PDA

Bekijk de volledige versie : DVDboxoffice vraagje



Oakey
05-09-2002, 08:37
Heeft iemand ervaring met dvdboxoffice.com? Ik heb daar voor het eerst iets besteld en deze order is nu al 4 dagen "pending". Hoe lang duurt het normaliter voor dat dvd's geshipt worden? Ik kan verder geen bijzonderheden vinden (er staat nergens dat ie out of stock is ofzo)

Als dit een normale periode is is het meteen de laatste keer dat ik hier iets koop.

Nathan Strik
05-09-2002, 16:46
DVD Boxoffice stuurt altijd binnen 24 uur als iets op voorraad is.

Gemiddeld duurt het bij mij ongeveer anderhalf tot 2 weken voordat de DVD binnen is. Met uitschieters van ongeveer 4 weken.

Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee dat het vaak wat langer duurt bij DVD Boxoffice, want de betrouwbaarheid en service is goed en de prijzen zijn laag. Dus daar wacht ik graag op.

Geduld is dus een schone zaak. Denk er ook aan dat DVD Boxoffice over de hele wereld klanten heeft, en wie het eerst komt, het eerst maalt.

Lex v/d Moolen
05-09-2002, 16:59
Heeft iemand ervaring met dvdboxoffice.com? Ik heb daar voor het eerst iets besteld en deze order is nu al 4 dagen "pending". Ik heb hetzelfde probleem, Highlander Immortal Edtion besteld, paar dagen later kreeg ik een mailtje dat ie "pending" was en niets meer van vernomen:(

Mark_vdH
05-09-2002, 19:45
Dvd Box Office is in mijn ervaring een van de langzaamste online DVD winkels.....

Ook geven ze geen enkele indicatie van het feit of een titel in voorraad is....zo kun je (OOP) Chaplin-films als City Lights en The Great Dictator nog gewoon bestellen, maar de kans dat je hem ooit binnenkrijgt is nihil.....

Mike Philippens
05-09-2002, 19:59
Ik sluit me bij Nathan aan. Ze zouden echter iets informatiever kunnen zijn. Verder zij ze gewoon betrouwbaar. Dat ze niet zo'n jofel ordersysteem hebben heeft verder niets met de service te maken. Anders mail je ze even...toch?

MAD
05-09-2002, 21:17
Ik koop vele DVD's bij DVDBoxoffice. Heb eigenlijk nooit problemen met ze. Ze zijn inderdaad niet erg snel.
Pending kan bij hun vele dingen betekenen, meestal betekent het langer wachten. Een enkele keer heb ik een pending DVD laten cancellen gezien ik er al 3 maanden op wachtte (en ik er zelf achter kwam dat de DVD OOP was!).

Marcel den Haan
05-09-2002, 21:23
Als het een nieuwere titel is betekent het waarschijnlijk dattie niet op voorraad is en ze sturen hem dan wel als ie binnen is, je kan ze altijd mailen en vragen wat er aan de hand is, daar ze wel snel in dat beantwoorden !

CloseMinded
05-09-2002, 21:56
Binnen een week was ie verzonden bij mij en niet veel later had ik heb thuis. Op een andere daarentegen wacht ik nu al een maand bijna.

Oakey
05-09-2002, 22:29
Als het een nieuwere titel is betekent het waarschijnlijk dattie niet op voorraad is en ze sturen hem dan wel als ie binnen is, je kan ze altijd mailen en vragen wat er aan de hand is, daar ze wel snel in dat beantwoorden !

Da's dan behoorlijk ***, want de dvd die ik besteld heb is inderdaad officieel OOP maar bij hun dus nog wel te krijgen (dacht ik). Maar uit jullie verhalen blijkt dus dat hij net zo goed niet meer leverbaar is :(
Ik heb ze inmiddels gemaild.

Heel rouwig ben ik ook niet als het niet doorgaat, want het is mijn eerste NTSC-bestelling en ik ben er inmiddels achter gekomen dat mijn tv bij het afspelen van NTSC-films de bekende nare blauwe streep (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3601) geeft. :mad:
Voor mij dus sowieso geen NTSC meer...

