PDA

Bekijk de volledige versie : TKG: HP 2/3/4 UE, Bambi 2



Danielle89
14-03-2011, 13:06
Hallo,

Ik ben op zoek naar de Harry Potter UE's 2,3 en 4. Als iemand me hiermee kan helpen graag.

Daarnaast zoek ik Bambi 2 met slipcover.

Groetjes,
Danielle

peptalk
14-03-2011, 14:18
Die UE 2 is in Frankrijk redelijk betaalbaar bij amazon.fr en ook wel op priceminister.com Voor priceminister.com kan ik je een kortingscode van 7 euro toesturen. Verzendkosten zijn wel altijd hoog bij Franse sites:-(
Je kunt ook nog op de Engelse variant van de 2e kijken, priceminister.co.uk, daar kan ik je een kortingscode van 5 pond voor toesturen, maar ik weet niet of de UE's in de UK zijn uitgekomen.

Volgens mij hebben ook 2 leden deze te koop staan hier op het forum.

Danielle89
14-03-2011, 15:17
Die UE 2 is in Frankrijk redelijk betaalbaar bij amazon.fr en ook wel op priceminister.com Voor priceminister.com kan ik je een kortingscode van 7 euro toesturen. Verzendkosten zijn wel altijd hoog bij Franse sites:-(
Je kunt ook nog op de Engelse variant van de 2e kijken, priceminister.co.uk, daar kan ik je een kortingscode van 5 pond voor toesturen, maar ik weet niet of de UE's in de UK zijn uitgekomen.

Volgens mij hebben ook 2 leden deze te koop staan hier op het forum.

Ja, klopt. Ik heb net zitten kijken op die sites, alleen de Franse edities komen niet overeen met deel 1. Die ik al bezit, dus dat is wel jammer.

Ik heb hem helaas niet kunnen vinden op de engelse variant.

In iedergeval bedankt voor het meedenken! :)