PDA

Bekijk de volledige versie : Waar koop jij on-line DVD's



rkrijger
03-09-2002, 13:09
Als er een site niet bij staat, meld dat dan ff in de thread, dan voeg ik hem toe. Ik denk dat het interessante info is voor de argeloze bezoeker: waar op internet kopen de DVD.NL-ers hun DVD's...

Als je op meerdere sites koopt, vink dan de site aan waar je het meest koopt...

Regards,
Robin...

rkrijger
03-09-2002, 13:14
Als er een site niet bij staat, meld dat dan ff in de thread, dan voeg ik hem toe. Ik denk dat het interessante info is voor de argeloze bezoeker: waar op internet kopen de DVD.NL-ers hun DVD's...
Als je op meerdere sites koopt, vink dan de site aan waar je het meest koopt...
Regards,
Robin...

Hmm, crew: het wijzigen van een poll mag ik dus niet. Als het jullie een interessante poll lijkt, willen jullie dan "vergeten" winkels in de poll opnemen?

Of geef mij rechten, rechten, rechten...

Regards,
Robin...

Donovan
03-09-2002, 13:33
vergeten:

www.devoteddvd.com.au
www.blackstar.co.uk
www.splashdvd.co.uk

rkrijger
03-09-2002, 13:34
vergeten:

www.devoteddvd.com.au
www.blackstar.co.uk
www.splashdvd.co.uk

Crew, willen jullie die bij de opties erbij zetten?

Regards,
Robin...

Charley Baak
03-09-2002, 13:45
je bent de volgende optie nog vergeten:
- maakt niet uit het ligt eraan welke het goedkoopste is.:D
Oops niet goed gelezen. Het meeste heb ik gekocht bij Plee.com

MNI
03-09-2002, 13:53
ik heb wel eens bij dividence.nl besteld.
Misschien iemand meer?

Gerrit
03-09-2002, 15:50
Je bent mijn twee favoriete shops vergeten:

A&B Sound (http://www.absound.ca) (sinds gisteren nieuw layout op hoofdpagina ;))
DVDSoon (http://www.dvdsoon.com)

Heb er vandaag (5 dagen geleden verstuurd) Pulp Fiction C.E. en Jackie Brown C.E. van mogen ontvangen :)

Ludo Keeris
03-09-2002, 16:02
Ook niet in de lijst:

www.ceedeeveedee.nl
(y)
www.bensonsworld.co.uk (koop ik m'n klassieke muziek DVD's)

lieshout84
03-09-2002, 16:09
ik koop nooit nix op internet, en zeker niet uit het buitenland want dan zit je misschien weer met de douane.
En het is maar afw88 wat je binnenkrijgt en ik heb trouwens niet eens een creditcard.

Gerrit
03-09-2002, 16:26
ik koop nooit nix op internet, en zeker niet uit het buitenland want dan zit je misschien weer met de douane.
En het is maar afw88 wat je binnenkrijgt en ik heb trouwens niet eens een creditcard.

Je moet het zelf weten hoor, maar je loopt behoorlijk wat voordeel mis. Heb tot nu toe altijd geluk gehad met de douane (zelfs met de BttF box) en elke online shop die zichzelf repecteert heeft een goeie garantie-regeling. Voor sommige mensen zitten er nadelen aan andere regio's vast (zoals het ontbreken van ondertiteling) of men is bang dat er plots een smak geld van je CC verdwijnt. Maar gelukkig is er voor dergelijke uitzonderlijke gevallen (als het je überhaupt eens zal overkomen!) altijd nog Interpay. Een CC kost trouwens bij de meeste banken niet zo gek veel; bij de Rabo heb ik toentertijd voor fl. 25 per jaar de Rabocard gekregen. Ik ben nog steeds dik tevreden en kan alleen maar grijnzen wanneer ik weer eens door de FRS of Van Leest loop :) Just my 2 cents...

Hilde
03-09-2002, 16:54
Ik bestel sinds vorige maan bij www.ceedeeveedee.com en ben zeer tevreden over de service

Lex v/d Moolen
03-09-2002, 17:05
ik heb het meeste bij Ezy besteld, maar ook een flink aantal bij www.ro-direct.nl , die staat er ook niet bij.

PS bij ro-direct heb je geen creditcard perse nodig

Drax
03-09-2002, 17:29
Vroeger was ik een trouwe klant bij (toen nog DVD) Express.com maar het laatste jaar koop ik bijna exclusief bij DVDboxoffice.com

Absolute aanrader, inclusief verzendkosten (alleen regio 1, maar ja van mijn 113 DVDs zijn er maar 12 regio 2...), betaalbaar en alle DVDs worden apart verstuurd. Nog nooit enig gedoe met de douane gehad (zeker ook gezien het feit dat de DVDs meestal via distributiecentra in engeland of frankrijk verstuurd worden).

