PDA

Bekijk de volledige versie : reacties op recensies



starbuck
31-08-2002, 09:40
Ik zou graag jullie mening/ medewerking hebben over het volgende, onder de recensies staan de reacties, vaak goede meningen over wat de members echt vinden van deze dvd, maar er staan ook veel "pricewatch" reacties tussen. Op zich is dat in de eerste drie weken helemaal niet zo erg maar als je een film hebt gezien die al wat ouder is en je bent benieuwd naar de recensie van dvd.nl en de reacties van de leden is het niet fijn om te lezen dat hij €19.95 kost bij de mm in rotterdam drie maanden geleden, en dan nog een uitleg waar de mm in rotterdam zich bevind etc etc.

"ik vond de film matig, maar de extra's waren oke" : is ook een veel gelezen reactie, leuk om te lezen maar ik/wij hebben er meer aan om te lezen waarom je de film matig vond en welke extra er dan zo leuk was.

Dus Wat mij betreft mag offie een stuk strenger optreden in het recensie gedeelte van dvd.nl en kunnen de leden mischien iets meer details gebruiken bij hun mening.

Zo verkrijgen we een mooie leerzame database, toch???

Jaded
31-08-2002, 10:00
Zie dat er nog iets van dvd.nl overblijft hé .... :)

Philippe
31-08-2002, 15:27
Zie dat er nog iets van dvd.nl overblijft hé .... :)

Was ook mijn eerste reactie. Op zich wel een goede en terechte oproep maar als je bij elke post zo moet nadenken wat nu wel en niet mag dan is de fun er al snel af. Zolang het maar on-topic blijft, heb ik er geen probleem mee.

starbuck
31-08-2002, 18:16
Ik zie het recensie gedeelte gewoon een stuk serieuzer als het forum zelf.

gewoon als de nieuwigheid van de recensie en de film er een beetje af is, bijvoorbeeld na 4 weken, offie streng er doorheen halen zodat je een mooie database krijgt van recensies met daaronder de meningen van de leden over de inhoud, kwaliteit etc etc van deze dvd.