Mark_vdH
05-09-2002, 22:37
Ook kun je een order niet zomaar met een druk op de knop annuleren, al is een e-mailtje sturen niet zo veel moeite....

Welke DVD had je trouwens besteld, Oakey?

Oakey
06-09-2002, 08:48
De bestelde dvd was David Bowie - Serious Moonlight

Op amazon.com wordt hier inmiddels al $149 voor gevraagd :mad: Zo bijzonder is ie ook niet (gewoon een VHS op DVD), maar toch leuk om te hebben en hij is alleen als R0 NTSC disc uitgebracht.

Dennis Veldhuizen
17-09-2002, 10:57
die van mij is nu op 7 september verstuurd, tot nu toe nog niks ontvangen.... :rolleyes:

Dennis Veldhuizen
17-09-2002, 11:06
als je het er toch over hebt... hij valt zonet in me brievenbus :D
das dan best snel in 10 dagen.... (in vergelijking wat ik toch net allemaal lees) :)

en nu wacht ik op de DVD die ik daar gisteren nog ff besteld heb.. American Ninja 1.. wat een oude maar vette film.. :D

MichielV
18-09-2002, 08:12
Ik heb er eerlijk gezegd geen problemen mee dat het vaak wat langer duurt bij DVD Boxoffice, want de betrouwbaarheid en service is goed en de prijzen zijn laag. Dus daar wacht ik graag op.

100% mee eens.

Matt D
18-09-2002, 10:59
ik ben verre van enthousiast over dvdboxoffice en hun service, ik probeer er in ieder geval nt meer te bestellen

heb nog verkeerde dvds toegestuurd gekregen, moest die op eigen kosten terug sturen (5 euro of zo) wilden of konden de juiste dvd (die ik besteld)had nt meer zenden en ik heb dan lang moeten wachten op terugbetaling, bleef ik met de kosten zitten

wat mij betreft is dvdboxoffice een afrader : ik ben overschakeld naar future entertainment

Lex v/d Moolen
18-09-2002, 17:02
Ik heb nog steeds een pending order lopen, mailtje gestuurd en als antwoord gekregen dat er erg moeilijk aan te komen is.
Tja, waarom zet je hem dan te koop? Ik zit er hard over te denken om m te cancelen:mad:

DennisP
30-09-2002, 22:48
Oakey,

http://www.happyhunter.com geeft 5 opties voor Serious Moonlight van David Bowie, waaronder http://www.dvdimport.com Prijs: EUR 23,99.

Succes.

Dennis

Oakey
21-10-2002, 15:40
Bedankt voor je tip. Er zijn wel meer firma's die hem nog aanbieden, maar als je hem dan wilt toevoegen aan de shopping card blijkt ie niet meer available. Alleen bij dvdboxoffice dus wel, maar die kunnen hem ook niet leveren.

Jammer maar helaas...

Godbluff
12-11-2002, 21:01
Heb vorige week woensdag het volgende bij hun besteld:

Ordered On: Wednesday, November 06 2002, 05:04:42 PM

Item(s):

1x Spider-Man: Limited Edition Collector's Gift Set @ $44.63

een dag later kreeg ik dit:

Invoiced On: Thursday, November 07 2002, 03:27:34 AM

en op dat moment stond hij als shipped in mijn account. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de dvd aankomt. Aangezien deze editie op de meeste plaatsen uitverkocht was (o.a. play en dvdempire) heb ik vooraf even gebeld of hij nog op voorraad was.

