PDA

Bekijk de volledige versie : yes hij is er



lollie-be
08-03-2011, 10:45
Na wekenlang speurtocht hadden we keuze uit 3 schermen:
Philips 40 8605
Sony 40 HX800
Panasonic TX-P42VT20

Het is dus het laatste geworden.

Heel goeie reviews gelezen en hier op het forum ook goeie dingen gelezen.
Hij zit nog in de doos, ik zal hem straks uitpakken.

Iemand tips voor instellingen en dergelijke????

Peter Porrio
08-03-2011, 11:12
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik zou de beeldinstellingen voor alle broningangen even aanpassen in:

Mode: THX*
Scherpte: 0
Levendige kleuren: Uit
PNR: Uit
Kleurbeheer: Uit

Verder kun je in de Systeeminstellingen nog wat aanpassen:

Intelligent Frame Creation: Uit
Super Resolutie: Uit


* Behalve bij de broningang waarop je een game console (Wii, PS3, Xbox, etc.) op aansluit. Zet deze op mode GAME.

Peter van santbrink
08-03-2011, 13:05
heb zelf de 50VT20 en hoewel beeld goed is heeft de 2010 serie toch veel problemen met 50 Hz materiaal (dus pal dvd's en TV uitzendingen) vnl bij panning shots; goed te zien bij voetbalwedstrijden

zal niet in detail treden want misschien valt het je niet op

2011 serie schijnt hier iets beter mee om te gaan omdat ze de IFC functie hebben uitgebreid met een tussenstand (medium), dus geen last van nare bijeffecten die je ziet bij de 2010 modellen met IFC aan

lollie-be
09-03-2011, 20:38
Bedankt
mijn instellingen is iets anders maar dat zal te maken hebben met andere lichtinval en dergelijke zeker.

Wel iets raars opgemerkt.
Gisteren hebben we een 3D bluray getest en dat ging heel goed.
Vandaag komt mijn schoonbroer wil ik hem ook die film tonen, maar de 3D werkt niet meer.
Ik heb een playstation 3. Ik heb ook een 3D game (gran turismo) en die 3D werkt ook niet.
Ik heb wel een firmware update gedaan misschien is dat het.

We hebben welk eens de 2D-3D functie gedaan en dat werkt wel, dus de 3D toestanden werken wel. Maar blijkbaar op onze playstation niet meer.
Heel eigenaardig