PDA

Bekijk de volledige versie : Indiana Jones Trilogie



camareo
11-09-2002, 10:19
Indiana Jones Trilogie
Is er iets bekend wanneer deze bekende trilogie op DVD gaat uit komen??

cam:confused:

Mike M
11-09-2002, 10:56
volgens
klik hier! (http://www.dvddebate.com/article.php?sid=3026)
DVDdebate.com die verwijzen naar een Franse site, die weer gehoord hebben van Warner (volg je hem nog).

Oktober 2003(y)

lieshout84
11-09-2002, 11:36
Hier zijn al meerdere threads over dus ik denk dat deze wel dicht kan.

camareo
11-09-2002, 12:55
Mikie bedankt duurt nog ff dan jammer zeg

Lieshout wat heb ik nu weer aan zo'n reactie zet er dan ook even een link bij(6)

Johan van den D.
16-09-2002, 15:41
Indiana Jones Trilogie
Is er iets bekend wanneer deze bekende trilogie op DVD gaat uit komen??

cam:confused:
te laat
maar goed,beter laat dan nooit:D

Johan van den D.
16-09-2002, 16:39
Najaar 2003.
Is door Paramount bekend gemaakt op het film festival van Deauville.
pfff! ruim een jaar dus
dan maar hopen dat er in die tussentijd nog genoeg uitkom:rolleyes:

Hans De Bisschop
16-09-2002, 16:43
Is door Paramount bekend gemaakt op het film festival van Deauville.

En door Lucasfilm al weer ontkend. Er werd trouwens vorig jaar ook al aangekondigd of dit filmfestival dat de trilogie in oktober 2002 zou uitkomen, wat dus ook niet het geval is, in ieder geval ik geloof het niet zolang ik het niet op de officiƫle indiana jones website zie staan, of uit de mond van Steven Spielberg of George Lucas hoor dat ze verschijnen op DVD

HarryCallehan
19-09-2002, 18:49
Hoi,

Net gelezen op de site van Planet.nl:

De Indiana Jones trilogie op DVD laat nog even op zich wachten. In oktober 2003 kunnen de fans de klassieke Indy-serie van Steven Spielberg pas aan hun DVD-collectie toevoegen. Wel onthulde Paramount deze week dat de set uit vier discs zal bestaan. Op drie schijfjes de afzonderlijke films en een vierde schijfje vol extra's

greetz HC

Lex v/d Moolen
19-09-2002, 22:57
Hoi,

Net gelezen op de site van Planet.nl:

De Indiana Jones trilogie op DVD laat nog even op zich wachten. In oktober 2003 kunnen de fans de klassieke Indy-serie van Steven Spielberg pas aan hun DVD-collectie toevoegen. Wel onthulde Paramount deze week dat de set uit vier discs zal bestaan. Op drie schijfjes de afzonderlijke films en een vierde schijfje vol extra's

greetz HC Nog een jaar wachten dus:mad:
Maar dat wordt wel een leuke datum om naar uit te kijken:D

Edwin V
20-09-2002, 07:57
We hebben lang moeten wachten op BTTF en nu ook op Indiana Jones. Hopelijk valt de prijs tegen die tijd ook mee!:bier:

Johan van den D.
20-09-2002, 15:57
We hebben lang moeten wachten op BTTF en nu ook op Indiana Jones. Hopelijk valt de prijs tegen die tijd ook mee!:bier:
ikzelf denk dat het met de prijs wel goed komt(hoop ik):rolleyes:

Hans De Bisschop
20-09-2002, 16:10
En als het dan 3 special edition dvd's zijn (elk 2 dvd's dus) in mooie keepcases en die dan nog eens in een fantastische box don ben ik helemaal verkocht. Hopelijk gaat mijn portemonnee dat ook leuk vinden :D

Lex v/d Moolen
20-09-2002, 17:10
En als het dan 3 special edition dvd's zijn (elk 2 dvd's dus) in mooie keepcases en die dan nog eens in een fantastische box don ben ik helemaal verkocht. Hopelijk gaat mijn portemonnee dat ook leuk vinden :D Maar het worden het totaal 4, de laatste speciaal voor alle extra's dus.:)

rkrijger
19-08-2004, 14:58
En als het dan 3 special edition dvd's zijn (elk 2 dvd's dus) in mooie keepcases en die dan nog eens in een fantastische box don ben ik helemaal verkocht. Hopelijk gaat mijn portemonnee dat ook leuk vinden :D Maar het worden het totaal 4, de laatste speciaal voor alle extra's dus.:)

In een kartonnen doosje... Bleh, heb liever plastic!