Dennis Veldhuizen
13-11-2002, 18:19
Heb vorige week woensdag het volgende bij hun besteld:

Ordered On: Wednesday, November 06 2002, 05:04:42 PM

Item(s):

1x Spider-Man: Limited Edition Collector's Gift Set @ .63

een dag later kreeg ik dit:

Invoiced On: Thursday, November 07 2002, 03:27:34 AM

en op dat moment stond hij als shipped in mijn account. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de dvd aankomt. Aangezien deze editie op de meeste plaatsen uitverkocht was (o.a. play en dvdempire) heb ik vooraf even gebeld of hij nog op voorraad was.

bij mij duurt het +/- 14 dagen, en krijg het alijd perfect binnen

Godbluff
13-11-2002, 23:18
bedankt. Ik wacht in spanning af...

Flabmaster2000
09-12-2002, 01:47
Tot een jaartje ofzo terug bestelde ik altijd bij dvdexpress.com,
nooit problemen mee gehad.deden ook niet moeilijk als er een dvd onderweg was kwijt geraakt.
Denk dat ik binnenkort weer daar ga bestellen kijken of er nog iets aan veranderd is aan die service.
bestel nu via iemand hier in Nederland,wat ook redelijk geprijst is :D

Gabriël de Rop
09-12-2002, 07:51
Bij mij is ook een dvd-order "pending" bij www.dvdboxoffice.com , sinds 8 november.......het blijft gewoon afwachten tot zij hem binnenkrijgen, maar het duurt mij wel errug lang.
Maar de dvd's die ze op voorraad hebben werden wel snel verstuurd, hoor.

Godbluff
10-12-2002, 11:11
Ik heb de bestelling uiteindelijk na 10 dagen ontvangen (spiderman LE box). Dit was mijn eerste bestelling en die is dus goed verlopen. Ik vind 10 dagen zeker acceptabel. Het snelste was bij mij play.com (1x ontvangen na 5 dagen). 2 bestellingen bij Mr kwang kwamen binnen na 8 dagen. Play is de laatste tijd wat langzamer geworden hoewel de LOTR box R1 er na 9 dagen was.

Dennis Veldhuizen
11-12-2002, 19:43
heb vandaagn Friday the 13th; Part 8 en Halloween 8 binnen gehad, heeft 11 dagen geduurd... super weer :D

Matt D
13-12-2002, 12:45
Ik heb de bestelling uiteindelijk na 10 dagen ontvangen (spiderman LE box). Dit was mijn eerste bestelling en die is dus goed verlopen. Ik vind 10 dagen zeker acceptabel. Het snelste was bij mij play.com (1x ontvangen na 5 dagen). 2 bestellingen bij Mr kwang kwamen binnen na 8 dagen. Play is de laatste tijd wat langzamer geworden hoewel de LOTR box R1 er na 9 dagen was.

je kan wel geen appelen met peren vergelijken he ;)

de ene zit in Korea de ander op Jersey of Canada

Serge
13-12-2002, 20:04
Heeft iemand ervaring met dvdboxoffice.com? Ik heb daar voor het eerst iets besteld en deze order is nu al 4 dagen "pending". Hoe lang duurt het normaliter voor dat dvd's geshipt worden? Ik kan verder geen bijzonderheden vinden (er staat nergens dat ie out of stock is ofzo)

Als dit een normale periode is is het meteen de laatste keer dat ik hier iets koop.

Ik heb al sinds augustus een bestelling "pending" staan! Is ook nog nooit gebeurd dat het zolang duurde. Ik ga deze avond eens rondneuzen op andere sites en eventueel op een ander bestellen. Ben het wachten beu.

Serge
18-12-2002, 08:03
Ziezo, de bestelling bij DVD Boxoffice is geannuleerd, bestelling bij andere online shop geplaatst en is gisteren al op de bus gegaan!

Sourmug
27-12-2002, 13:18
Voor 2 weken terug mijn 1ste dvd besteld bij DVDBoxoffice,nml The Haunting DTS.

De bestelling heeft 1 1/2 week op pending gestaan,toen een mailtje gestuurd of ze mij duidelijk konden verschaffen over die titel en guess what...

De volgende ochtend was ie ineens shipped.

