PDA

Bekijk de volledige versie : Road Trip [DVD]



Eric van Ballegoie
19-07-2001, 00:00
Road Trip [DVD]

Barry (Tom Green) is een eeuwige student aan de Itacha universiteit in New York. Zoals zoveel studenten geeft hij rondleidingen aan mogelijke nieuwkomers.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=5)

Dennis Veldhuizen
05-08-2001, 16:26
2x :p

erg grappige film, zeker weten...
Tom Green rules!!! :D

eric1977
05-08-2001, 23:19
Ik vond deze film dus echt niet grappig. Toen ik de voorstukjes zag dacht ik: "lachuh! die moet ik zeker zien!!!!!!!!" Maar helaas was dit voor mij een tegenvallertje, stukken minder leuk dan American Pie.

Dennis Veldhuizen
08-08-2001, 20:10
zeker, dat is waar... American Pie was beter ,maar ik kan niet laten om deze ook heel leuk te vinden :D

Maarten van Krimpen
18-06-2002, 12:06
American Pie?:mad: :mad: !! Road Trip=:D Road Trip rules. Ik vond trouwens American Pie 2 een stuk leuker dan deel één.

Daniël van Zanten
18-06-2002, 12:31
American Pie?:mad: :mad: !! Road Trip=:D Road Trip rules. Ik vond trouwens American Pie 2 een stuk leuker dan deel één.

:)

Ik vind American Pie 2 ook zeker veel leuker als deel 1.
American Pie is ook leuk,alleen zit er teveel romantisch gelul in.
Road Trip vind ik ook zeer vermakelijk.

Ik heb deze drie flims dan ook alledrie in mijn collektie.

Maarten van Krimpen
30-03-2003, 17:45
In de recensies las ik dat American Pie 1 beter was dan het tweede deel omdat deel 1 een ontwapend (of zoiets) verhaal had, deel 2 ging alleen maar verder op de formule door. Maar het verhaal van "Road Trip"is toch ook wel redelijk sterk?! Gelukkig had deze betere recensies dan American Pie 2. Maar "Road Trip" kent wel een van de klassieke momenten uit de geschiedenis van de tienerkomedie: die in de spermabank. Om je te bescheuren!!

Coen Vermeer
01-04-2003, 12:14
American Pie?:mad: :mad: !! Road Trip=:D Road Trip rules. Ik vond trouwens American Pie 2 een stuk leuker dan deel één.

Ik vond american pie 1 nog wel te genieten. 2 vond ik een erge tegenvaller en ik had er al niet zo'n goed beeld van. Vond Roadtrip wel weer grappig vooral door Tom Green.

Kees Hoekerd
25-06-2004, 11:34
Dit is inderdaad wel een topper uit het genre en persoonlijk vind ik deze beter dan American Pie.American Pie 2 vond ik minder dan deel 1,ik had hem eens gehuurd,maar kan me er niet al te veel meer van herinneren.Road Trip heb ik nog op video,maar als ik hem eens op dvd vind,komt die er zeker bij :lol: .

BLACKENED
25-06-2004, 12:45
Road Trip heb ik nog op video,maar als ik hem eens op dvd vind,komt die er zeker bij :lol: .

! x de FRS of Van Leest binnenwandelen en je hebt 'm.... :wink:

Kees Hoekerd
25-06-2004, 15:54
Road Trip heb ik nog op video,maar als ik hem eens op dvd vind,komt die er zeker bij :lol: .

! x de FRS of Van Leest binnenwandelen en je hebt 'm.... :wink:
Ligt die soms in elke? :lol:

BLACKENED
25-06-2004, 17:58
In 90 van de 100 filialen wel.

En anders laat je m toch bezorgen bij de dichtsbijzijnde FRS..

Rickje
27-06-2004, 20:12
Directe hit en een aanrader voor wie American Pie ook leuk vond..

Dennis Oosterhuis
02-03-2007, 12:51
Road Trip:

Tijdens een rondleiding op de Ithaca universiteit, vertelt Barry (Tom Green), bij gebrek aan kennis over zijn eigen school, het verhaal van Josh Parker (Breckin Meyer) die 1800 kilometer heeft gereden om een videotape te onderscheppen, die onderweg was naar zijn jeugdliefde. Op deze videotape stond namelijk een slippertje van Josh die verwisseld was met de juiste tape. Hij wordt tijdens de reis vergezeld door zijn vrienden E.L. (Sean William Scott), Rubin (Paulo Costanzo) en Kyle (DJ Qualls). Tijdens deze ‘road trip’ maken de vier vrienden allerlei dingen mee, maar zal het Josh lukken de videotape op tijd te onderscheppen?

“Road Trip” is zo’n typische studentencomedie met dus veel onderbroekenlol als in bijvoorbeeld de “American Pie”-filmreeks en het al wat oudere “Porky’s”. Hier moet je dan ook van houden. Ik, persoonlijk, doe dat ook wel, maar vind “Road Trip” wel een stuk minder leuk dan de “American Pie” films (de eerste drie welteverstaan). Af en toe wat hilarische stukjes, vaak ook met de geschifte (MTV)komiek Tom Green, maar over het algemeen van een minder hoog niveau. Nu is het natuurlijk ook zo dat we het allemaal al eens eerder hadden gezien en dus vaak op hetzelfde neerkomt. Maar toch is dit een heerlijk filmpje om (samen met vrienden) in een melige bui te bekijken. 7.2/10