PDA

Bekijk de volledige versie : Philips BDP8000 Disc blijft in speler steken!



Wim S.
30-06-2011, 14:18
Ik heb een Philips BDP8000 Blu-ray speler en sinds gisteravond blijft mijn disc in de speler steken, als ik druk op eject krijg ik de melding Blocking.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, was best een leuke film maar wil toch ook graag andere films kijken..(y)

reusla
30-06-2011, 14:49
Zie op een aantal internet fora dat meer mensen hier last van hebben met deze speler.
Als reden wordt aangevoerd dat men waarschijnlijk een software upgrade heeft uitgevoerd terwijl er een disc in de speler zat.
Maar andere fora spreken dit dan weer tegen.
Regel die opgaat in alle gevallen was teruggaan met je speler naar de dealer ben ik bang....

Phil Neutral
30-06-2011, 15:01
Ik heb een Philips BDP8000 Blu-ray speler en sinds gisteravond blijft mijn disc in de speler steken, als ik druk op eject krijg ik de melding Blocking.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, was best een leuke film maar wil toch ook graag andere films kijken..(y)

Ik heb het snel even aan Philips zelf gevraagd en zij zeggen het volgende:
Minstens 10 minuten de stroom afhalen van het toestel en daarna terug inschakelen en vervolgens (nadat toestel is opgestart) op de eject toets drukken en hopen dat de speler reageert. Helpt dit niet dan zal je contact moeten opnemen met de winkel waar je de speler gekocht hebt.

Wim S.
30-06-2011, 15:51
Ja heb 'm inmiddels al een hele tijd uitgehad en dat heeft helaas niet gewerkt, inmiddels contact opgenomen met Philips en morgen gaat ie met de post mee ter reparatie, wel even balen maar tis niet anders. Gelukkig had ik het product geregistreerd bij Philips en heb ik nog garantie.

Bedankt voor jullie reactie.

Wim S.
30-06-2011, 15:52
Zie op een aantal internet fora dat meer mensen hier last van hebben met deze speler.
Als reden wordt aangevoerd dat men waarschijnlijk een software upgrade heeft uitgevoerd terwijl er een disc in de speler zat.
Maar andere fora spreken dit dan weer tegen.
Regel die opgaat in alle gevallen was teruggaan met je speler naar de dealer ben ik bang....

Ja ik zag gisteren een film en mischien heeft ie op de achtergrond een firmware update gedaan aangezien ik 'm heb aangesloten op netwerk?