PDA

Bekijk de volledige versie : Tremors



Jordé den Tenter
31-08-2002, 18:58
Ik hoor over deze film bijna nooit wat op dvd.nl terwijl ik het toch wel een hele goede film vind wat vinden jullie ervan als jullie hem kennen.

Acinony
31-08-2002, 19:13
Dat komt misschien omdat hij nog niet uit is.... :(
Maar het is zeker een hele goede film.
( Anders brengen ze niet 2 vervolgen uit ) :D

martin
01-09-2002, 09:21
deel 1 is toch gewoon tekoop?
alleen het geluid is niet echt super 2.0 stereo.
de film zelf is wel aardig, een beetje knallen op reuze wormen.

Frank
01-09-2002, 09:32
Tremors is inderdaad al (lang) uit op DVD. Jammer dat je 'm hier in Nederland in de winkels alleen tegenkomt voor prijzen van rond de 30, 35 euro, anders had ik 'm al lang aangeschaft.

Een recensie van de DVD kun je hier (http://www.dvd-home.nl/review/r2/tremor.htm) lezen.

Nu ik de recensie lees weet ik niet meer zeker of ik deze film wel op DVD wil hebben: Surround geluid, niet anamorf, zeer slordige ondertitels. :(

Philippe
01-09-2002, 09:56
Ik heb hem al enige tijd op DVD en vind het een erg vermakelijke film. Zit ook heel wat zwarte humor in verwerkt wat ik erg leuk vind.

martin
01-09-2002, 09:59
citaat van dvd-home:

Ondertitels:
De ondertitels staan totaal verkeerd en zijn NIET te gebruiken op een breedbeeld TV, als je het beeld geometrisch correct beeldvullend wil maken (zie artikel). Hier is zeer slecht over nagedacht en als je de koop van de R1 versie voor deze hebt uitgesteld kom je er bedrogen uit. Ook niets van de extra's is voorzien Nederlands ondertitels. In een woord schande.

Nou geef mij me portie maar aan fikkie.

Jordé den Tenter
01-09-2002, 09:59
Ik heb hem gewoon bij play besteld voor 12 pond of zo.

Acinony
01-09-2002, 18:22
deel 1 is toch gewoon tekoop?
alleen het geluid is niet echt super 2.0 stereo.
de film zelf is wel aardig, een beetje knallen op reuze wormen.
Ooh ok.... dan zal ik hem daarom wel hebben laten liggen :D