PDA

Bekijk de volledige versie : koptelefoon aan home theater



detreintjesman
14-03-2011, 21:24
Goede avond.

Een paar vraagjes :

Bestaan er betaalbare home theaters die voorzien zijn van een koptelefoon
aansluiting.?
Is het eventueel mogelijk om eventueel met behulp van weerstanden een
koptelefoon aansluiting te maken vanaf de beide luidsprekers?

DVDProfilersFilmgek
15-03-2011, 06:04
Goede avond.

Een paar vraagjes :

Bestaan er betaalbare home theaters die voorzien zijn van een koptelefoon
aansluiting.?
Is het eventueel mogelijk om eventueel met behulp van weerstanden een
koptelefoon aansluiting te maken vanaf de beide luidsprekers?

Wat is voor jou betaalbaar en waar denk je dan in dat geval aan, toch hoop ik niet zo'n alles in 1x weggooi barrel?

Je gaat toch niet zitten klooien met weerstanden en andere narigheid om er een koptelefoon op aan te sluiten? de meeste TV's hebben anders wel een koptelefoon aansluiting....:???:

detreintjesman
15-03-2011, 16:13
Wat is voor jou betaalbaar en waar denk je dan in dat geval aan, toch hoop ik niet zo'n alles in 1x weggooi barrel?

Je gaat toch niet zitten klooien met weerstanden en andere narigheid om er een koptelefoon op aan te sluiten? de meeste TV's hebben anders wel een koptelefoon aansluiting....:???:

De TV heeft een koptelefoon aansluiting maar dan worden de speakers uitgeschakeld. Wanneer ik aleen ben is dat geen probleem maar er zijn
meer huisgenoten en die horen dan niets meer dus dat schiet niet op.
Weet jij dan home theaters met een koptelefoon aansluiting?

DVDProfilersFilmgek
16-03-2011, 08:22
De TV heeft een koptelefoon aansluiting maar dan worden de speakers uitgeschakeld. Wanneer ik aleen ben is dat geen probleem maar er zijn
meer huisgenoten en die horen dan niets meer dus dat schiet niet op.
Weet jij dan home theaters met een koptelefoon aansluiting?

Heel vervelend als je voor hetzelfde onderwerp meerdere topics hebt openstaan. Deze ga ik hier niet beantwoorden, laten we eerst die andere oplossing eens gaan proberen met de scartbreakout....

detreintjesman
18-03-2011, 22:57
Heel vervelend als je voor hetzelfde onderwerp meerdere topics hebt openstaan. Deze ga ik hier niet beantwoorden, laten we eerst die andere oplossing eens gaan proberen met de scartbreakout....


Opgelost. bedankt.

DVDProfilersFilmgek
19-03-2011, 14:56
Opgelost. bedankt.

Oke Jo, graag gedaan(y)