PDA

Bekijk de volledige versie : Filmdiscussie: Joy Ride (SPOILERS!!!)



Dave
01-09-2002, 09:56
Gistre huurde ik de dvd van Joy Ride, had er weing tot niks van gehoord tot gistre toen ik bij MTV-moviefacts er een stukje van zag, dat stukje sprak me wel aan en ik besloot hem toch eens te gaan huren, zo gezegd zo gedaan en deze heeft me zeker niet teleur gesteld.

Verhaal op zich simpel maar wel lekker scary zoals het hoort in dit genre!

Beeld en geluidskwaliteit waren overignes ook heel goed (y)

En dan nu de main question:

Wat vinden jullie van deze thriller?

Het einde bevalt me nog het meeste aan deze thriller, dat is leuk bedacht van ze, had zelf niet meer daaraan gedacht

Dave
04-09-2002, 08:45
Is er dan nog niemand die deze geizne heeft en er iets over te melden heeft?

Tijntje
04-09-2002, 10:04
Ik heb 'm een hele tijd gelede in de Sneak Preview gezien.

Vond 't zeker wel een vermakelijke film. Ik vond 'm eigenlijk meer humor dan scary :p

Die stem van Rusty Nail was meesterlijk btw :D

Dave
04-09-2002, 11:02
Ik heb 'm een hele tijd gelede in de Sneak Preview gezien.

Vond 't zeker wel een vermakelijke film. Ik vond 'm eigenlijk meer humor dan scary :p

Die stem van Rusty Nail was meesterlijk btw :D


Ja ik vond het wel wat van beide hebben zowel humor als scare, die stem is indd wel goed :cool:

Rochan
20-09-2002, 08:10
Is er dan nog niemand die deze geizne heeft en er iets over te melden heeft?
Heb de film een tijdje geleden in de bioscoop gezien. was wel leuk, maar nou niet een film, die ik mijn collectie wil hebben. Er zaten wel een een aantal spannende films in de film. Het einde vond ik een beetje te afgerafeld:rolleyes:

Bart
21-09-2002, 23:30
Toevallig....
vandaag hebben vrienden me gewezen op deze film. We reden toevallig in het donker op een verlaten veldweg. Vandaar dat de film ter sprake kwam.
Zal hem zeer zeker een dezer dagen even aanschouwen....
Laat ik daarna wel even weten wat ik ervan vind...
greetzzz:bier:

Johan van den D.
22-09-2002, 07:57
ik heb ook alleen nog maar een trailer ervan gezien maar het lijk me een hele goede film
deze moet ik zeker binnenkort gaan zien:bier:

Marcel Lahaije
24-09-2002, 12:38
whassup?

Dit is mij eerste berichtje op deze site, so please 4give me if I do something wrong.

Ik ben net terug uit de VS en heb een paar leuke dvd's meegenomen waaronder ook Joyride.
Deze dvd heeft een alternatief einde wat een half uur duurt! Heeft de regio 2 dvd dit ook?

verder heb ik nog Blade 2 (in DTS) meegenomen en de special editions van pulp fiction en jackie brown.

Bart
26-09-2002, 11:33
Toevallig....
vandaag hebben vrienden me gewezen op deze film. We reden toevallig in het donker op een verlaten veldweg. Vandaar dat de film ter sprake kwam.
Zal hem zeer zeker een dezer dagen even aanschouwen....
Laat ik daarna wel even weten wat ik ervan vind...
greetzzz:bier:

:D zo gezegd, zo gedaan. Absoluut niets om spijt van te hebben.
Ik vond het een uitermate vermakelijke film. Enkele mooie geluidseffecten en genoeg 'schrik-momenten'.
tsja, wat moet ik nog zeggen....leuke film...nu wachten op
deel 2 ?!?!

greetzzz:bier:

Menno
28-09-2002, 11:23
Ach ik ben nooit fan geweest van de nieuwe golf slashers (Scream, Know What You Did) uit de States. Deze past perfect in dat rijtje. Als je fan bent van die andere titels zal hij je wel aanspreken. Ik vond het niets bijzonders, en op sommige momenten wel heel voorspelbaar (creditcard gebeuren bv.).

Mark van Voorthuizen
07-10-2002, 19:11
Ik vond deze variant op Duel wel erg goed, wel beter dan Jeepers Creepers, die na een spannende eerste helft, wel erg ongeloofwaardig wordt.
In Joyride zitten veel goede wendingen in het verhaal die het lekker spannend houden.
Ik dacht dat de koopversie nog moet komen, maar een half uur alternatief einde klinkt wel gezellig.

Wat mij betreft een aanrader!

Marcel Lahaije
08-10-2002, 08:30
Dit weekend Joy ride gezien...

Ik had hem meegenomen uit Amerika. Een alternatief einde van 30 minuten en nog twee alternatieve eindes. En nog een hoop extra's.

Ik vond hem eerlijk gezegd tegenvallen.

Iemand interesse om hem te kopen. (de regio 1 versie dus)

Voor 15 euro incl verzendkosten is-ie de jouwe...

BLACKENED
08-10-2002, 21:28
Ik vind het een topfilm !!

1 van de betere van dit jaar....

Bart
06-11-2002, 11:00
Ik vind het een topfilm !!

1 van de betere van dit jaar....

Met alle respect...maar euhhh...heb je dan soms een aantal films gemist of zo?

Maar ja, ieder het zijne hè!

vond hem zelf wel vermakelijk, maar absoluut niet TOP...

Greetzzzz:bier:

horrorfan
06-07-2006, 15:48
Bedoelen jullie die film met Georgina Verbaan? Want er zijn meedere Joy Ride films...

Jeroen D
06-07-2006, 16:03
Bedoelen jullie die film met Georgina Verbaan? Want er zijn meedere Joy Ride films...

Nee joh, die met Georgina Verbaan is bagger. Nederlands he ? :twisted:
Deze bedoelen we ;

http://www.imdb.com/title/tt0206314/

Geweldige film wat mij betreft ! Erg spannend !