PDA

Bekijk de volledige versie : Ignore list?



Mike Philippens
08-09-2002, 12:13
Ik kijk net in een thread (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=91) waar ik ineens ipv een post het volgende zie:

This person is on your Ignore List. To view this post click [here]
Scuse me? Nooit geweten dat ik een ignore list had aangemaakt. Dus dan maar even op [here] geklikt en dan krijg ik dit:

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /usr/local/www/data/dvd.nl/reply/showthread.php on line 2

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /usr/local/www/data/dvd.nl/reply/showthread.php on line 2

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /usr/local/www/data/dvd.nl/reply/showthread.php on line 2

Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /usr/local/www/data/dvd.nl/reply/showthread.php on line 29

Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /usr/local/www/data/dvd.nl/reply/showthread.php on line 29

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /usr/local/www/data/dvd.nl/reply/showthread.php on line 29
En vervolgens gewoon weer de hele thread (in apart window) en dezelfe 'ignore list' onzin. Dan maar even kijken bij instellingen of ik inderdaad een keer per ongeluk iemand op de ignore list heb gezet. Nee dus...helemaal niemand...

Wat is hier aan de hand? Een undocumented feature van de DVD.nl software?

Lex v/d Moolen
08-09-2002, 12:15
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt, als ik er dan op klikte kreeg ik de post wel gewoon te zien,het was dan een post van een guest vreemd genoeg:confused:

Nathan Strik
08-09-2002, 22:50
Tot ergens vorig jaar konden mensen nog gewoon als guest een post neerzetten. Er is toen besloten deze functie niet meer te bieden.

Maar er zwerven dus nog een paar oude posts rond van guests die waarschijnlijk nu door het systeem automatisch genegeerd worden.

Noem het een bug... is wel een beetje raar, maar ik weet niet of er iets aan te doen is.