PDA

Bekijk de volledige versie : DVD.nl meeting... wie komt?



marije van der mark
05-09-2002, 10:54
Ik hoor de laatste tijd heel vaak mensen over een dvd.nl meeting. Nu heb ik daar zelf geen behoefte aan, maar misschien interessant om eens te peilen wie daar oren naar heeft. En misschien geeft deze poll dan ook een aanleiding om zoiets te organiseren. Dus ik zou zeggen, breng een stem uit.

lieshout84
05-09-2002, 11:01
Heey ik kom wel als het met m'n school goed uitkomt en als het in het weekend is kom ik zekerz.

EVO
05-09-2002, 11:01
als het in metropolis in antwerpen is....dan zeker!

vette film erbij, (lotr2 ofzo)...
party time:D :bier:

Luther Hartog
05-09-2002, 11:04
Er is dus wel belangstelling, maar het grootste probleem is de organisatie zelf. Er moeten echt een paar mensen zijn die alles regelen. En dit ook echt doen. De vorige keer ging het op dit punt fout.

marije van der mark
05-09-2002, 11:10
Er is dus wel belangstelling, maar het grootste probleem is de organisatie zelf. Er moeten echt een paar mensen zijn die alles regelen. En dit ook echt doen. De vorige keer ging het op dit punt fout. Als er genoeg belangstelling is, is dit ook te regelen. Ik heb inmiddels ervaring met het organiseren van dit soort bijeenkomsten, dus ik wil daar best aan meewerken.

R. Schaap
05-09-2002, 11:14
Ik wil ook best meewerken omdat het leuk is om te doen. Ik zit natuurlijk in het hoge noordelije groningen, maar dat lost zich te zijnertijd wel op.

Ik ga naar de meeting als het mij qua tijd en studie het beste uitkomt, het is namelijk best eens gezellig om iedereen in reallife te zien.

Luther Hartog
05-09-2002, 11:17
Ik heb inmiddels ervaring met het organiseren van dit soort bijeenkomsten, dus ik wil daar best aan meewerken. Dat is mooi dan, dus nu de vraag van wat/waar en wanneer?

Luther Hartog
05-09-2002, 11:18
het is namelijk best eens gezellig om iedereen in reallife te zien. Ik vond het al leuk om Marije's stem te horen dus in het echt moet wel helemaal fantastisch zijn.

lieshout84
05-09-2002, 11:18
Ik vond het al leuk om Marije's stem te horen dus in het echt moet wel helemaal fantastisch zijn.

kwijl kwijl.....slijm slijm......(6)

marije van der mark
05-09-2002, 11:19
Dat is mooi dan, dus nu de vraag van wat/waar en wanneer? Zullen we even de poll-uitslag afwachten? Voor de duidelijkheid: ik kom dus niet :o

martin
05-09-2002, 11:20
Als er genoeg belangstelling is, is dit ook te regelen. Ik heb inmiddels ervaring met het organiseren van dit soort bijeenkomsten, dus ik wil daar best aan meewerken.

Maar dan ga je niet mee ???

we kunnen best met een paar auto's naar antwerpen rijden en daar even filmpie kijken om daarna even een glaasje fris tegaan drinken.

marije van der mark
05-09-2002, 11:22
Maar dan ga je niet mee ???

we kunnen best met een paar auto's naar antwerpen rijden en daar even filmpie kijken om daarna even een glaasje fris tegaan drinken. Mijn keuze is inderdaad om niet mee te doen aan de meeting, mocht ie er komen. Desalniettemin vind ik het net als Rein wel leuk om zoiets te organiseren.

Hanna
05-09-2002, 14:05
ik denk dat de soort van 'mysterie' die nu rond iedereen hangt, dan opeens weg is. ik denk dat dat het sfeertje van het hele forum zou verpesten. voorbeeld: volgens mij kunnen sommige mensen het in het echt totaal niet met elkaar vinden, op het net is alles heel anders dan in real life! daarom heb ik er ook voor gekozen om zeker niet te gaan.

Luther Hartog
05-09-2002, 14:20
daarom heb ik er ook voor gekozen om zeker niet te gaan. Ik had nog niet gekozen, maar als jij niet gaat....:(

Dane
05-09-2002, 15:05
Als ik zou kunnen zou ik zeker wel komen, lijkt me erg leuk om een keer lui te ontmoeten van het forum, maar ik denk wel dat de organisatie een flinke klus is om te regelen.

