PDA

Bekijk de volledige versie : Optical splitter



geoffreyvanvugt
26-06-2011, 02:20
Wie o wie kan mij tips geven over een aanschaf van een optical splitter.
Moet niet al te duur zijn.. Dank u...(y)

DVDProfilersFilmgek
26-06-2011, 15:22
Wie o wie kan mij tips geven over een aanschaf van een optical splitter.
Moet niet al te duur zijn.. Dank u...(y)

Uit ervaring heb ik hier gezien dat veel mensen een switch bedoelen als zij het over een spitter hebben:-(

Kun je vertellen waar je hem voor nodig hebt?

geoffreyvanvugt
27-06-2011, 11:45
Uit ervaring heb ik hier gezien dat veel mensen een switch bedoelen als zij het over een spitter hebben:-(

Kun je vertellen waar je hem voor nodig hebt?

Inderdaad een switch. Het is niet voor mijzelf. Mijn moeder heeft een Sony receiver met 1 optical ingang. Nu wil ze graag zo,n humax kastje en de ps3 (ja die heeft ze) aansluiten.

DVDProfilersFilmgek
27-06-2011, 13:19
Inderdaad een switch. Het is niet voor mijzelf. Mijn moeder heeft een Sony receiver met 1 optical ingang. Nu wil ze graag zo,n humax kastje en de ps3 (ja die heeft ze(y)) aansluiten.

Een optical switch kost niet al teveel, denk er ook aan dat er een kabeltje van de switch naar de receiver moet, met andere woorden, je hebt dan in totaal 4 optische kabeltjes nodig.

Kijk hier maar eens:

http://www.popelectronics.nl/optische-switch-3-in-uitgangen-pr-1454.html

Zelf heb ik die dingen nog wel gekocht voor 6,95. De prijs is wat omhoog gegaan, in het voorbeeld 9,75 en bij alle kabels en dat soort jongens rond de 11 a 12 euro. Als je ook kabeltjes nodig hebt, kijken wie de voordeligste is en de minste verzendkosten heeft8-)

Rogier Burghout
27-06-2011, 14:51
Ik heb er anders wel eentje voor je liggen.... 7,50 inc en ik stuur em naar je op...;)

DVDProfilersFilmgek
27-06-2011, 17:29
Ik heb er anders wel eentje voor je liggen.... 7,50 inc en ik stuur em naar je op...;)

Kijk dat is een mooie aanbieding, en slijten doen die dingen niet als zij in een rookvrije omgeving zijn gebruikt(y)

geoffreyvanvugt
28-06-2011, 01:35
Ik heb er anders wel eentje voor je liggen.... 7,50 inc en ik stuur em naar je op...;)

Ik heb je een PMmetje gestuurd.
Graag een slotje hierop wat mij betreft.
Bedankt voor de reactie's