Dit vond ik een van de leukste verrassingen van de laatste tijd. Top beeld, top geluid, geinige film voor een meer dan leuke avond...:)
Hier kan ik mij ook bij aansluiten. Ik heb me heel goed vermaakt met deze film zowel in de bioscoop als thuis op Blu Ray.

scorpius
12-01-2011, 00:02
Smaken verschillen! Maar ook ik heb me prima vermaakt met deze film. (Zegt alleen niet zoveel, want als één van de weinigen vond ik zelfs the last airbender goed ;-) )

basset
13-01-2011, 13:29
Ik heb me ook ernstig vermaakt met deze film.

Maar goed, fantasy is wel een beetje mijn genre, dus vind ik het al gauw leuk :)

Ik vermaakte me ook bij Dungeons & Dragons (En ja, de film was idd vrij slecht)

Ik vond wel dat er vrij snel door dingen heen gegaan werd. Hoe makkelijk het was om toch niet te luisteren naar Nicholas Cage. De Schoonmaak scene was heel leuk om te zien.

Gewoon een leuke film die voor vermaak een dikke 9 krijgt. Voor verhaaluitwerking een krappe 6.

Franklin1975
13-01-2011, 14:41
Film zelf ziet er erg goed uit. Film muziek probeert van de film een grotere film te maken dan dat deze is. Vooral een leuke film voor basisscholieren en jonge tieners. Met een grote knipoog naar Mickey's "Sorcerer's Apprentice" uit Fantasia (ook Disney).

De_Hollander
28-04-2011, 11:57
Goeie film, zeer goede kwaliteit.
Ik ga deze ook kopen op blu-ray, echt de moeite waard.