PDA

Bekijk de volledige versie : Slotje (GRATIS EN VOOR NIKS: Handjevol testdisks)



Werner
28-06-2011, 17:01
Zoals iedereen wel weet bespreek ik voor DVD Info regelmatig dvd-disks. Het gebeurt dat de filmmaatschappijen dan viewingexemplaren toesturen die weliswaar identiek aan de retailversie zijn, maar geen opdruk, doosje,... hebben. Dergelijke disks noemt men testdisks. Het punt is dat die disks niet mogen verkocht worden, maar ik heb hier nog een stapeltje dat weg mag omdat het hier alleen stof ligt te vergaren (veelal omdat ze vervangen zijn door hun BR-broertjes). D'r zit vanalles bij, o.a. Amazones, Rain Man, Sound Of Music, enkele Tom en Jerry-titels, en nog enkele waarvan de titel me niet te binnen schiet. Samen een tiental schijfjes. Ze zijn allemaal R2 NL.

Liever dan het zooitje in de vuilnisbak te kieperen maak ik er iemand blij mee. D'r zijn echter drie 'maar's aan verbonden:

(1) (en dat is belangrijk): je mag de disks nooit of te nimmer verkopen, dus óf je houdt ze bij óf geeft ze (gratis!) door aan iemand anders, maar ik wil niet zien dat je ze doorverkoopt of je hebt serieuze last met mij.

(2) Ik ga niet liggen uitsorteren welke titels er allemaal bij zitten, je neemt of het hele lot, of niets.

(3) Ik wil wel graag de verzendkosten terug, anders kan ik ze net zo goed weggooien natuurlijk. De volgende procedure is voor mij de enige aanvaardbare: de geïnteresseerde stuurt me per post een voldoende gefrankeerde en aan zichzelf gerichte enveloppe (mag zowel B als NL zijn) die ik dan bij gelegenheid bus. Reken dat er een tiental schijfjes zonder doosje in moet, ze zitten wel in zo'n papieren sleeve, dus veel meer dan 100 gram zal dat niet wegen in totaal. Wil je ze veilig op hun bestemming, zie dan dat de enveloppe gewatteerd is, ik wil er als de enveloppe groot genoeg is wel bijv. een stuk hard karton en/of bubbeltjesplastic bijstoppen.

Heb je interesse, laat dan hier een berichtje achter, dan wisselen we adresgegevens uit. En nog dit: eerst is eerst.

Rogier Burghout
28-06-2011, 17:22
Oeps....ik zie dat het dvd's zijn.... voor iemand anders!

MissShadows
29-06-2011, 10:53
hmm, dit lijkt me wel leuk, hier heb ik wel interesse in. Ik neem aan dat het wel volledige films zijn? Dus geen trailers oid?

Coen P.
29-06-2011, 11:06
Leuke actie Werner.

Doe zelf niet mee overigens.

Angelus
29-06-2011, 11:27
(1) (en dat is belangrijk): je mag de disks nooit of te nimmer verkopen, dus óf je houdt ze bij óf geeft ze (gratis!) door aan iemand anders, maar ik wil niet zien dat je ze doorverkoopt of je hebt serieuze last met mij.



Wat een dreigende toon zeg...pff...

Werner
29-06-2011, 14:18
Wat een dreigende toon zeg...pff...

Ja, en terecht, anders kan ik er nog last mee krijgen.
@MissShadows: ja het zijn volledige films. Ik zal je een PB sturen.

Werner
01-07-2011, 10:34
De disks zijn vergeven en hier mag een slot op.