PDA

Bekijk de volledige versie : aanschaf dvd speler



nicogroot
21-09-2001, 09:29
Hallo,

Ik wil een DVD speler kopen.

De DVD speler moet het onderstande minimaal hebben:
- regiovrij;
- Macrovision uitgeschakeld;
- aansluiting voor microfoon;
- VideoCD, Super VideoCD, CD-R's en CD-RW's.

Prijsklasse t/m 1.500,00.

Ik wil eigenlijk een A-merk kopen, maar wat er zeker op
moet zitten is een microfoon aansluiting ivm Karaoke.

Wie heeft er een goed advies?

calex
06-10-2001, 15:21
Hallo ik kan je de Toshiba SD 500 E
aanbevelen perfecte speler
Grtz.Henny :cool:

Dadaveke
07-10-2001, 21:58
Hallo,

De Labway X-wave LB900 heeft alles wat je wilt.
Maar blijf daar van af. super slecht apperaat

:) dave

Remco de Swart
08-10-2001, 09:02
Niet helemaal wat je wenst maar toch wil ik dit merk even noemen. De Hiteker BI-600-E Dit is een B-merk ik weet het maar kan alles wat je wilt inclusief de Karaoke fuctie. Heeft zelfs twee microfoon aansluitingen. Zelf bezit ik de speler ook en hij bevalt mij perfect. De prijs komt niet overeen met het door jouw gegeven maximum. Ik heb er maar ƒ399,- voor betaald.:D

nicogroot
09-10-2001, 06:59
Ik heb afgelopen vrijdag 5 oktober 2001 de Hiteker 810 ontvangen. Gekocht bij DVDtrade ƒ 761,50 (inclusief verzending).

Het is heel jammer dat bij het Karaoke niet alleen de stemmen uit kan zetten maar, alleen muziek en stemmen samen uit kan zetten.

Remco weet jij hoe je de dvd speler op de stereotoren aan kan
sluiten. De stereotoren heeft geen digitale ingang.

Remco de Swart
09-10-2001, 09:05
Mijn Hiteker BI-600-E heeft gewoon een audiouitgang op de achterkant van de speler. De welbekende witte en rode tulpstekker uitgang. Een beetje stereoinstallatie heeft hier een ingang voor. Ik heb zelf geen echte karaoke DVD's dus ik weet niet precies hoe deze werken. Wel heb ik een gewone muziek DVD geprobeerd. Op de DVD-speler zitten bij mij de knoppen Mic-level en Echo-level. Hiermee kun je aardig spelen. Daarnaast zit er op de afstandbediening het knopje Vocal Assist. Met dit knopje kun je volgens mij de zang meer naar de achtergrond plaatsen. Bij echte karaoke DVD's heb je volgens mij van elk liedje twee versies. Namelijk 1 met en 1 zonder zang. Dit laatste weet ik echter niet zeker.

nicogroot
09-10-2001, 14:32
Remco, bedankt voor je snelle reactie. Volgens de handleiding moet er op de afstandbediening een knop Vocal Assist zitten, maar die zit er niet op.

P.S. Ik heb alleen VCD karaoke.

nicogroot
16-10-2001, 07:24
De oplossing voor de karaoke functie.

De dvd speler via de stereotoren aangesloten met tulpstekkers (rode en witte).
Via de audio knop kan je switchen tussen links, rechts en stereo.

Als je links selekteer, worden de stemmen onderdrukt en het geluid blijft.

Ik hoop nog veel plezier van de dvd speler te hebben, misschien nu kijken naar de volgende aankoop om beter geluid te krijgen.

Wie heeft tips?

johan1962
16-10-2001, 23:25
vraagje aan Remco.Die Hiteker heeft die een shuffle funktie voor mp3's(kan hij mp3 aan)

Remco de Swart
17-10-2001, 06:15
Ja, de Hiteker kan met mp3 overweg en heeft daarvoor ook een shuffle functie.

nicogroot
19-10-2001, 10:42
Hoi,

Wie heeft ervaringen met de Hiteker BI-810-E?

Indien ik de setup knop indruk krijg ik een zwart beeld, kan dus niet de functie onder de setupknop bereiken.


Het heeft wel goed gewerkt.:confused: :confused:

Remco de Swart
19-10-2001, 18:07
Dan zou toch de leverancier benaderen, want dit klinkt niet goed. Mijn Hiteker bi-600-e gaat als je op de setup knop drukt gelijk naar de setup. Misschien kun je je vraag ook voorleggen bij de importeur. Deze vindt je op http://www.hiteker.nl

Succes

johan1962
24-10-2001, 16:48
Waar kan ik die hiteker kopen,via hun site wordt ik niet veel wijzer?

Remco de Swart
24-10-2001, 17:47
www.kijkshop.nl daar staat hij op dit moment voor ƒ449,- exclusief verwijderingsbijdrage. Let op! het betreft type bi-660-e. Dit type is gelijk aan de bi-600-e maar heeft geen karaoke functie en maar één scartaansluiting. In gebruiksaanwijzing staat trouwens dat de speler alleen voor regio 2 geschikt is maar dit is onjuist. De speler is gewoon regiovrij.