Elwood.

Isis
05-09-2002, 15:18
volgens mij kunnen sommige mensen het in het echt totaal niet met elkaar vinden, op het net is alles heel anders dan in real life!


Je doelt toch niet op jezelf en Luther, he?!:eek: .....:D

Jordé den Tenter
05-09-2002, 15:27
Leuk idee maar ik denk niet dat er een hoop mensen zullen komen ikzelf ook niet.

Nathan Strik
05-09-2002, 16:21
Ik zie dit soort meetings eigenlijk ook niet zo zitten. Count me out dus...

Hanna
05-09-2002, 16:25
Je doelt toch niet op jezelf en Luther, he?!:eek: .....:D

heeey you see true me!!! ;)

nee hor, haha, daar bedoelde ik absoluut niet luther en mezelf mee :)

Hanna
05-09-2002, 16:25
Ik had nog niet gekozen, maar als jij niet gaat....:(

ik heb het over forum+mij, niet over jou+mij....!!!;)

Lex v/d Moolen
05-09-2002, 16:33
Ik weet het nog niet zeker, ik kijk nog even de kat uit de boom, er moet wel een beetje belangstelling zijn. En in oktober zit ik in Midden Aarde:D

Hanna
05-09-2002, 16:49
ik heb het over forum+mij, niet over jou en mij....!!!;)

Hilde
05-09-2002, 16:51
Ik doe het ook niet. Tenzij de bus daar voor de deur stopt
Bovendien zal het wel weer op een afgelegen plek gehouden worden waar je alleen met de auto kunt komen

martin
05-09-2002, 16:58
Ik doe het ook niet
Bovendien zal het wel weer op een afgelegen plek gehouden worden

ja, ergens deep in the woods waar we elkaar enge spook verhalen gaan lopen vertellen. :rolleyes: :D :D

J. Rim
05-09-2002, 17:14
ja, ergens deep in the woods waar we elkaar enge spook verhalen gaan lopen vertellen. :rolleyes: :D :D

Of verhalen over spookrijders (6) die maar al te veel voor ongelukken op de snelweg zorgen.

Jan Rim:bier:

Irene
05-09-2002, 17:17
ja, ergens deep in the woods waar we elkaar enge spook verhalen gaan lopen vertellen. :rolleyes: :D :D

Klinkt al erg gezellig dan. :D

Art
05-09-2002, 17:59
Marije komt niet maar organiseert wel :confused: Ik kom wel eventjes langs als er :bier: is :D En veel :D ;)

Philippe
05-09-2002, 18:02
Als het niet te ver is en het tijdstip komt me uit, dan wil ik zeker wel langskomen. Kan je de transsiberische spoorlijn regelen Art?;)

Art
05-09-2002, 18:03
Als het niet te ver is en het tijdstip komt me uit, dan wil ik zeker wel langskomen. Kan je de transsiberische spoorlijn regelen Art?;)
Hèhè :D

Hilde
05-09-2002, 18:24
ja, ergens deep in the woods waar we elkaar enge spook verhalen gaan lopen vertellen. :rolleyes: :D :D

Hee je brengt me op een idee. Ik schrijf verhalen waaronder enge spookverhalen en wil ze wel eens aan een grote groep voorlezen en dan midden in de nacht

Anonymous
05-09-2002, 18:32
Ik heb er zeker wel oren naar, ook om in het echt eens mensen
te ontmoeten zodat je een beetje weet wat je aan elkaar heb.
Als bijvoorbeeld 2 mensen zich veel aan elkaar ergeren is dit meestal een ideale oplossing.

In ieder geval de tijd en locatie zijn beide belangrijk en als
het leuk georganisseerd is natuurlijk.

