PDA

Bekijk de volledige versie : After.Life [Blu-ray Disc]



Koen Koene
23-03-2011, 07:33
After.Life

Bovennatuurlijk getinte thriller met Christina Ricci en Liam Neeson.

Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=4419)

Roberto van Rooijen
23-03-2011, 13:01
In de recensie staat dat het beeld 1.33:1 niet anamorf is, in de beschrijving staat 2.40:1 ;-)

Koen Koene
23-03-2011, 15:27
In de recensie staat dat het beeld 1.33:1 niet anamorf is, in de beschrijving staat 2.40:1 ;-)
Goed opgelet! (y) ;) Ik heb het aangepast.

Roy Langeveld
26-09-2011, 14:54
Wat een zwaar tegenvallende film was dit. Aanvankelijk verheugde ik me er op om een film lang in het ongewisse te blijven over de ware toedracht. Maar binnen een half uur is het al volstrekt duidelijk welke kant het verhaal opgaat, en van enige twijfel was bij mij geen sprake. Want als Anna idd dood is zoals Deacon zegt, waarom kan ze dan rondlopen en dingen aanraken/kapotslaan? Of zelfs maar opbellen? Ze is toch geen zombie? En waarom geeft Deacon haar elke keer als er een bezoeker komt weer een injectie? Dat zou zelfs de grootste naïeveling op zijn minst verdacht moeten vinden. En gezien de voorspelbare afloop zijn alle gaten en toevalligheidjes in het script nóg storender: haar vriendje is natuurlijk telkens nét te laat om een teken van leven van haar op te vangen. En hoe prettig een naakte Cristina Ricci er ook uitziet, als je dagenlang in je blootje op een preparatietafel ligt, krijg je het dan niet een keer koud of hongerig? Zaken die deze film iets te makkelijk negeert om een mysterie te creeëren. Ik heb geen enkel probleem met een beetje suspension of disbelief, maar dit is een regelrechte belediging voor de intelligentie van de kijker.

Ze hadden gewoon gelijk duidelijk moeten maken dat Deacon dode mensen 'verzamelt'. Dan had je misschien een interessante film gehad over een unieke seriemoordenaar. Nu kiezen ze helaas voor het mysterie en slaat de film compleet dood (pun intended). Al ziet de film er idd wel mooi gefilmd uit.

4.0/10