PDA

Bekijk de volledige versie : jimmy neutron



empirekees
10-09-2002, 12:44
Er is trouwens net nog een computeranimatie film uitgekomen namelijk jimmy Neutron.:)

René Groen
10-09-2002, 14:39
Is alweer een tijdje uit toch, of is de DVD net uit?

iig heet hij volledig: Jimmy Neutron: Boy Genius

:)

jokey
29-10-2002, 18:35
Heeft iemand deze al gezien/gekocht?

Hoe is de film/het verhaal en hoe is de beeld- en geluidskwaliteit?

mjlfadriaans
30-10-2002, 17:21
Gekocht, nog niet gekeken. Leek me erg leuk moet ik zeggen na het zien van de trailer. Het was zowieso een duur weekie, heel veel nieuwe rakkertjes. Bij de makro ging ik met 9 DVDs de deur uit en ik had er al een aantal aangeschaft. November gaat echt de duurste DVD-maand worden voor me, hoewel ik eerder al een maand had met 2 Boxen en een flink bakkie DVDs, maar deze gaat volgens mij de topper worden. Je moet toch wat met je geld.

Marco

BLACKENED
30-10-2002, 19:21
Ik heb de film gezien, en ik vind hem erg leuk !!
Is niet de soort humor die bijv. bij Toy Story en Monsters Inc. aanwezig is, maar toch erg leuk !
Leuke karakters, mooi gemaakt, origineel/goed/leuk verhaal...

Over de DVD kan ik je verder niks vertellen want die heb ik ook niet :)

Erg leuke film die ik zeker ga kopen...

Dennis Kuijper
31-10-2002, 15:57
Heb deze film gister op dvd gezien.
Schitterende transfer,echt super scherp en kleurrykbeeld,doet kwa beeld niet onder voor Monster en co,geluid heeft een bitrate van 448,klinkt ook er goed,vraag me af of deze dvd er ook is met DTS.
Verder staan er een making off ,videoclip,trailers,en nog wat korte filmpjes op.Zeker het aanschaffen waard,vond hem beter dan ice age.

BLACKENED
31-10-2002, 16:10
korte filmpjes op.Zeker het aanschaffen waard,vond hem beter dan ice age.

ik ook

jokey
31-10-2002, 18:33
beter dan Ice Age........?????

Okay, ik kom dus net van de Makro af, heb 'm daar in mijn handen gehad, de hoes bekeken, maar hij leek mij wel erg kinderachtig/flauw...

Toch nog maar even terug om te gaan halen............?!

rkrijger
27-01-2006, 14:37
Mijn dochters kijken hier altijd naar. Ik vind het maar niks: 1x je character tekenen in CGI en vervolgens copy/paste. Okay, beetje overdreven...