Je moet wel een creditcard hebben, maar zoals al eerder vermeld: dat stelt tegenwoordig niets voor, bij iedere bank kan je die meestal zo erbij nemen. Ik heb een Mastercard via de Rabobank (en verder nog een Visa kaart, daar zijn je aankopen sowieso verzekerd en is het risico dat je loopt helemaal te verwaarlozen). Maar al met al is stelregel dat wanneer je bij een gerennomeerde site koopt je je helemaal geen zorgen hoeft te maken.

Al loont het wel soms een beetje prijsvergelijking te doen, zo heb ik Gangster No.1 recentelijk bij Blackstar.co.uk voor 7 euro goedkoper gekocht dan bij DVDboxoffice.com (de regio 2 versie is dik cheaper)

rkrijger
04-09-2002, 08:02
Ik bestel sinds vorige maan bij www.ceedeeveedee.com en ben zeer tevreden over de service

Argh, dom dat ik die vergeten ben. Daar heb ik zelfs mijn Alien Box nog besteld!
En inderdaad: snelle levering, lang gewacht met afschrijven ;-)

Regards,
Robin...

maximus
04-09-2002, 08:16
www.cd-wow.nl staat er ook niet tussen en daar wou ik op stemmen.

jeroen schortemeijer
04-09-2002, 08:29
www.secondspin.com mis ik nog (vrijwel al mijn dvd's daar besteld, perfecte service/ prijzen, want 2de hands...)

Dave
04-09-2002, 08:39
Ik heb nog niet veel online gekocht, waar ik ze toen kocht was bij:

Skyradio (25% actie wel opgehaald in het dichtsbijzijnde FRS filiaal)
Free Record Shop (eveneens opgehaald in het dichtsbijzijnde FRS filiaal)
Ro-direct (Thuisbezorgt) (y)

Mark de Jong
04-09-2002, 08:57
DVD Outlet
Free Record Shop
Van Leest (1x)

Volgens mij nog een paar andere sites.

Kevin Baeckelandt
04-09-2002, 09:15
Ik koop altijd aan bij DVD koopjes (http://www.dvdkoopjes.com)
Daar ik niet over Visa of dergelijke beschik, kan ik via deze site per bank vooruit betalen.

Joost v.d. Ham
04-09-2002, 18:32
Ik koop vrijwel altijd via play...
waarschijnlijk omdat dit de eerste site was waar ik wat bestelde, ook omdat ze goed en vooral snel zijn!!(y)
Wat ook makkelijk is dat ze geen verzendkosten rekenen.
Dus ja, ik moet wel een hele goede aanbieding zien wil ik ergens anders bestellen...:)

Marcel den Haan
04-09-2002, 18:41
ik koop altijd bij DVDBoxoffice en Blackstar, 2 goeie sites die gewoon leveren en nooit geen gezeik met de douane.
Zal je ook niet snel last van hebben, Boxoffice verstuurd zijn DVD's in een envelop waarop verder nix staat dus de douna ziet niet dat het om DVD's gaat en ze versturen veel uit Europa.
Blackstar heeft ook een goeie service en alles binnen een week binnen.

Jason Bourne
04-09-2002, 18:42
Mmm, zou nu nog moeten zeggen Bol maar dat zal in de toekomst wel gaan veranderen nu die (in Nederland tenminste) ermee op houden.

Groetjes,

Britte
04-09-2002, 18:48
Ik koop dus alles online... ik geloof zelfs niet dat ik al een DVD gewoon in de winkel gekocht heb.

Meestal koop ik bij de Aussies Ezy en DevoteD, een enkele keer bij Splash of DVDzone2 en voor de rest tweedehandsjes via dit forum of een ander of bij yezzz en ebay (y)

Kasper P.
04-09-2002, 19:03
Ik koop meestal in gewone winkels....... maar ik koop best wel veel hier op t forum (een stuk of 6/7 dvd's)

Daan de G.
04-09-2002, 19:05
Play.com zeer goede service , geen shippingcosts en soms hele lekkere aanbiedingen :)

Wesley
04-09-2002, 19:27
www.cd-wow.nl staat er ook niet tussen en daar wou ik op stemmen. Kan je hier ook met accept giro betalen? Nee cker :(

Lex v/d Moolen
04-09-2002, 19:33
Kan je hier ook met accept giro betalen? Nee cker :( Ik dacht het niet Wesley, maar als je toevallig een Internet Rabobank rekening heb kan je zo wel betalen.

Bij www.ro-direct.nl kan je met Acceptgiro betalen

maximus
04-09-2002, 20:39
Ik dacht het niet Wesley, maar als je toevallig een Internet Rabobank rekening heb kan je zo wel betalen.

Bij www.ro-direct.nl kan je met Acceptgiro betalen


Volgens mij wel want als je uitcheckt heb je de keuze "pay with cheque". Heb ik zelf nooit gedaan ik betaal altijd met de credit card.

Glenn Smits
04-09-2002, 21:07
heb maar 1 dvd van een site gekocht en dat was bol en die vertrouw ik dus wel.

Lex v/d Moolen
04-09-2002, 22:59
Volgens mij wel want als je uitcheckt heb je de keuze "pay with cheque".Ik denk dat dit geen acceptgiro is, maar een overschrijving via bank, toch een wezenlijk verschil.