PDA

Bekijk de volledige versie : Automatische afmelding abonnementje



Charley Baak
03-09-2002, 16:46
Hi Crewleden,

Het valt mij op dat ik mij geregeld op nieuw op een thread moet abonneren, omdat mijn subscription ogenschijnlijk is opgezegd. Hij komt dan ook niet meer voor in mijn lijstje bij mijn instellingen.
Hebben jullie enig idee hoe dit kan komen? Hopelijk hebben jullie hier een oplossing voor.

Groet,

Charley Baak
05-09-2002, 08:37
ehhh Crew... hebben jullie geen flauw idee, of hebben jullie dit gewoon nog niet gelezen??

Tossie
05-09-2002, 08:54
Al ben ik geen crew ;)


Deze vraag heb ik al eens gesteld. Het schijnt software matig niet mogelijk te zijn dit te doen. Zit niet in het softwarepakker als optie.

pruiter
05-09-2002, 10:49
Ik heb juist last van het tegenovergestelde. Ik krijg regelmatig meerdere (verschillende) mailtjes achter elkaar over 1 thread.

Charley Baak
08-09-2002, 00:02
Al ben ik geen crew ;)


Deze vraag heb ik al eens gesteld. Het schijnt software matig niet mogelijk te zijn dit te doen. Zit niet in het softwarepakker als optie.
????? volgens mij praten wij een beetje langs elkaar. Wat ik bedoelde was: Ik heb aangegeven dat bij "Mijn instellingen"als er in een bepaalde thread een nieuw bericht was toegevoegd dit te zien was in een lijstje. Ik heb een aantal keer gehad dat een bepaalde thread helemaal uit het lijstje verdwenen was, zodat ik niet kan zien dat er een nieuw bericht is toegevoegd. Ik moet dan weer naar de betreffende thread gaan en handmatig aanmelden dat ik updates op die thread wil zien.
Dit vind ik vreemd, en vroeg mij dus af of het aan de software lag.

Alex van den Berg
08-09-2002, 00:56
Ik herken je probleem wel een beetje...
In den beginne was ik ook regelmatig mijn subscriptions kwijt... totdat ik ontdekte dat ik in mijn haast weleens op het verkeerde linkje in de attentie-mail klikte.
Bij ieder bericht vind je, buiten de bericht-link, namelijk 2 extra links;

b.v.
To unsubscribe from this thread, please visit this page:
http://www.dvd.nl/forum/member2.php?action=usub&threadid=0000

To unsubscribe from ALL threads, please visit this page:
http://www.dvd.nl/forum/member2.php?action=usub&type=allthread


Daarnaast kunnen er meerdere nieuwe berichten over dezelfde thread binnenkomen, simpelweg omdat je tussendoor weer even op het forum bent geweest.
In dat geval worden alle "nieuwe berichten meldingen" gereset, waarna er dus weer nieuwe (extra) meldingen in je mail verschijnen.

Verder kan ik geen andere redenen bedenken waarom er geen of meerdere berichten per subscription in je mail verschijnen.

pruiter
08-09-2002, 20:00
Maar soms krijg ik over dezelfde thread mailtjes terwijl ik tussendoor echt niet op het forum ben geweest.

Charley Baak
11-09-2002, 08:14
Ik herken je probleem wel een beetje...
In den beginne was ik ook regelmatig mijn subscriptions kwijt... totdat ik ontdekte dat ik in mijn haast weleens op het verkeerde linkje in de attentie-mail klikte.
Bij ieder bericht vind je, buiten de bericht-link, namelijk 2 extra links;

b.v.
To unsubscribe from this thread, please visit this page:
http://www.dvd.nl/forum/member2.php?action=usub&threadid=0000

To unsubscribe from ALL threads, please visit this page:
http://www.dvd.nl/forum/member2.php?action=usub&type=allthread


Daarnaast kunnen er meerdere nieuwe berichten over dezelfde thread binnenkomen, simpelweg omdat je tussendoor weer even op het forum bent geweest.
In dat geval worden alle "nieuwe berichten meldingen" gereset, waarna er dus weer nieuwe (extra) meldingen in je mail verschijnen.

Verder kan ik geen andere redenen bedenken waarom er geen of meerdere berichten per subscription in je mail verschijnen. Ik klik dus niet op de linkjes in de mail, ik kom alleen binnen via "Instellingen"en dan is er gewoon eentje uit mijn lijstje verdwenen... Ik kan hieruit dus concluderen dat ik mij steeds weer handmatig zal moeten aanmelden... :(

Charley Baak
02-10-2002, 09:45
En weer is het linkje naar Battle of the movieposters uit mijn lijstje verdwenen. Het is steeds dezelfde, ik heb me al meer dan 10x opnieuw moeten aanmelden om updates te ontvangen.:mad:

R. Schaap
02-10-2002, 16:39
Ik klik dus niet op de linkjes in de mail, ik kom alleen binnen via "Instellingen"en dan is er gewoon eentje uit mijn lijstje verdwenen... Ik kan hieruit dus concluderen dat ik mij steeds weer handmatig zal moeten aanmelden... :(

Of hij is uit je lijst verdwenen omdat je lijst in eerste instantie alleen de threads laat zien van de laatste paar dagen? Of laatste dag? Dat is maar net wat je rechtsonder hebt ingesteld. Zet hem maar eens op ALTIJD, dan krijg je misschien wel veel meer threads te zien waarop je subscribed ben!

Charley Baak
07-10-2002, 09:08
Nee, dat is het ook niet. Als ik namelijk op Subscribed Threads klik zou ik ze allemaal moeten zien, maar hij is gewoon helemaal uit het lijstje verdwenen. Vandaag weer trouwens.

Charley Baak
07-10-2002, 14:53
IK BEN ER WAARSCHIJNLIJK ACHTER!!!!

Ik heb net in de betreffende thread een berichtje toegevoegd. Ik merkte dat ik een foutje had gemaakt, en heb deze dan ook weggehaald met de edit-functie. Toen ik dit deed, viel mij op dat er opeens een vinkje stond bij email notification. Aangezien ik dit niet wilde, heb ik deze verwijderd. Na ik op save changes heb geklikt, was hij verdwenen uit mijn lijstje subscribed threads.

Dit lijkt me een bug in de software. Zou nagekeken kunnen worden door jullie of mijn constatering juist is?? Alvast bedankt.

Charley Baak
24-10-2002, 16:51
Niemand meer gekeken???? Zal ik dan maar een nieuwe thread openen met als titel Bug in software?

Leon Grave
25-10-2002, 14:14
Ik zal er naar kijken, maar de forumsoftware moet binnenkort ook weer geupdate worden, zal de lijst van veranderingen eens doorkijken of er iets over instaat.

Charley Baak
28-10-2002, 16:59
ok thanx

Acinony
31-10-2002, 22:55
Is die nu al ge-update ??

Want ik krijg nu helemaal nergens meer een mailtje van...:(

Acinony
08-11-2002, 06:59
Ben ik de enige die er soms nog last van heeft ????
Ik krijg geen "email-notification" meer.

Niemand ?

Tossie
11-11-2002, 09:49
Ben ik de enige die er soms nog last van heeft ????
Ik krijg geen "email-notification" meer.

Niemand ?

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=12432