PDA

Bekijk de volledige versie : Brand



starbuck
05-09-2002, 09:26
washington; de houten brug uit de film "bridges of madison County" is afgebrand.

Mijn medeleven gaat uit naar de overgebleven bruggen van dit type in de V.S. Dat zijn er nu nog maar zes.:(

Buscemi
05-09-2002, 10:20
washington; de houten brug uit de film "bridges of madison County" is afgebrand.

Mijn medeleven gaat uit naar de overgebleven bruggen van dit type in de V.S. Dat zijn er nu nog maar zes.:(

Ja, vanochtend op het nieuws gehoord. Schijnt brandstichting te zijn geweest. Triest.
Voor de Bridges of Madison County 2 gaan ze de brug waarschijnlijk opnieuw bouwen.:D

starbuck
05-09-2002, 12:46
Ja, vanochtend op het nieuws gehoord. Schijnt brandstichting te zijn geweest. Triest.


waar zijn de mannen van "backdraft" als we ze nodig hebben:)

bert67
05-09-2002, 14:34
waar zijn de mannen van "backdraft" als we ze nodig hebben:)

Misschien kan het met de juiste Frequency weer teruggedraaid worden. ;)

starbuck
05-09-2002, 15:09
Misschien kan het met de juiste Frequency weer teruggedraaid worden. ;)

mischien kunnen de mannen van "the bridge on the river kwai" wel weer een nieuwe bouwen;)

Hanna
05-09-2002, 16:31
boeiend....:rolleyes: er is niemand gewond geraakt of wat dan ook, een bonk staal meer of minder word ik niet warm of koud van

starbuck
06-09-2002, 09:27
boeiend....:rolleyes: er is niemand gewond geraakt of wat dan ook, een bonk staal meer of minder word ik niet warm of koud van

was het maar staal:bier:



maar er is niemand gewond geraakt.

Toch is het wel zonde, Amerika heeft al zo weinig "cultureel erfgoed"
De bouw en de ligging maakten deze brug erg uniek.

Werner
06-09-2002, 12:50
oef... geen sequel!(6)

starbuck
06-09-2002, 15:09
oef... geen sequel!(6)

wees maar niet gerust, weet je wel hoeveel "county's" Amerika telt en hoeveel " bridges" daar wel niet staan:D ;)