Hanna
05-09-2002, 18:38
volgens mij gaat het niet echt een succes worden.... tenzij we gewoon op het stadhuisplein afspreken, dan kom ik wel een kijkje nemen...;)

Anonymous
05-09-2002, 18:40
Het probleem is dat meerendeel van het vaste ploeggie geen zin
hebben dus dan gaat het snel over :)

Art
05-09-2002, 18:40
Of tijdens de competitiewedstrijd Huizen-Spakenburg :D :bier:

Hanna
05-09-2002, 18:47
we zitten gewoon té verspreid. als een forum aan een regio is verbonden is het heel wat makkelijker zoiets op touw te zetten. we hebben hier met zowel groningers als belgische mensen te maken... das jammer :(

martin
05-09-2002, 19:04
we zitten gewoon té verspreid. als een forum aan een regio is verbonden is het heel wat makkelijker zoiets op touw te zetten. we hebben hier met zowel groningers als belgische mensen te maken... das jammer :(

Daar heb je wel gelijk in, maar aan de andere kant als je echt iets wil moet je er wel wat moeite voor "willen" doen.

Matt D
05-09-2002, 19:15
ik kon als het uitkomt qua timing en ook nt aan de andere kant van de wereld is, dus nt te ver van belgie

Kasper P.
05-09-2002, 20:09
Ja ik ben pas 14 en ik kan me zelf moeilijk vervoeren en ik woon ook nog eens in de uithoek Limburg dus ik denk van niet ..... :(

Isis
05-09-2002, 20:50
Als bijvoorbeeld 2 mensen zich veel aan elkaar ergeren is dit meestal een ideale oplossing.


He ja, laten we Riccardo ook vragen!!(en z'n broer ook ?!):rolleyes: :D

Anonymous
05-09-2002, 21:27
He ja, laten we Riccardo ook vragen!!(en z'n broer ook ?!):rolleyes: :D

*lol*

Richard B.
05-09-2002, 21:54
Aan de ene kant lijkt het me wel leuk zoiets (al is het alleen maar om bijv. net als Luther eens de stem van Marije te horen ;) ) maar aan de andere kant ga ik wel in de mening mee dat het de charme van het forum-lidmaatschap teniet doet als je mensen in het echt gaat ontmoeten. Misschien is het dus toch een wat minder goed idee.

Wat misschien wel een idee is om een specifiek evenement aan te grijpen om eens samen af te spreken. Ik kan me daar ff geen voorbeeld bij bedenken (filmfestival? dvdbeurs? Popconcert?) maar misschien dat anderen daar een idee over hebben? Dat lijkt me dan een stuk minder 'geforceerd' dan een speciaal 'dvd.nl-evenement'. Is misschien een idee..

marije van der mark
06-09-2002, 00:33
Marije komt niet maar organiseert wel :confused:Dat heb je goed begrepen Art (y) Ik vind het leuk om meetings te organiseren en heb daar ook ervaring mee. Dat houdt niet in, dat ik ook de inhoud zou bepalen :rolleyes: Laten we het er maar op houden dat ik geniet als anderen genieten en helemaal als ik daar een hand in heb gehad ;)

Luther Hartog
06-09-2002, 07:45
Of tijdens de competitiewedstrijd Huizen-Spakenburg :D :bier: Dat is bijna een heel goed idee. Als je had gezegd Spakenburg - Huizen dan was ik akkoord gegaan, want iedereen weet dat er op de Westmaat veel meer sfeer is dan op de Wolfskamer:D

Luther Hartog
06-09-2002, 07:46
we zitten gewoon té verspreid. als een forum aan een regio is verbonden is het heel wat makkelijker zoiets op touw te zetten. we hebben hier met zowel groningers als belgische mensen te maken... das jammer :( Toch lijkt me Amsterdam of Utrecht het meest voor de hand liggen. Dat ligt toch centraal en er is veel te doen in beide steden.

Luther Hartog
06-09-2002, 07:48
Laten we het er maar op houden dat ik geniet als anderen genieten en helemaal als ik daar een hand in heb gehad ;) Ik vind jou hand ook lek....he....daar ga ik bijna weer de fout in. Sorry Hanna:)

marije van der mark
06-09-2002, 07:54
Ik vind jou hand ook lek....he....daar ga ik bijna weer de fout in. Sorry Hanna:) Had je lekker gedroomd ofzo? :confused: (6)

Luther Hartog
06-09-2002, 07:59
Had je lekker gedroomd ofzo? :confused: (6) Best wel ja...ik droomde dat ik een regenworm was en besloot om de wijde wereld in te trekken. Toen ik boven de grond kwam werd ik alleen aan een haak geregen en opgegeten door een vis. Het was ook een korte droom:)