Gewoon een beetje pushen lijkt te helpen... :D

Harry B.
03-01-2003, 19:53
Voor 2 weken terug mijn 1ste dvd besteld bij DVDBoxoffice,nml The Haunting DTS.

De bestelling heeft 1 1/2 week op pending gestaan,toen een mailtje gestuurd of ze mij duidelijk konden verschaffen over die titel en guess what...

De volgende ochtend was ie ineens shipped.

Gewoon een beetje pushen lijkt te helpen... :D

Hebben ze daar niks op vooraad ofzo? 9 DVD'S :D besteld en daarvan is er na 1 week wel 1 geshipt :(

Sourmug
04-01-2003, 18:07
Daar lijk het wel op....

Ik kreeg dit mailtje van ze terug :


Hello,

The title you are inquiring about is not an easy title to find or get in
stock.

We don't actually charge your account until your order is in stock and
ready to be shipped. So for titles that are out of print or hard to find,
its not a bad idea to keep them on back-order, so that when we do get them
in, you won't lose your place in line for the order.

We can't estimate when the title you are looking for will be in stock, but
if it is listed on our site, we will do our best to get it in for you as
soon as possible.

We are sorry for the wait, if you decide that the wait is too long you can
cancel your order. Please send cancel requests to .......

DaniL
05-01-2003, 18:47
hmmmm, ik hoor hier niet echt veel goeds. ik heb gister voor het eerst wat besteld bij boxoffice:

Silly Symphonies: Walt Disney Treasures
Mickey Mouse In Living Color: Walt Disney Treasures

Ze staan alleen in het mortuarium... en dat betekent volgens hen dat hij limitited is en moeilijk te krijgen. Hmm, ik baal nou echt, ik wil die dvd's zo graag. Ik heb ze al een mailtje gestuurd of hij al in stock is of wanneer hij anders in stock komt, maar als ze weer komen met zo'n praatje, ja dat weten we niet, we hopen nog een keer er een zooi binnen te krijgen, dan cancell ik hem wel (en zet hem op backorder) en ga ik even kijken in een andere webshop die hem wel nog in stock heeft.

Gabriël de Rop
05-01-2003, 20:34
Ik had Romeo & Juliet al in november besteld, maar staat nog steeds op pending !!
Terwijl ie nog steeds "in stock" staat vermeld op de site...... :( :(

alienzzz
08-01-2003, 17:55
hmmmm, ik hoor hier niet echt veel goeds. ik heb gister voor het eerst wat besteld bij boxoffice:

Silly Symphonies: Walt Disney Treasures
Mickey Mouse In Living Color: Walt Disney Treasures

Ze staan alleen in het mortuarium... en dat betekent volgens hen dat hij limitited is en moeilijk te krijgen. Hmm, ik baal nou echt, ik wil die dvd's zo graag. Ik heb ze al een mailtje gestuurd of hij al in stock is of wanneer hij anders in stock komt, maar als ze weer komen met zo'n praatje, ja dat weten we niet, we hopen nog een keer er een zooi binnen te krijgen, dan cancell ik hem wel (en zet hem op backorder) en ga ik even kijken in een andere webshop die hem wel nog in stock heeft.

De kans dat je hem ooit gaat krijgen via dvdboxoffice is minimaal.
Als ze namelijk ooit nog een "kleine" shipment krijgen hebben 10000+ Amerikanen hem al op pre-order staan dus die gaan dan nog allemaal voor...

Andere webshops is ook bijna hopeloos, geloof me ik heb heel erg goed gezocht. Je kunt je hem zelfs bijna nergens meer in back order zetten omdat de winkels weten dat ze zo goed als zeker nooit meer wat gaan krijgen. Silly Symphonies schijnt hier en daar nog sporadisch te vinden zijn (weet ik niet, want wou ik niet hebben) maar ik denk dat je het beste een oproep kan doen op een van de amerikaanse dvd-forums (bv. dvdtalk.com). Misschien dat daar iemand zit die in een winkel bij hem/haar in de buurt nog een kan krijgen. Op die manier heb ik ook Mickey in Color weten te bemachtigen.

