PDA

Bekijk de volledige versie : streamen van dvd bestanden naar blu ray speler



m-b
09-02-2011, 12:13
Ik heb een philips bdp 8000 blu ray speler. Met deze speler kun je media vanaf je computer naar je speler streamen. Over het algemeen werkt dit goed, behalve bij dvd bestanden en blu ray bestanden. Hierbij speelt hij de losse dvd bestanden af. Ik werk met het programma wild media server.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, het liest zonder formaten te om te zetten.

GR

DVDProfilersFilmgek
09-02-2011, 22:19
Ik heb een philips bdp 8000 blu ray speler. Met deze speler kun je media vanaf je computer naar je speler streamen. Over het algemeen werkt dit goed, behalve bij dvd bestanden en blu ray bestanden. Hierbij speelt hij de losse dvd bestanden af. Ik werk met het programma wild media server.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, het liest zonder formaten te om te zetten.

GR

Op het forum zul je weinig medewerking krijgen als het riekt naar downloads weergeven:rolleyes:

m-b
09-02-2011, 23:26
Op het forum zul je weinig medewerking krijgen als het riekt naar downloads weergeven:rolleyes:

voor alle duidelijkheid het gaat hier gewoon om dvd's die op een harde schijf zijn gezet, zodat ze makkelijk door het hele huis bekeken kunnen worden.

DVDProfilersFilmgek
10-02-2011, 11:38
voor alle duidelijkheid het gaat hier gewoon om dvd's die op een harde schijf zijn gezet, zodat ze makkelijk door het hele huis bekeken kunnen worden.

Je hebt ook gedownloade DVD's:rolleyes:

Maakt niet zoveel uit>>> behalve bij dvd bestanden en blu ray <<<

Soms zijn er nog wel eens medeforumleden die helpen per PM, maar op het forum wordt het niet zo gewaardeerd.

m-b
11-02-2011, 10:50
Je hebt ook gedownloade DVD's:rolleyes:

Maakt niet zoveel uit>>> behalve bij dvd bestanden en blu ray <<<

Soms zijn er nog wel eens medeforumleden die helpen per PM, maar op het forum wordt het niet zo gewaardeerd.


Ik ben ervan overtuigd dat je het beste met dit forum voor hebt, maar je reactie kan ik niet helemaal plaatsen in deze context. Ik heb geen mails gekregen i.v.m dit onderwerp. Verder ben ik actief verzamelaar van originele dvd's en blu ray's.

Ik hoop hiermee je gemoedstoestand te verbeteren en verder te kunnen met mijn software problemen.;)

GR

Loggie
11-02-2011, 12:29
Wanneer je je eigen DVD opslaat op de PC in wat voor vorm doe je dat dan?
VIDEO_TS folder of ISO?

m-b
12-02-2011, 17:22
Wanneer je je eigen DVD opslaat op de PC in wat voor vorm doe je dat dan?
VIDEO_TS folder of ISO?

Ik sla ze op in video_TS

Daimler Freak
15-02-2011, 19:42
Ik ben in het bezit van een BDP-7500B2 en een NAS. Ik kreeg het streamen direct van de NAS helemaal niet voor elkaar (complete vastlopers van de speler). Hierover heb ik contact gehad met Philips, daar dit officieel wél mogelijk zou moeten zijn. Hier de reactie:

PHILIPS
Geachte heer xxxxxxxxxx,
Zoals afgesproken treft u hierbij informatie over tversity:
TVersity is een zogenaamde mediaserver. Dit is een computerprogramma waarmee bestanden kunnen worden gedeeld en zo dus beschikbaar zijn op apparaten die DLNA ondersteunen, zoals recente Philips TV’s met een network aansluiting. Na installatie kan TVersity opgestart worden.
Tversity is te downloaden via www.tversity.com (http://www.tversity.com)
Er dienen eerst bestanden gedeeld te worden die door de TV of BDP worden ondersteund. Dit delen kan door op de plus-knop te drukken, deze zit links boven in het Tversity scherm. Vervolgens kan op de browse knop gedrukt worden om door de computer te bladeren naar de gewenste map. Na het toevoegen kan op Submit gedrukt worden.
Controleren of de Tversity server actief is kan in Windows rechts op de taakbalk. Indien TVersity actief is staat er een icoontje, via dit icoontje kan o.a. de server gestopt, gestart of gerestart worden.

En zo ging het mailtje nog een klein stukje verder. Misschien dat je hier iets mee kunt? (zoals je misschien zult begrijpen was de, overigens zeer vriendelijke, mevrouw van het type "heeft u de stekker al 5 minuten uit het stopcontact gehaald")