PDA

Bekijk de volledige versie : R1 testen



Qique
03-09-2002, 06:25
Ik heb gisteravond mijn DVD speler regiovrij gemaakt (tenminste ik hoop dat het gelukt is :rolleyes: ).

Nu wil ik dat natuurlijk een keer testen voordat ik de regio 1 DVD's uit de states of canada laat aanrukken :D .

Kan je regio 1 DVD's huren bij de videotheek? Of weet iemand een andere mogelijkheid om eea te testen.

ToolkiT
03-09-2002, 06:35
Ik heb gisteravond mijn DVD speler regiovrij gemaakt (tenminste ik hoop dat het gelukt is :rolleyes: ).

Nu wil ik dat natuurlijk een keer testen voordat ik de regio 1 DVD's uit de states of canada laat aanrukken :D .

Kan je regio 1 DVD's huren bij de videotheek? Of weet iemand een andere mogelijkheid om eea te testen.
Volgens mij mag een videotheek in NL geen R1's meer verhuren, maar vragen kan geen kwaad natuurlijk (6)
Probeer anders een R1 te lenen of koop een R4 (goedkoper dan R1 :) )

Eric van Ballegoie
03-09-2002, 06:56
Een R4 disc aanschaffen om te kijken of je speler regiovrij is is niet handig: Veel R4 DVD's zijn gecombineerd R2 / R4 en als je zo'n disc treft dan weet je het dus nog niet.

ToolkiT
03-09-2002, 07:00
Een R4 disc aanschaffen om te kijken of je speler regiovrij is is niet handig: Veel R4 DVD's zijn gecombineerd R2 / R4 en als je zo'n disc treft dan weet je het dus nog niet.
Goed punt!

Herstel: een (oudere) R4 kopen waarvan je weet dat het geen dual region is... zie bijvoorbeeld http://www.michaeldvd.com.au/

Charley Baak
03-09-2002, 12:02
Dan kan je netzo goed een R1 DVD bestellen...

ToolkiT
03-09-2002, 12:08
Dan kan je netzo goed een R1 DVD bestellen...
R1's zijn een stuk duurder dan R4's....meer risico etc..

Raymond Vonk
03-09-2002, 12:17
R1's zijn een stuk duurder dan R4's....meer risico etc..

Koop regio 1 lukt het niet verkoop je hem door....

Donovan
03-09-2002, 12:48
Als jij de verzendkosten vergoed wil ik je best mijn "doet regio 1 het testexemplaar" (Traffic R1) toesturen, als je hem daarna weer meteen terugstuurt natuurlijk :D

Wat je ook kan doen is in de e.o.a. ruilthread een beetje leuke R1 titel ruilen, werkt het niet kan je hem daarna altijd weer doorruilen.

Qique
05-09-2002, 18:15
Ik kon redelijk goedkoop aan een eigen 'doetmijnr1testexemplaar' (ook traffic :) ) komen, en heb nu kunnen constateren dat mijn DVD speler (Philips Q50) ook R1 DVD's eet (y)

Dus eigenlijk mag deze threat dan nu dicht.....

Wil nu natuurlijk ook weten welke R1 releases ik nu eigenlijk moet aanschaffen omdat ze gewoon veel beter zijn... (Vb. Memento LE?).

Maar ja, ik ga eerst even de zoekmachine gebruiken op zoek naar een bestaande threat. Als die er niet is open ik een nieuwe...

Thanks guys.. :bier: :D (y)