Veel succes in ieder geval.

Matt D
09-01-2003, 15:12
ik heb nog sunset boulevard en uhf in bestelling staan bij hen, sunset boulevard al een heel eind ondertussen :(

ik had na een aantal mindere ervaringen besloten om niets meer bij hen te kopen, ben van gedacht veranderd en ik kan nt zeggen dat het tot nu toe een erg goede beslissing was

hun prijzen zijn redelijk hun service heel wat minder, jammergenoeg moet ik met het oog op eventuele douane problemen bij het bestellen van regio 1 vooral bestellen bij future entertainment en dvdboxoffice

als ik tussen die 2 moet kiezen dan toch voor future entertainment, ze zijn iets duurder maar de service is beter

Godbluff
10-01-2003, 11:27
Ik zou het voor moratorium en out of stock, sold item en indien de prijs niet direct een probleem is proberen bij amazon.com en dan 2e hands. Daar worden vaak items nog gesealed aangeboden. Plus dat de handelaars een rating van betrouwbaarheid hebben. Let wel op ze versturen niet allemaal internationaal.

een voorbeeld.

Dracula uit 1931 is nu sold out. Prijs bij dvdempire 19 dollar + 11 dollar verzendkosten. Je kan hem wel gesealed via amazon krijgen voor 30 dollar + 7 dollar verzendkosten.

Danny Woensdregt
11-01-2003, 22:06
Iemand een idee hoe en wat betreffende douane bij verzendingen van DVD Boxoffice (en dan met name de wat grotere pakketjes)?
Wil al een tijdje de box van "Are you being served?" (6DVD's) (ja, ik weet 't: Oubollig, maar ó zo leuk!), maar heb de vrees dat dit nóóit door de douane heen komt (in ieder geval niet zónder BTW te betalen). En áls het onderschept wordt, iemand een idee wat dat gaat kosten (box-waarde is CAN$145.95 = 87,19 EUR)?

hitch_fan
12-01-2003, 14:02
Hebben ze daar niks op vooraad ofzo? 9 DVD'S :D besteld en daarvan is er na 1 week wel 1 geshipt :(

DVDBoxoffice heeft inderdaad niet veel op voorraad. Ze zijn relatief klein dus is dat wijzelijk en begrijpelijk lijkt mij. Ze kunnen waarschijnlijk vanuit financieel oogpunt niet zoals bv Amazon een grote voorraad aanhouden.

Ik heb in de loop der tijd honderden DVD's bij ze besteld. Het versturen duurt meestal wat langer (kan weken duren) maar het risico op onderschepping door de douane is 0 (want per stuk verzonden) en de service is ook top imho.

Danny Woensdregt
12-01-2003, 21:24
<knip> maar het risico op onderschepping door de douane is 0 (want per stuk verzonden) <knip>
Worden boxen dan ook los per stuk verzonden???

Matt D
13-01-2003, 13:26
boxen zullen ze gewoon per box verzenden, maakt kans om tegengehouden te worden serieus groter natuurlijk

mijn dvd van sunset boulevard en uhf zijn geshipped ondertussen, 2 pakjes, hopelijk komen ze heelhuids door de douane

hitch_fan
19-01-2003, 10:51
Worden boxen dan ook los per stuk verzonden???

Boxsets worden als box verstuurd neem ik aan. Ik heb nog nooit een boxset bij ze besteld dus kan niets zeggen over eventuele onderschepping.
Ik heb wel ooit een spel bij ze besteld dat ruim boven de toegestane waarde uitkwam (en dat ook in een doos werd verscheept ipv de gebruikelijke envelop) en dat kwam zonder problemen door de douane.

Danny Woensdregt
19-01-2003, 20:29
Zal dan eerdaags maar eens de gok moeten wagen. Alleen, weet niemand hier op 't forum mij te vertellen wat de eventuele bijkomende kosten zijn als de douane het pakketje 'onderschept'?

