PDA

Bekijk de volledige versie : LG 47LX9500 Led tv opvolger? of niet?



Wim S.
20-04-2011, 14:48
Ik wou deze tv even bekijken bij lokale hi-fi winkel echter was ie net een week geleden verkocht, maar in gesprek met verkoper bleek de opvolger te komen van de LG47 LX9500 en heb ik dat typenummer meegekregen, maar daar klopt volgens mij niets van want als ik zoek op dit typenummer krijg ik een beduidend mindere versie van deze tv.

Namelijk werdt mij aangeraden om voor de LG 42LW5500 te gaan maar dat is toch een ouder model in plaats van nieuwer?

Dus nu is mijn vraag wat is nou de opvolger van de LG 47 LX9500?

En zijn er al sites met reviews & specificaties daar over te vinden, ook maakte de verkoper me wijs dat deze nieuwe soort brillen zou hebben zonder batterijen maar beter zou werken als met....

Graag wat meer info...

peptalk
20-04-2011, 14:56
Ik wou deze tv even bekijken bij lokale hi-fi winkel echter was ie net een week geleden verkocht, maar in gesprek met verkoper bleek de opvolger te komen van de LG47 LX9500 en heb ik dat typenummer meegekregen, maar daar klopt volgens mij niets van want als ik zoek op dit typenummer krijg ik een beduidend mindere versie van deze tv.

Namelijk werdt mij aangeraden om voor de LG 42LW5500 te gaan maar dat is toch een ouder model in plaats van nieuwer?

Dus nu is mijn vraag wat is nou de opvolger van de LG 47 LX9500?

En zijn er al sites met reviews & specificaties daar over te vinden, ook maakte de verkoper me wijs dat deze nieuwe soort brillen zou hebben zonder batterijen maar beter zou werken als met....

Graag wat meer info...

Volgens mij staat er op de laatste paar pagina's van de MediaMarkt folder van deze week wat over de 3D TV van LG zonder actieve brillen.

Wim S.
20-04-2011, 15:07
Volgens mij staat er op de laatste paar pagina's van de MediaMarkt folder van deze week wat over de 3D TV van LG zonder actieve brillen.

Ik lees het nu op online folder inderdaad, typenummer van die tv is 42lw650

Frenkel
20-04-2011, 16:31
Ik denk dat 3D met passieve bril een stuk populairder zullen worden dan de huidige techniek met actieve bril.
Het grote nadeel van de nieuwe passieve 3D is de halvering van de resolutie waardoor we in feite weer terug keren naar SDTV ipv HDTV, maar voor de doorsnee consument zal dit geen groot probleem zijn,.. voor de gene die het maximale wil en vooral met een groot scherm (50"+) zal de techniek met actieve brillen wel een voorkeur blijven.

Pas met de komst van Ultra HD schermen kan de Passieve 3D techniek ook in FullHD weergeven, en ik dacht dat dat ook het geval was voor de brilloze techniek die ergens in de toekomst zal verschijnen.

Persoonlijk zou ik , als ik voor 3D zou gaan, toch voor de actieve techniek kiezen.

skank
20-04-2011, 19:18
Vergelijking actief vs passief http://flatpanelshd.com/focus.php?subaction=showfull&id=1299265133