Daan de G.
26-01-2003, 22:27
hmm zojuist georderd
ik w8 af :D

Joost v.d. Ham
27-01-2003, 10:54
January 27, 2003 07:20 Amsterdam - Netherlands, The Clearance delay

dit staat er als ik mn pakje "track"

betekent dit dat de douane hem onderschept heeft??

Bambi
30-01-2003, 20:33
January 27, 2003 07:20 Amsterdam - Netherlands, The Clearance delay

dit staat er als ik mn pakje "track"

betekent dit dat de douane hem onderschept heeft??

Hoe kun je je pakketje van DVDBoxOffice tracken?? Ik wacht al sinds 28 november op een zending van DVDBoxOffice (reeds betaald en dus op 28/11 verzonden). Tot op heden nog niet binnen gekregen. Ik heb al een E-mail gestuurd en kreeg daarop te horen dat ik contact op moest nemen met de TPG en Douane hier om na te gaan of zij er iets van weten. Ik weet dus niet eens een pakketnummer of zo, dus bij de TPG en de douane kunnen ze niets doen. Dat heb ik ze dinsdag teruggemaild en nog niets gehoord verder.....

Enig idee wat ik verder kan verwachten in de afhandeling hiervan??

Marcel 'Bambi' Versteeg

alienzzz
01-02-2003, 21:42
Hoe kun je je pakketje van DVDBoxOffice tracken?? Ik wacht al sinds 28 november op een zending van DVDBoxOffice (reeds betaald en dus op 28/11 verzonden). Tot op heden nog niet binnen gekregen. Ik heb al een E-mail gestuurd en kreeg daarop te horen dat ik contact op moest nemen met de TPG en Douane hier om na te gaan of zij er iets van weten. Ik weet dus niet eens een pakketnummer of zo, dus bij de TPG en de douane kunnen ze niets doen. Dat heb ik ze dinsdag teruggemaild en nog niets gehoord verder.....

Enig idee wat ik verder kan verwachten in de afhandeling hiervan??

Marcel 'Bambi' Versteeg

Je kunt je pakketjes niet tracken, want ze worden verstuurd met de gewone post.
Heb het zelf ook een keer meegemaakt.
Dit heb ik toen gedaan:

Terugmailen dat je het heb nagevraagd, dat je naar het postkantoor bent geweest, etc. etc. Conclusie is, het pakketje is spoorloos verdwenen.

Bij mij kreeg ik toen 2 dagen daarna een mailtje terug dat ze een nieuwe zouden opsturen en kijk nou; 2 weken later lag het pakketje op de deurmat.

Oakey
02-02-2003, 22:29
Zal dan eerdaags maar eens de gok moeten wagen. Alleen, weet niemand hier op 't forum mij te vertellen wat de eventuele bijkomende kosten zijn als de douane het pakketje 'onderschept'?

Dat kost niet veel, alleen BTW. Zie www.douane.nl voor precieze percentages. ALs je tenminste in NL woont, in België schijn je echt gigantisch hoge rekeningen in de bus te krijgen, maar dat is dan ook een bananenrepubliek (zie elders op het forum).

Joost v.d. Ham
02-02-2003, 23:43
Hoe kun je je pakketje van DVDBoxOffice tracken??
Marcel 'Bambi' Versteeg

excuses, mij bestelling kwam van Amazon.ca

Marcel den Haan
03-02-2003, 11:14
De wat oudere titels kunnen wel ff duren voor die vershipt worden bij deze gasten, bij pre-orders nooit geen problemen, die gaan altijd gelijk weg daar en lekker snel binnen.
De pak kans bij de douane is vrijwel niks want ik heb begrepen van hun dat ze een opslag hebben in Europa dus dan betaal je zoiezo nix.

alienzzz
03-02-2003, 20:10
De pak kans bij de douane is vrijwel niks want ik heb begrepen van hun dat ze een opslag hebben in Europa dus dan betaal je zoiezo nix.

Mijn laatste paar pakketjes kwamen uit Zweden...